2024-12-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Ja det är ganska enkelt. Barn är inga sexobjekt. punkt. inte så svårt

Svensk lag är till för att följas. Punkt. Inte så svårt.
Citera
2024-12-09, 15:31
Medlem
Nu var det länge sedan jag var inne här, men vad är det för rättsprocesser som väntar Dumpen och dess dumpingar?
Citera
2024-12-09, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Fiskaren var ny och begick ett misstag när denne uttryckte sig fel
Fiskaren har nog lärt sig av sitt misstag och kommer inte låta det hända igen

Nänänänä här ska ingen få chansen att sona för sina brott! Häng ut aset!
Citera
2024-12-09, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen

Jag tycker nog Bertil och Medea blir mer och mer beiga. Var finns geisten ?
Undrar om dumplingarna är nöjda med dem?
Citera
2024-12-09, 15:51
Medlem
Citat:

Och samhället jag bygger också på att vi inte ska ha några medborgargarde och andra privata instanser som sysslar med rättsskipning.
Citera
2024-12-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Jag tycker nog Bertil och Medea blir mer och mer beiga. Var finns geisten ?
Undrar om dumplingarna är nöjda med dem?

Jag ser det lite som när scientologkyrkan skickade ut sektmedlemmar i skift för att låna ut deras bibel från olika offentliga institutioner i Sverige då en sur grekisk taxichaufför här bestämde sig för att fucka med dom.

När dom saknar kommer nån ny o tar över. Eller ja inte för Bertil, han går på ren tjurskallighet
Citera
2024-12-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Och samhället jag bygger också på att vi inte ska ha några medborgargarde och andra privata instanser som sysslar med rättsskipning.

Ja de va lite min poäng. Tar man lagen i egna händer är det osannolikt att man följer lagen.
Citera
2024-12-09, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143

Men när polisen inte löser problemet så måste privata initiativ göra det, finns fler områden liknande initiativ skulle behövas

Cykelstölder exempelvis
Citera
2024-12-09, 16:06
Medlem
Citat:
Självklart kommer det alltid finnas gäddor som aldrig kommer att sluta tyvärr, på samma sätt som vi har återfallsförbrytare som aldrig tycks sluta

Det finns ett flertal som dömts och ännu fler som enligt egen utsago begått våldtäkt på barn
Sen vet vi att mörkertalet är väldigt stort då enbart 10-20% av alla sexualbrott anmäls

Aha Bertil du kör också med dessa siffror och låter påskina att uppåt 20 % av svenska barn utsatts för pedofili när 99% av förövarna som sexofredat är jämnåriga pojkar.
Upprepats 100 gånger nu men det går inte in eller du kanske bara fultolkar?
T om Dumpen själva har slutat med dessa dumheter när dom blivit satta på plats men du fortsätter ett tag till?

Alla hatar pedofiler men håll dig till fakta Bertil lille. Det finns inga 12-åriga pedofiler.

Dumpen hänvisade till den där studien där siffran 20% är korrekt men omvandlar det till att vuxna är förövare vilket är lögn men skulle naturligtvis smaka bra i deras käft.

Där tappade man respekt för Dumpen som i början verkade hade ha goda intentioner.
Citera
2024-12-09, 16:08
Medlem
Citat:
Men när polisen inte löser problemet så måste privata initiativ göra det, finns fler områden liknande initiativ skulle behövas

Cykelstölder exempelvis

Det kanske är dags för dig att börja hänga ut cykeltjuvar ? Kan iofs bli väldigt jobbigt, men du är ju en envis fan . Go for it!
Citera
2024-12-09, 16:09
Medlem
Citat:

Cykelstölder exempelvis

Nej dom MÅSTE ingenting. Dom VÄLJER att bryta mot lagen.

Jaha du Bertil de va nog fan de dummaste du sagt hittills, ska vi införa medborgargarden som går runt och klubbar ner folk som snor andras cyklar eller ska vi hänga ut cykeltjuvar som pedofiler?
Citera
2024-12-09, 16:21
Medlem
Citat:
Nej dom MÅSTE ingenting. Dom VÄLJER att bryta mot lagen.

Jaha du Bertil de va nog fan de dummaste du sagt hittills, ska vi införa medborgargarden som går runt och klubbar ner folk som snor andras cyklar eller ska vi hänga ut cykeltjuvar som pedofiler?

Men när man upplever att polisen gör för lite så känner man sig tvungen att agera och det är det dumpen gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in