2024-12-07, 17:46
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdjur
Nu har hon uppdaterat på Tiktok. Hon har träffat nån tjej på centralen som betalar en natt på hostel åt henne. Allt för att slippa betala själv. Man baxnar ju.

Åh...ännu en av de korkade, i Pias värld. Så smart som Pia är, så är världen full av idioter som vill bli lurade av Pia. Då blir det väl krogen för Pia i kväll. Det är ju lördag i dag o hon är värd en hink vin eller två!
Citera
2024-12-07, 17:48
Medlem
Citat:
Nu har hon uppdaterat på Tiktok. Hon har träffat nån tjej på centralen som betalar en natt på hostel åt henne. Allt för att slippa betala själv. Man baxnar ju.
Fast Pia återgäldar säkert den tjänsten sen när hon blir miljonär...eller kanske inte så lixom.
Citera
2024-12-07, 17:49
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Verkar vara mestadels kvinnor som är beredda att betala för eller husera Gräddrumpan (förutom Hassan då). Kan det vara lesbianer?

Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Har du värk?
Du skall få en bild på Gräddis buske, med vårtor och allt så kan vi ju hålla oss till ämnet. Eller vad säger du?
Jag tror väl inte att hon har vårtor på fittan va? Hassan skulle nog inte gilla det..
Senast redigerad av Pinoputchin 2024-12-07 kl. 17:53.
Citera
2024-12-07, 17:53
Medlem
vonDys avatar
Vänner här ,
Nu spårar tråden ut igen?
När någon kommer in och ” Tycker mycket”

Men bättre än så, är vi? 💙
Citera
2024-12-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Verkar vara mestadels kvinnor som är beredda att betala för eller husera Gräddrumpan (förutom Hassan då). Kan det vara lesbianer?

Jag tror väl inte att hon har vårtor på fittan va? Hassan skulle nog inte gilla det..
Nej Hassan gillar inte vårtor därför gav han dom till GräddPia.
Citera
2024-12-07, 17:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Nej Hassan gillar inte vårtor därför gav han dom till GräddPia.
Jag vet inte exakt vad det kan handla om. Men någon postade ju ett bild på det som skulle vara Gräddrumpans sköte innan, jag såg bara något vitt men inga vårtor så huruvida Hassan är en vårtbitare ska jag låta vara osagt. Men han har nog en del krav trots allt och vi vet alla att Pia ser bra ut då hon är uppsnofsad, då blir till och med jag lite varm i brallan.
Citera
2024-12-07, 18:16
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Åh...ännu en av de korkade, i Pias värld. Så smart som Pia är, så är världen full av idioter som vill bli lurade av Pia. Då blir det väl krogen för Pia i kväll. Det är ju lördag i dag o hon är värd en hink vin eller två!
Betald luffar semester
Vad Pia lägger sina pengar på är helt otroligt. Hon vägrar betala för sitt boende, hon vägrar betala för sina avkommor, hon vägrar tidvis att betala för mat.
Men det finns två saker hon har mycket svårt att motstå: kaffe på pressbyrån och stora mängder vin

När hjärnan får spratt så är den otroligt kraftfull.

Man börjar ju fundera över om inte Pias liv går ut på att ordna saker gratis, exklusive vitt vin.
Citera
2024-12-07, 18:20
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Tack, ännu en gång, för all vänlighet ni, flera här, visar mig...
Det uppskattas mycket...

Nu hoppas jag att Vi är vänner här?

Och att Du förstår, varför andra inte är?

Jättearg själv på henne!
Citera
2024-12-07, 18:30
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Betald luffar semester
Vad Pia lägger sina pengar på är helt otroligt. Hon vägrar betala för sitt boende, hon vägrar betala för sina avkommor, hon vägrar tidvis att betala för mat.
Men det finns två saker hon har mycket svårt att motstå: kaffe på pressbyrån och stora mängder vin

När hjärnan får spratt så är den otroligt kraftfull.

Man börjar ju fundera över om inte Pias liv går ut på att ordna saker gratis, exklusive vitt vin.

Blir intressant att se hur länge/långt hon kan driva sina divalater innan hon springer på pumpen.

Räcker med att någon pressar ur henne de där pengarna hon påstår sig inte ha fått. Snål människa som lever på andra med en miljon på kontot...
Citera
2024-12-07, 18:39
Medlem
Citat:
Blir intressant att se hur länge/långt hon kan driva sina divalater innan hon springer på pumpen.

Räcker med att någon pressar ur henne de där pengarna hon påstår sig inte ha fått. Snål människa som lever på andra med en miljon på kontot...
Bevare mig väl..jag ser bilder från en Tarantinofilm.
Citera
2024-12-07, 18:47
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:

Du är inne på ett spår.
Kvinna som driver runt i Stockholmnatten, full och desperat. Bubblar öppet om sina pengar och situation.

Tänk dig följande: kvinna som ej går att spåra erbjuder sängplats till en kall, nedkyld Pia.
Pia lockas till adressen och de erbjudanden som finns.
Varm ny bäddad säng, ordentlig mat och fritt med dryck.
Kvinnan antyder även på vissa ”hobby-lesbiska” tendenser som pricken över allt.
När Pia väl är på angiven plats, vad händer då?
Det finns många kriminella aktörer som man inte vill fånga under sin radar.

Oavsett så spelar hon ett väldigt högt spel, speciellt med tanke på den situation hon konstant sätter sig i.
Något man lärt sig sedan liten är följande: man håller käft om sina pengar och tillgångar för det finns alltid något f*tta som försöker komma åt dem.
Citera
2024-12-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Fast Pia återgäldar säkert den tjänsten sen när hon blir miljonär...eller kanske inte så lixom.

Lite som när hon sov hos tjejen hon antastade. Hon ville ge något tillbaka och gav hennes kompis 200kr till biljetter eller liknande som gåva, för att hon fick sova över några dagar. Dagen efter är hon sur för att personen inte gett tillbaka pengarna och hon anser han är skyldig henne pengar 😂 hon är helt sjukt snål!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in