Citat:
Ursprungligen postat av
Månsan
Många, många år av träning. Har jobbat både som advokat och politiker… de enda två yrken som har lögnen i arbetsbeskrivningen.
Bodström behärskar konsten till fulländning. Inga stora gester, inget onödigt babbel, inga idiotiska pakter. Bara glider med helt lugnt i bakgrunden. Exakt rätt taktik.
Tror att det som gör Bodström så bra inte är att han har nån speciell strategi för att ljuga. Utan kanske att han är sig själv hela tiden - att han oavsett om han varit förrädare eller trogen hade varit ganska nära sig själv: inga onödigt babbel, gester eller pakter. Bara va lugn och hävda att man går på logik.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nicapenda
När Kelda försa sig inför Liam, HUR kunde hon inte bli rökt? Hon borde ha blivit det ju! Det stör mig något enormt.
Jag tänker att deltagarna delvis tränat sig att tänka bort vissa saker som betydelselösa.
Kan va så att folk anser att Freudian Slips är en opålitlig myt.
Snarlikt är ju att man hört deltagarna säga "Det här med BLICKAR - det betyder ingenting" (det nämndes av både kroppsspråksexperten Gabriella och Niklas - som hade skrivit en bok om det)
På frukosten efteråt sa ju Anette att hon ser det som insignifikant. "Att snubbla på orden får man inte fästa nån vikt vid"
Kanske till och med nån annan gjort liknande felsägning tidigare så deltagarna blivit luttrade.
Sen tror jag också att TV4 gjorde ett grymt jobb med klippningen, att få det att verka som Keldas felsägning droppade som en bomb - genom att visa att Liam reagerade på det som fan.
Men andra som satt i soffan, såsom Anna, brydde sig inte det minsta.