2024-12-09, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Citat från en som säger sig veta svarar på frågan om Chrippa beblandat sig i denna master planen ”Nej han har inte beblandat sig i någon sådan sjuk plan”

Den där ganska så bra infon du har, säger den någonstans att Jockes bror var med och planerade denna sjuka planen?

Hur vet du att chrippa inte är med på detta? beror det på att du själv är med i härvan?
Du är väldigt mån om att skydda chrippa.
Citera
2024-12-09, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
När har jag sagt att daxvaxpax var trovärdig gällande Jocke och 14 åringen?
Jag har ju inte ens kommenterat händelsen om jocke och 14 åringen. Så du vet ju inte vad jag tror om den påstådda händelsen.

Det verkar vara du som har missat något.

Varför tror du Chrippa ligger bakom det?

Ang chrippa så finns det ju folk som har börjat prata och förklarat saker hur det hela gått till.
Citera
2024-12-09, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hur vet du att chrippa inte är med på detta? beror det på att du själv är med i härvan?
Du är väldigt mån om att skydda chrippa.

Nu får du förklara dig. Spalta upp varför du tror som du gör, vilka du pratat med, varför man man skall tro på dig.

Du är väldigt mån om sprida sinnessjuka saker om Chrippa och Jocke, ingen annan. Fyll nu på listan där nere så du kanske kan göra dig förstådd om vart du får dina teorier ifrån.

1.
2.
3.
4.
Citera
2024-12-09, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Håller med dig. Julia gick ut på live och pratade gott om honom och att han hade funnits där för henne nu med han räven och ringt mycket och kört hem där.
Han må vara en nolla men detta har han inte gjort, Linnea har sagt han våldtagit henne och misshandlat henne osv. Han ville lämna henne (framkommer också) och hon skulle förstöra hans liv.

Från januari detta.

Det här med att Linnea skulle förstöra Chrippas liv om han ville lämna, hur funkade det?

Är det här påhittet om vad Jocke skulle ha gjort något Linnea är iblandad i? Inte för att sätta ditt Jocke utan låta saken brisera och allt faller på Chrippa?
Citera
2024-12-09, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vad har skett?

Chrippa tillsammans med användare här inne bestämde sig för att hitta på en lögn om Jocke, att han har våldtagit en 14-årig flicka som sedan mådde så dåligt så hon tog sitt liv.
En användare bangade ur.
När infon lags ut i Jocke tråden av daxvaxpax fick pallal kalla fötter och skrev att historien är påhittad.
Mod tog bort inläggen pga av inget är sant.
Hur som helst så hade man bestämt sig för att först lägga ut det här och sen skulle chrippa göra en YouTube video om det.
Citera
2024-12-09, 10:50
Medlem
Citat:
Nu får du förklara dig. Spalta upp varför du tror som du gör, vilka du pratat med, varför man man skall tro på dig.

Du är väldigt mån om sprida sinnessjuka saker om Chrippa och Jocke, ingen annan. Fyll nu på listan där nere så du kanske kan göra dig förstådd om vart du får dina teorier ifrån.

1.
2.
3.
4.
(FB) Linnea Lundström, Chrippas ex

Citat:
Exakt hur vet man det? Det är ju lättar och går fortare att retuschera bort ett blåmärke än att retuschera dit ett. Med tanke på att det är den misstänkte som har redigerat filmerna så misstror jag just nu det du säger. Tror du på fullaste allvar han hade släppt filmer med blåmärken på, om det nu har funnits det som det lutar åt, den andra bloggen som finns har den misstänktes bror släppt och redigerat.

Länka till all rådata på alla filmer och bilder, inte till någon tiktok domare. Så kan man snabbt göra en riktig bedömning.

Nej jag är inte slut i huvudet, jag bara inser att det är lättare att redigera bort märkena, och att det är otroligt osannolikt att hon skulle ge dessa datum när hon vet att det filmas från alla håll och kanter hela tiden utan att det ligger någon sanning i det hon säger.

Indirekt sprider man ryktet om att hon är totalt hjärndöd och har fejkat ett blåmärke, vilken faller mycket mindre sannolikt än att hon talar sanning och vloggen är släppt utan märken men de fanns i verkligheten, det är några musklick så får man bort sådant.

Vad menar du med att man "indirekt sprider" ett rykte? Alltså du menar typ en sån operation som det verkar ha varit nu om att indirekt sprida att Jocke har gjort något så fruktansvärt att det bär en att repetera det när man vet att det är lögn.

Är det som "indirekt" du menar?
Citera
2024-12-09, 10:53
Medlem
Citat:
Hur som helst så hade man bestämt sig för att först lägga ut det här och sen skulle chrippa göra en YouTube video om det.

Chrippa och Linnea skulle ta julen tidigt i år. Sitta i Sälen och fira, gott att drick, gott att äta och sända sända sända ut en massa "sanningar". Allt det som han pratat om länge att han hade något otroligt hemskt att avslöja på Jocke var detta alltså?

De har försökt samordna sig men sprack på mållinjen när en började må illa.

Undrar hur de i Sälen mår i själen nu då?
Citera
2024-12-09, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Chrippa och Linnea skulle ta julen tidigt i år. Sitta i Sälen och fira, gott att drick, gott att äta och sända sända sända ut en massa "sanningar". Allt det som han pratat om länge att han hade något otroligt hemskt att avslöja på Jocke var detta alltså?

De har försökt samordna sig men sprack på mållinjen när en började må illa.

Undrar hur de i Sälen mår i själen nu då?

Dom är hemma nu.

Men visst var det så någon fick dåligt samvete och kunde inte hålla sig från att berätta, dom insåg väl vilka följder det kan få.
Citera
2024-12-09, 11:02
Medlem
Citat:
Det har pallal redan gjort, hon blev inte trollad hon fick panik för hon förstod att det inte skulle sluta bra.
Det finns ju flera deltagare i detta, varken chrippa, du eller någon kommer undan ansvar i de här.
har du svårt att haja. Pallal vet inte nåt och kan inte tjalla om nåt. sluta ljuga nu. ni låsas ha info men vet inte nåt. du gör bort dig.
Citera
2024-12-09, 11:04
Medlem
Citat:
Jag har ingen skyldighet att spalta upp något till dig, vad har jag spridit som inte är sant?
Du vet ju inte vad jag har sett för konversationer.
Jag vet att du inte sett nåra. så du ljuger om Chrille och om Linnea och om Pallal.
Citera
2024-12-09, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Från januari detta.

Det här med att Linnea skulle förstöra Chrippas liv om han ville lämna, hur funkade det?

Är det här påhittet om vad Jocke skulle ha gjort något Linnea är iblandad i? Inte för att sätta ditt Jocke utan låta saken brisera och allt faller på Chrippa?
Nej inte Chrille och inte Linnea. Det är sant att det skulle brista och sätta dit en twofaced. men inte rätt folk. vem pratar. nu vet alla det.
Citera
2024-12-09, 11:11
Medlem
Citat:
Jag har ingen skyldighet att spalta upp något till dig, vad har jag spridit som inte är sant?
Du vet ju inte vad jag har sett för konversationer.

Citat ifrån dig:

”Chrippa tillsammans med användare här inne bestämde sig för att hitta på en lögn om Jocke, att han har våldtagit en 14-årig flicka som sedan mådde så dåligt så hon tog sitt liv.
En användare bangade ur.
När infon lags ut i Jocke tråden av daxvaxpax fick pallal kalla fötter och skrev att historien är påhittad.
Mod tog bort inläggen pga av inget är sant.
Hur som helst så hade man bestämt sig för att först lägga ut det här och sen skulle chrippa göra en YouTube video om det.”

Du står 100% fast vid att detta är sant, tolkar jag dig rätt då? Eller skall du vrida på vad tycker ännu mera.

100% eller inte? Det borde du kunna svara på ifall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in