2024-12-09, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
För mig (som du inte citerade) är Ali en av de som jag ändrat åsikt om flest gånger under säsongen. Mot slutet hamnade han dock väldigt ensam vilket säkert påverkade hans beteende.

Jag tror dock det hade varit bättre taktiskt för hans antagonister att behålla honom. Han vann väl inte ngr individuella tävlingar?
Nix men han var bra på bollsporter och att pricka rätt om jag inte minns fel? Att svära på sina barn var så klart fel när han blåljög för de andra. Och han stod för det ända till slutet och tyckte inte han gjorde nåt tokigt. Ingen kände sig säker nog att ha honom i sin pakt i slutet men du har rätt i att tävlingsmässigt var han ganska svag vilket framöver hade gynnat de andra deltagarna.
Senast redigerad av Liljor 2024-12-09 kl. 02:14.
2024-12-09, 02:49
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ytterst fjantigt att man kan behålla ett immunitetshalsband flera gånger. Det ska bara gälla en enda gång. Och om man inte väljer att utnyttja den så är den förbrukad. Blodshämnd ska gälla en enda gång, inte genom hela jäkla säsongen. Jag har förstått att det är rejält tillagna livlinor i svenska Robinson. I andra länder finns knappt pardon. Var ser man Survivor Aussie?
https://www.tv4play.se/program/e281e6aec1e0ed98d056/robinson-australien?season=afd74a819e11d5947b6d
2024-12-09, 02:51
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
https://www.tv4play.se/program/e281e6aec1e0ed98d056/robinson-australien?season=afd74a819e11d5947b6d

Tack för kaffet!
2024-12-09, 07:04
Medlem
fonders avatar
Psykopaten Oliver, narcissisten Victor och ormen Tove ska på de falskas lunch tillsammans. Bra så Nabaz förhoppningsvis slutar lita på psykopaten.
2024-12-09, 07:10
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejlovisa
Är de verkligen ingen som säkert vet vem som vinner Robinson?

Undrar jag med.
2024-12-09, 08:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Reagerade inte heller på att det var någon orimlig reaktion utan mer att sätta gräns.

Jaja, ser fram emot veckans avsnitt och hur gränsländarna tas emot! Hoppas det inte blir nåt ”sist in - först ut” mot Natalie som förtjänar vara i finalvecka!

Ja, Natalie får nog kämpa för sin plats!
2024-12-09, 10:56
Medlem
JuniorDahlens avatar
Hahaha alltså vilket jävla gäng. Nabaz är så extremt kåt på Maxim att han nästan hellre verkar se honom som vinnare än sig själv?

Och Patrik ska vi inte snacka om. JÖSSES vilken jättebäbis. Sönerna och frugan lär skämmas ögonen ur sig där hemma när de tänker på hur det blir uppenbart för resten av Sverige vilket blöjbarn han är
2024-12-09, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Hahaha alltså vilket jävla gäng. Nabaz är så extremt kåt på Maxim att han nästan hellre verkar se honom som vinnare än sig själv?

Och Patrik ska vi inte snacka om. JÖSSES vilken jättebäbis. Sönerna och frugan lär skämmas ögonen ur sig där hemma när de tänker på hur det blir uppenbart för resten av Sverige vilket blöjbarn han är
Ja, det är fan obergripligt att Nabaz och Patrik bara spelar för att Maxim ska vinna. De är bara med själva som cheerleaders verkar det som. Och de snackar om att man som företagsledare måste vara "ärliga" och "lojala" när det var de som ljög inför de andra om vilka för- och nackdelar de hade fått vid deras pizzautflykt och Nabaz tog en egen immunitet före att alla skulle få äta tidigare och så vidare.

När Patrik "äntligen" kommer in och får spela Robinson så bestämmer han sig för att vara en korkad åsna som bara gör allt för att Maxim ska vinna även om det innebär att han själv är chanslös. Vilken besvikelse. Man kan undra varför han castades från första början... igen. Han borde ha åkt hem den första säsongen och aldrig kommit tillbaka igen.
2024-12-09, 11:26
Medlem
.
2024-12-09, 11:39
Medlem
Är Maxim militärt skolad, tänker bland annat på hans pekande med hela handen osv?
Senast redigerad av 81032041X6 2024-12-09 kl. 11:59.
2024-12-09, 12:02
Medlem
Patrik o company är några misogyna hycklare. Hur kan de tycka att Ida måste ut för hon är så stort hot men inte Viktor som ju vunnit det mesta?
2024-12-09, 12:50
Medlem
Maxim är ganska obehaglig. Han är skenhelig och låtsas bry sig om alla men man ser att hans sanna jag kommer fram ibland, som när han knuffade Ida eller höjer handen mot Ali. Du kan ta ryssen ur Ryssland men aldrig Ryssland ur ryssen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in