2024-12-10, 06:55
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Jo det var ju stort sagt av henne. Jag tror också att pojkarna har det bra med sin pappa. Men måste vara så hemskt med en mamma som beter sig såhär! Och offentligt på det!!

Vad Pia nog har glömt ta med i beräkningen nu när hon har 1,5 miljon...är underhållet hon ska börja betala. Det blir nog sura miner! Tror det är ca 3600/mån för 2 barn som hon ska betala till exet. Slog mig när jag hörde lajven förut och hon så nöjt sa att hon inte har några skulder eller räkningar nu.
Så de senaste åren har ju vi skattebetalare fått stå för underhållet. Det tänkte hon nog inte på.

Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Här kallar hon dem pissmyror:

https://youtu.be/FCXWGLxTFks?t=3378

Inte så märkvärdigt egentligen, hon har sagt mycket värre saker.
Här är ett klipp där pratar hon om sin hämnd mot dem och kallar dem "pissfittor":

https://youtu.be/Y0QrAeG7Z-g?t=227

Finns fler olämpliga saker hon sagt om dem i liven förstås, men kommer inte på fler på rak arm.

Bara senast igår under sin live så kallade hon sina barn för "otacksamma pissmyror".

Hon är djävulen själv, en hemsk kärring, ren ondska.
Citera
2024-12-10, 09:22
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Vad Pia nog har glömt ta med i beräkningen nu när hon har 1,5 miljon...är underhållet hon ska börja betala. Det blir nog sura miner! Tror det är ca 3600/mån för 2 barn som hon ska betala till exet. Slog mig när jag hörde lajven förut och hon så nöjt sa att hon inte har några skulder eller räkningar nu.
Så de senaste åren har ju vi skattebetalare fått stå för underhållet. Det tänkte hon nog inte på.

Jag har för mig att hon sa i något klipp eller en live för ett par månader sen att hon trodde att hennes skuld för utebliven underhållsbetalning låg på strax över 100.000 då Försäkringskassan eller något sånt gick in och betalade till hennes exman eftersom hon aldrig gjorde det.
Hon sa något om att underhållet låg på strax över 2000/unge.

Huruvida det stämmer låter jag vara osagt med tanke på hur mycket svammel som kommer ut den kvinnans mun.

Men det kan nu vara en sång grej som gjort att utbetalningen från KF dragit ut på tiden också.
Citera
2024-12-10, 09:24
Medlem
Citat:
Jo det var ju stort sagt av henne. Jag tror också att pojkarna har det bra med sin pappa. Men måste vara så hemskt med en mamma som beter sig såhär! Och offentligt på det!!

De förflutna underhållen borde dragits av pengarna hon får utbetalt, försäkringskassan brukar vara ganska bra att lämna över kraven löpande till kfm.
Citera
2024-12-10, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
De förflutna underhållen borde dragits av pengarna hon får utbetalt, försäkringskassan brukar vara ganska bra att lämna över kraven löpande till kfm.
Det är inte säkert att det går via FK, det är inte alla som gör det. Det fanns i november inga krav från FK hos fogden iaf. Skulle tro att pappan är generös och inte kräver underhåll
Citera
2024-12-10, 13:00
Medlem
MaeWests avatar
Den enda pissfittan i den här historien, är i min värld, Pia. En kvinna som svabbar golv med piss o sedan pissar i sängar.

Undrar var någonstans hon tvättar sina solkiga kläder? De borde lukta båda människa o pissfitta om dessa...
Citera
2024-12-10, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Den enda pissfittan i den här historien, är i min värld, Pia. En kvinna som svabbar golv med piss o sedan pissar i sängar.

Undrar var någonstans hon tvättar sina solkiga kläder? De borde lukta båda människa o pissfitta om dessa...

Igår sa hon att hon nästan aldrig tvättar kläder då det inte behövs. Förutom sockar och trosor - de tvättar hon i toaletten när hon är på något hotell. Antar hon menade handfatet och inte själva toalettstolen 😂
Citera
2024-12-10, 14:06
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Igår sa hon att hon nästan aldrig tvättar kläder då det inte behövs. Förutom sockar och trosor - de tvättar hon i toaletten när hon är på något hotell. Antar hon menade handfatet och inte själva toalettstolen 😂

Vilket äckel hon är...och jo, jag är helt övertygad om att hon menar toalettstolen. Hon håller väl trosa/sockar ner i toastolen o sedan spolar hon ett par ggr.
Men då det är Pissfittan Pia som öppnar käften o yttrar sig, så kan det lika gärna vara lögn. När hon nödfalls använder trosor, så vänder hon de väl ut-o-in. Tror hon är stolt över att lukta fitta på stan...
Citera
2024-12-10, 14:13
Medlem
vonDys avatar
Citat:

Toaletten är kanske mycket mer hygienisk, än vad Pia varit van vid på ett bra tag?

Efter svabbandes golv i urin och återanvänt toalettpapper, på Klockarebacken i Huddinge?
Citera
2024-12-10, 14:26
Medlem
Gräddstruten visade att hon tvättar i badkaret med ättika,jag vet något annat på henne som skulle tvättas med ättika 24% ..nä,jag menar truten på henne.
Citera
2024-12-10, 15:18
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Ja nä. Pia sa att hon inte luktar så mycket och inte brukar bli äcklig.
Så. Krafs-krafs
Citera
2024-12-10, 15:26
Medlem
biljardballes avatar
Citat:

Kärringen skurar ju golv med piss, så hon tvättar garanterat kläderna i toaletten.
Citera
2024-12-10, 15:30
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Okej, missade det. Tragiskt för ungarna att kallas så av sin mamma.
Är detta en ny kvinnlig Lennart Bladh vi följer uppgången och förfall..

Lennart var ju rolig och underhållande i all sin absurditet.

Ost är ju döda människor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in