2024-12-07, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så chrippa talar alltid sanning och ljuger aldrig?
Det har hänt ganska många gånger att chrippa skämtar genom att säga saker som inte är sant i sina streams. Varför han gör det vet jag inte.

Att säga att man är medlem i Bandidos när man inte är det kanske inte är det bästa man kan göra. Antingen är han medlem eller så är han så jävla korkad att han inte förstår allvaret av att påstå att man är det utan att vara det. Han kanske kommer få mer än kronofogden efter sig som vill ha pengar nu
Citera
2024-12-07, 22:57
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja domstolen får döma chrippa för dem brott som leder till åtal.
Soc får utreda och bedöma vad som är bäst för barnet.
Men man förstår ändå att chrippa inte vill ha kontakt med människor som utsatt honom för detta, speciellt då det mest varit lögner som spridits.

Vad exakt är det han blivit utsatt för? Det är han som utsatt alla andra, han som bäddat sin pissiga säng han nu sover i.
Citera
2024-12-07, 23:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej svårt att hålla en diskussion med någon som skriker, gapar och ljuger det blir problematiskt.
Har han verkligen sagt att han skickar meddelanden till Linnea hela tiden?? jag vet också att dom har skrivit till varandra, Jonna vet det alla som har lite koll vet det, sen att det pågår hela tiden är en lögn från dig.

Det pågår ju inte hela tiden som du säger. Han har också blockat Chrippa vilket är väldigt förståeligt. Chrippa är en otroligt stressig person utan en tillstymmelse att tänka på någon annan än sig själv. Jocke har varit orolig för att Chrippa ska skada Linnéa vilket beror på det Linnéa sagt.

Chrippa måste komma ner på jorden. Han är för sjutton en pappa och beter sig som en tjurig 5-åring.
Citera
2024-12-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Skulle inte förvåna mig om det är Chrippa & Linnéa som ligger bakom kontot som avslöjade Rask. De har säkert hittat bilder på nätet de skickat för att fiska fram bilder på Rask. Jag tror inte någon annan är inblandad. Endast en hämndaktion från C & L.

Ja, det är klart det är huvudteorin men i samarbete med två skribenter i den här tråden. Som ett slags dumpen light.
Citera
2024-12-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koksalt2
Att säga att man är medlem i Bandidos när man inte är det kanske inte är det bästa man kan göra. Antingen är han medlem eller så är han så jävla korkad att han inte förstår allvaret av att påstå att man är det utan att vara det. Han kanske kommer få mer än kronofogden efter sig som vill ha pengar nu

Det vore onekligen guld om du kan precisera när det skedde, så materialet att gå igenom blir mindre.
Citera
2024-12-07, 23:27
Medlem
Hur många gånger har han åkt nånstans, tagit med laptop och tydligt annonsera att han ska streama dit han åkt - för att sedan misslyckas?

Jönköping, Linköping, Kroatien, Bangkok, och nu fjällen. Nåt mer?
https://ibb.co/pdvP5vH

Han fortsätter att rymma. Det är samma tendens till ansvarsflykt som på BT/Toyota.
Citera
2024-12-08, 00:51
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Nej jag är helt hundra, någon skrev i hans chatt om Bandidos och han svara ” ja jag är medlem i Bandidos” vet att jag såg det på någon kanal på youtube som bara lägger ut klipp på hans stream

Det stämmer att han tidigare under 2024 sagt att han är med i ett MC gäng ja.
Citera
2024-12-08, 00:52
Medlem
Kickassfarsans avatar
Chrippa har hyrt en stuga som är större än Rasks lägenhet, vilken fucking king han är
Citera
2024-12-08, 00:53
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Självklart är han inte med där. Killen drömmer och spelar tuff.
Citera
2024-12-08, 00:55
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det vore onekligen guld om du kan precisera när det skedde, så materialet att gå igenom blir mindre.

Våras/sommras kanske?

Testa söka i tråden för att försöka få fran nåt datum.
Citera
2024-12-08, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Våras/sommras kanske?

Testa söka i tråden för att försöka få fran nåt datum.
Det ända som finns om bandidos i tråden är det som ni har skrivit nu. jag tror ni ljuger. om inte så bevisa att ni inte ljuger
Citera
2024-12-08, 01:47
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Det ända som finns om bandidos i tråden är det som ni har skrivit nu. jag tror ni ljuger. om inte så bevisa att ni inte ljuger

1. Jag tänker inte leta upp ett skit för din övertygelse.

2. Massor har ju försvunnit då hans Twith bannades. Med stor sannolik sade han det där. Sade han det inte där är matrialet oändligt att gå igenom nästan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in