2024-12-09, 23:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja jag tror helt ärligt barnen kommer be henne dra en dag...vilken chock det lär bli för henne för hon verkar ju tro att de ska TACKA henne och vara stolta över hennes livsval. Hon kallade dem PISSMYROR idag!! 11 och 14 år gamla... fy jag hoppas de får all trygghet och stöd de behöver just nu. Även om de inte ser på tiktok själva så lär de få höra på skolan osv😔

När kallade hon ungarna för pissmyror?
Tycker jag kollat igenom hennes lives idag utan att höra detta?
Citera
2024-12-10, 00:53
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
När kallade hon ungarna för pissmyror?
Tycker jag kollat igenom hennes lives idag utan att höra detta?

Det var mitt i lajven ungefär, när någon frågade om hennes barn. Strax efter att hon sa att hon trodde de skulle vara JÄVLIGT stolta över sin starka mamma när de blir vuxna. Något om att de var inte alltid så snälla nu mot henne och sedan kom "de är pissmyror"! Så det kommer du kunna se på lajven sedan när reprisen kommer upp. Har hört henne kalla dem pissmyror innan men var längesedan nu så jag hajade till...
Dessutom var det inte många dagar sedan hon sa något om att hon ville ha sin hämnd mot dem...minns inte exakta orden där så någon annan får gärna fylla i, men hela tänket är så fruktansvärt sjukt.

Edit; kan återkomma med tidsstämpel när/om lajven läggs upp av vår käre deMorte
Senast redigerad av MrsLibra 2024-12-10 kl. 00:56.
Citera
2024-12-10, 01:18
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Det var mitt i lajven ungefär, när någon frågade om hennes barn. Strax efter att hon sa att hon trodde de skulle vara JÄVLIGT stolta över sin starka mamma när de blir vuxna. Något om att de var inte alltid så snälla nu mot henne och sedan kom "de är pissmyror"! Så det kommer du kunna se på lajven sedan när reprisen kommer upp. Har hört henne kalla dem pissmyror innan men var längesedan nu så jag hajade till...
Dessutom var det inte många dagar sedan hon sa något om att hon ville ha sin hämnd mot dem...minns inte exakta orden där så någon annan får gärna fylla i, men hela tänket är så fruktansvärt sjukt.

Okej, missade det. Tragiskt för ungarna att kallas så av sin mamma.
Är detta en ny kvinnlig Lennart Bladh vi följer uppgången och förfall..
Citera
2024-12-10, 01:19
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Hon är en idiot men så dum kan hon väl inte vara att hon tror pengarna kommer på en avi som vem som helst kan lösa in. Hon gör nog allt för att jävlas (enligt henne säkert hämnas för hans påstådda dumheter) 😬

Hon vet ju att pengarna kom in på hennes konto, så varför hon snurrar till det så förbannat har jag ingen aning om! Hon vill nog bara hämnas på Hasan tror jag. Hon blev så otroligt arg för att han inte firade henne med vin på hennes födelsedag så något ville hon hämnas med. Hon har ju hängt upp sig som fan på födelsedagen! Jag menar visst, i en normal relation blir man sårad om man glöms bort på sin 50-årsdag. Men om de bråkar SATAN(!) Ska han då plötsligt vid 00 slaget börja gulla och fira henne då? Det blir ju jättekonstigt. För hon vrålade ju och nekade honom att sova i sin egen säng osv, kan bara tänka mig hur knäckt han var.
Vad roligt för honom att få den polisanmälan i posten i dagarna...inte för att det kommer leda någonstans men ändå. Tacken det för att han försökte ge henne tak över huvudet.
Citera
2024-12-10, 01:21
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hon kunde anmält Hassan för att han kastade ut hennes byxor istället så hade han fått 800 kr för nedskräpning.

Precis!! Och för att Hasan och hans dubbelgångare utnyttjade henne "utan samtycke" i våras och somras😆 De delade ju tydligen på henne genom att låtsas vara en och samma person
Citera
2024-12-10, 01:23
Medlem
Citat:
Precis!! Och för att Hasan och hans dubbelgångare utnyttjade henne "utan samtycke" i våras och somras😆 De delade ju tydligen på henne genom att låtsas vara en och samma person
Hon gav bara Hassan 1 samtycke.
Citera
2024-12-10, 01:25
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Okej, missade det. Tragiskt för ungarna att kallas så av sin mamma.
Är detta en ny kvinnlig Lennart Bladh vi följer uppgången och förfall..

Ja det är så fruktansvärt ledsamt! Och jag hoppas de inte får höra om det.. Och att hon samtidigt säger att hon minsann inte tänker lägga en krona på att försöka få tillbaka pojkarna i sitt liv var ju bara rent sorgligt. Hade jag förlorat mina barn hade jag gett precis allt jag haft. Hade kastat mig in på behandlingshem och skyndat få det stabilt så de kan börja "komma hem", även om det så bara varit en helg i månaden. De är små så kort tid! DET hade hennes pojkar blivit stolta över...inte hennes liv nu som hon tror de ska vara stolta över..
Citera
2024-12-10, 01:28
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hon gav bara Hassan 1 samtycke.

Haha ja precis så fult av dem! Alltså vad får henne att tänka sådär.. är det skador av alkoholen tro? Känns som hon blir mer och mer verklighetsfrånvänd.
Citera
2024-12-10, 01:37
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ja det är så fruktansvärt ledsamt! Och jag hoppas de inte får höra om det.. Och att hon samtidigt säger att hon minsann inte tänker lägga en krona på att försöka få tillbaka pojkarna i sitt liv var ju bara rent sorgligt. Hade jag förlorat mina barn hade jag gett precis allt jag haft. Hade kastat mig in på behandlingshem och skyndat få det stabilt så de kan börja "komma hem", även om det så bara varit en helg i månaden. De är små så kort tid! DET hade hennes pojkar blivit stolta över...inte hennes liv nu som hon tror de ska vara stolta över..

Hon var i alla fall schysst och sa att pojkarna har det bra och att pappan tar väl hand om dom.
Pia finns nånstans där inne, men ja. Alkoholen och livssituationen förstör något enormt för henne.
Citera
2024-12-10, 05:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Hon var i alla fall schysst och sa att pojkarna har det bra och att pappan tar väl hand om dom.
Pia finns nånstans där inne, men ja. Alkoholen och livssituationen förstör något enormt för henne.

Jo det var ju stort sagt av henne. Jag tror också att pojkarna har det bra med sin pappa. Men måste vara så hemskt med en mamma som beter sig såhär! Och offentligt på det!!

Vad Pia nog har glömt ta med i beräkningen nu när hon har 1,5 miljon...är underhållet hon ska börja betala. Det blir nog sura miner! Tror det är ca 3600/mån för 2 barn som hon ska betala till exet. Slog mig när jag hörde lajven förut och hon så nöjt sa att hon inte har några skulder eller räkningar nu.
Så de senaste åren har ju vi skattebetalare fått stå för underhållet. Det tänkte hon nog inte på.
Citera
2024-12-10, 05:17
Medlem
LenaLars avatar
Citat:

Här kallar hon dem pissmyror:

https://youtu.be/FCXWGLxTFks?t=3378

Inte så märkvärdigt egentligen, hon har sagt mycket värre saker.
Här är ett klipp där pratar hon om sin hämnd mot dem och kallar dem "pissfittor":

https://youtu.be/Y0QrAeG7Z-g?t=227

Finns fler olämpliga saker hon sagt om dem i liven förstås, men kommer inte på fler på rak arm.
Senast redigerad av LenaLar 2024-12-10 kl. 05:19.
Citera
2024-12-10, 06:28
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Här kallar hon dem pissmyror:

https://youtu.be/FCXWGLxTFks?t=3378

Inte så märkvärdigt egentligen, hon har sagt mycket värre saker.
Här är ett klipp där pratar hon om sin hämnd mot dem och kallar dem "pissfittor":

https://youtu.be/Y0QrAeG7Z-g?t=227

Finns fler olämpliga saker hon sagt om dem i liven förstås, men kommer inte på fler på rak arm.

Tack, man blir så beklämd. Och såhär har hon ju pratat om dem i flera år. "Pissfittor" var ju ännu vidrigare. Kan hon ens bete sig på umgängestillfällena 1 gång per vecka undrar man....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in