2024-12-06, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemur123
Någon som kan tipsa om en som ger riktigt bra BJ i Stockholm?

Bästa är SexxigCat på rs, suger som en porrstjärna. Sexig kropp och trevlig tjej. Rätt ny i leken men riktigt bra och skön tajt fitta med
Citera
2024-12-06, 21:08
Medlem
Citat:
Måste man bli meddlem på Rosa sidan för att få tag på eskorter? Känns riktigt konstigt att skriva in sina uppgifter på en sådan sida eller hur gör ni (det står alltid ”Members Only”)? Hur kontaktar man bäst de, ett samtal med dolt nummer eller vanligt. Är Kik ett bra alternativ?
Ja asså du måste signa in men du använder bara en mailadress och skaffa kik. Allt är anonymt
Citera
2024-12-08, 20:59
Medlem
Fråga: Tjejer som inte har recensioner, vågar ni träffa dom? Är sugen på en som inte har någon. Nån måste ju vara först? Varför kan inte folk recensera? Räcker ju t.ex. med säkert eller inte.
Citera
2024-12-08, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frep1
Fråga: Tjejer som inte har recensioner, vågar ni träffa dom? Är sugen på en som inte har någon. Nån måste ju vara först? Varför kan inte folk recensera? Räcker ju t.ex. med säkert eller inte.
Nej träffar inte tjejer utan recensioner mest för min säkerhet samtidigt som jag själv inte lämnar recension för min säkerhet. Sån är jag
Citera
2024-12-08, 23:28
Medlem
Nån som har fikat med sonia på st eller fuckyeahblackbarbie på rs? Var det värt?
Citera
2024-12-09, 10:34
Medlem
Någon som har fikat med MissColombia (RS)?
Citera
2024-12-10, 23:24
Medlem
Nån som har erfarenhet av Vanessassas / VanessasZale som annonserar på studentannonser?
Citera
2024-12-11, 09:48
Medlem
Någon som fikat med Swegirl18 på RS eller är det fiske från farbror blå/dumpen?
Citera
2024-12-11, 17:33
Medlem
Något som vore artigt skulle att vara att börja med ett svar.
Tex,
Jag har träffat Kajsa Anka och hon var mycket bra. Nu undrar jag om någon träffat Mimmi Mus...
Citera
2024-12-11, 19:21
Medlem
thaimans avatar
Den här tåten är nog den allra andefattigare som finns😔Har någon träffat? Har någon provat? Är hon bra? Fy fan, är medelåldern över 16?
Citera
2024-12-12, 04:38
Medlem
Tja folket, hur säkert är dethär med att skapa ett log in på RS? Fyllde i mail (en alternativ som inte har mitt fullständiga namn), men jag tycker ändå det känns rätt så sketchy. Jag gjorde det för att jag blivit tipsad om SexxxigCat för bra blowjobs, och hennes profil kommer man bara åt som medlem… tankar kring medlemskap och tips på bra brudar för specifikt blowjob/rimjob? Tack på förhand
Citera
2024-12-12, 05:53
Medlem
Citat:
Tja folket, hur säkert är dethär med att skapa ett log in på RS? Fyllde i mail (en alternativ som inte har mitt fullständiga namn), men jag tycker ändå det känns rätt så sketchy. Jag gjorde det för att jag blivit tipsad om SexxxigCat för bra blowjobs, och hennes profil kommer man bara åt som medlem… tankar kring medlemskap och tips på bra brudar för specifikt blowjob/rimjob? Tack på förhand
Vad skulle vara farligt med det? Att titta på profiler och annonser på sociala medier är ju inte olagligt än så länge får man väl tillägga.Har du dessutom en mail som inte går att koppla till dig hur lätt som helst så lär du inte behöva vara speciellt orolig, oftast tar man ju kontakt med den tilltänkta via andra kanaler efter att ha läst/kollat profiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in