2024-12-05, 18:28
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Vad har det nånsin kommit för gott ur chrippa eller rask? Bristen på etik och moral har knappast hindrat någon av dem tidigare.

Nä men det är fel av ett antal anledning oavsett.

1. Det är fel att fara med osanning.
2. När det framgår att det inte är sant har personen ingen trovärdighet kvar.
3. Baronen hade gjort ett gigantiskt nummer av att on chrippa ljög om detta är allt han säger lögn.

Betydligt bättre att låta baronen förstöra sin trovärdighet på egna meriter
Citera
2024-12-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Hur är det ens möjligt att misslyckas så mycket som Otrohetsbaronen? Har misslyckas ju fatalt med allt han tar sig an. Man undrar ju om han misslyckas med flit för att få folks sympatier eller om han bara är fullständigt inkompetent och klantig.
Han misslyckas med en så enkel sak som att vara otrogen också. Vem lämnar sådana spår som runkbaronen gör om man nu ska vara otrogen. Är det en intellektuell funktionsnedsättning vi har att göra med?
Citera
2024-12-05, 18:56
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Han misslyckas med en så enkel sak som att vara otrogen också. Vem lämnar sådana spår som runkbaronen gör om man nu ska vara otrogen. Är det en intellektuell funktionsnedsättning vi har att göra med?
Det är en funktionsnedsättning också. Men Rask är van med att skylla på alla andra oavsett vad det handlar om. Rask hänger ut folk på löpande band och Chrippa i synnerhet. Men nu har fler än vi i tråden börjat vakna till, och då har det blivit jobbigt för Trosas Casanova. Alla är dumma mot Rask! Lite så.
Citera
2024-12-05, 19:19
Medlem
Vänstra och ta semester borde enligt SAOL, benämnas som att ”göra en Rask”.
Senast redigerad av DonCarlo 2024-12-05 kl. 19:37.
Citera
2024-12-05, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Fjärdern på sidan, som mer såg ut som en polisong under tiden han hade hår, är också klockren.

Det finns ingen tanke bakom hans tatueringar. Annat än att de ska vara där, så folk tittar.

Lennart Bladhs ”andra fjäder”.
Citera
2024-12-05, 19:55
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonCarlo
Vänstra och ta semester borde enligt SAOL, benämnas som att ”göra en Rask”.

"Fy fan han raskade mig när jag var på jobb"

"Var tredje man fantiserar om att raska"

"I polyamorösa förhållanden finns ingen svartsjuka här har man en,två tre partners och ingen känner att någon raskat dem"

Tror vi är något på spåren här nu!
Citera
2024-12-05, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
"Fy fan han raskade mig när jag var på jobb"

"Var tredje man fantiserar om att raska"

"I polyamorösa förhållanden finns ingen svartsjuka här har man en,två tre partners och ingen känner att någon raskat dem"

Tror vi är något på spåren här nu!

Hej, alla framstjärtar, jag fick feeling i helgen och gjorde en Rask så nu vloggar jag från ett vandrarhem i Sörmland. Tessan har borderline och kastade ut mig.
Citera
2024-12-05, 20:13
Medlem
jag tror han kommer att hitta gud igen. eftersom gud förlåter alla synder så lär det vara det han söker efter. sen kommer ytterligare en video om att han har blivit frälst och känner sig ren i själen och att han fått kontakt med gud igen och blivit förlåten för det han gjort.

sen är han frälst någon månad till allt blåst över, och han kan återgå till att manipulera sin omgivning. precis som förra gången.
Citera
2024-12-05, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Lennart Bladhs ”andra fjäder”.
EXAKT vad jag också alltid har tänkt.
Lelle och Rask möts i en kosmisk tour de runk
Citera
2024-12-05, 20:35
Medlem
kanblikuls avatar
Det blir roligt att Chrippa inte avslöjar allt på en gång, hur många var antalet? CHRIPPA! vänta till dagen innan julafton eller dagen efter nyår när Rask intalat T att "Nytt år, ny kula" och så händer det, HAHA.
Jag tror att Rask bygger hela sin lögn till T att det bara va 1 alternativt sagt några(2-4) för att halvgradera sig för OM Chrippa avslöjar fler. Nog några som kontaktar T och avslöjar sig själva när de får veta att de inte heller är "the one" som Alexxxx Winter påstått.

Vi troll på Flashback vann även 2024, men Rask, 2025, DÅ FLYGER DET!!!!

https://suno.com/song/853841f4-7110-...7-a7b17909e6e1
"Dina illusioner av påstådd makt är alla avslöjade av Flashback."
(kom inte ihåg vem som posta låten först men den va den bästa)
Citera
2024-12-05, 20:47
Medlem
Instagram DMs är en yttre faktor baronen måste arbeta på. Hoppas det framgår tydligt i en eventuellt framtida vårdplan.
Citera
2024-12-05, 20:55
Medlem
Minns en YouTube som T la upp, Familjen Rask hette den eller nåt liknande. Det var när patrasket Rask trodde de kunde bli lika stora som J&J.
T kör sönerna till boxningsträningen , utan frukost dottern får sedan frukost på MC Donalds. Idioten filmar allt, gissar att praktpappan tog sovmorgon som han gör 7 dagar i veckan.
T är med säkerhet personlighetsstörd hon med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in