2024-12-07, 17:05
Medlem
Batiktantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Oj...du kanske oxå letar en partner precis som Pia gör? Du är väldigt lik Pia med att vara av den där grälsjuka klimakterie-tant-varianten, som Pia är. Tycker fortfarande att du ska läsa om Pia här i hennes tråd, istället för att, likt en kärring, kommentera andra! Men du kanske inte, likt Pia, har ett liv?
Oj Trampade på en öm tå.Ser en överviktig kvinna med ingen man är det du?
Citera
2024-12-07, 17:07
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batiktanten
första gången jag är här och blev förvånad av det verkar som ni inte har något liv.

Går du in även i andra skvallertrådar och kastar skit på skribenterna? Eller är det bara i denna tråden som du ärar oss genom din blotta närvaro?

Jag vet inte om du har missat det, men detta är Flashback och där finns en hel kategori som bara heter kändisskvaller. Nu är inte Pia någon kändis på det sättet. Men ändå, det är om henne tråden handlar om.

Du har verkligen att göra om du ska hinna beta av alla dessa skvallertrådar! För du tänker väl inte vara så ensidig att du bara angriper denna tråden och dess skribenter? Annars är du inte konsekvent och därmed en större hycklare än någon annan i tråden.

Trådpajasen undantaget. Man kan tycka att det är bra eller dåligt. Men detta är vad det är här på FB. Det du gör nu, är lite som att gå in på en bögbar och beklaga sig över bristen på heterosexuella.

Lite som " den som är med i leken får leken tåla." Som vi sa när jag var barn och någon kompis skadade sig under lekarna. Det står att du har varit medlem på Flashback i sex år!

Så detta kan väl knappast komma som en fullständig överraskning för dig? I annat fall, läs på om reglerna och navigera runt i de många trådarna, så att du lär dig hur det fungerar.

If you cant stand the heat, get out of the kitchen. Ännu en förvirrad stackare som inte har förstått hur FB fungerar!
Citera
2024-12-07, 17:12
Medlem
Mojriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkshake
Ni som skriver att Hassan varit in på skatteverket och "godkänt Pia"..? Jag trodde det (tyvärr) var så att vem som helst kan skriva sig vart fan som helst? Eller är det ändrat...

Hassan har precis signat sin egen undergång, anyway.

Precis, jag hittar ingen information om att Skatteverket nånsin kräver godkännande av att någon skriver sig på din adress. De där måste vara något som Pia har fått för sig. Egentligen kan man skriva sig hos vem som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Jag tror tyvärr Pia är en ganska duktig mytoman som lärt sig nyttja den egenskapen. Töja på gränser mm. Kemiingenjör men jobbade med webbdesign på vattenfall? En kortare tid dessutom.

Håller med dig om att hon är relativt normal i sina nyktra vakna stunder, men har ändå konstiga resonemang.

Lite därför jag undrade vad du ansåg vara intelligent från hennes sida, från de senaste åren. Bortsett från påstådd utbildning då.

Spännande artikel:
https://utforskasinnet.se/trotssyndrom-hos-vuxna-symtom-och-behandling/#google_vignette

Väldigt intressant artikel! Den diagnos är den mest träffsäkra jag sett här i tråden!
Citera
2024-12-07, 17:13
Medlem
Batiktantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Går du in även i andra skvallertrådar och kastar skit på skribenterna? Eller är det bara i denna tråden som du ärar oss genom din blotta närvaro?

Jag vet inte om du har missat det, men detta är Flashback och där finns en hel kategori som bara heter kändisskvaller. Nu är inte Pia någon kändis på det sättet. Men ändå, det är om henne tråden handlar om.
Jössen vilken energi att försvara skitkastande

Du har verkligen att göra om du ska hinna beta av alla dessa skvallertrådar! För du tänker väl inte vara så ensidig att du bara angriper denna tråden och dess skribenter? Annars är du inte konsekvent och därmed en större hycklare än någon annan i tråden.

Trådpajasen undantaget. Man kan tycka att det är bra eller dåligt. Men detta är vad det är här på FB. Det du gör nu, är lite som att gå in på en bögbar och beklaga sig över bristen på heterosexuella.

Lite som " den som är med i leken får leken tåla." Som vi sa när jag var barn och någon kompis skadade sig under lekarna. Det står att du har varit medlem på Flashback i sex år!

Så detta kan väl knappast komma som en fullständig överraskning för dig? I annat fall, läs på om reglerna och navigera runt i de många trådarna, så att du lär dig hur det fungerar.

If you cant stand the heat, get out of the kitchen. Ännu en förvirrad stackare som inte har förstått hur FB fungerar!
Jösses vilken energi du lägger.
Citera
2024-12-07, 17:14
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Oj Trampade på en öm tå.Ser en överviktig kvinna med ingen man är det du?

Tycker fortfarande att du ska läsa om Pia här i tråden...just, det...du har ju inget liv. Däremot verkar det som att du har tid att sitta här o önskedrömma om hur andra personer ser ut.

Vad anser du om Pias förmåga att bejaka sin lesbiska sida, vid behov? Hon gillar ju att ha sex med en "snygg kvinna" när hon får chansen? Att hon bär på könssjukdomar, är ju en petitess i Pias liv.
Citera
2024-12-07, 17:18
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Jösses vilken energi du lägger.

Det är inte mycket energi. Inte för en som behärskar språket. Har du hört talas om Esisas Tegnér?

Han pratade om " äran och hjältarnas språk." Men det kan man inte förvänta sig att en sådan som du ska känna till.

Inte med den rotvältskan du producerar.
Men du svarade aldrig på frågan jag ställde.
Om du även tänker gå in i andra trådar och härja loss?

On topic: Jag lider med Hassan.
Senast redigerad av falconer8 2024-12-07 kl. 17:22.
Citera
2024-12-07, 17:23
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Har du ingen Man//kvinna du kan prata med Det värkar inte som ni inte har kompisar..
Har du värk?
Du skall få en bild på Gräddis buske, med vårtor och allt så kan vi ju hålla oss till ämnet. Eller vad säger du?
Citera
2024-12-07, 17:24
Medlem
Batiktantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Det är inte mycket energi. Inte för en som behärskar språket. Har du hört talas om Esisas Tegnér?

Han pratade om " äran och hjältarnas språk." Men det kan man inte förvänta sig att en sådan som du ska känna till.

Inte med den rotvälslskan du producerar.
Men du svarade aldrig på frågan jag ställde.
Om du även tänker gå in i andra trådar och härja loss?

On topic: Jag lider med Hassan.
Vem fan är Hassan ,,Nej jag går inte i trådar som är 99%kvinnor.Jag vet hur kvinnor infekterat samhället idag.Med alla program och tv .
Citera
2024-12-07, 17:31
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Vem fan är Hassan ,,Nej jag går inte i trådar som är 99%kvinnor.Jag vet hur kvinnor infekterat samhället idag.Med alla program och tv .

I rest my case! Du är alltså en hycklare som jag misstänkte redan från början. Bra att du erkänner det och att vi fått det utrett.

Det jag skrev om Hassan var inte riktat till dig specifikt. Det märks att du behöver utbildning i hur Flashback fungerar. B.l.a . Det kallas för att hålla sig till trådämnet, skulle där befinna sig en nitisk moderator kan man få en varning eller avstängning om man inte håller sig till trådämnet.

Se där, nu har du lärt dig något nytt. On topic: Blir svårt för stackars Hassan att få bort Pia från att stå som inneboende nu då.
Citera
2024-12-07, 17:31
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Nej inte om hon inte står på hyreskontraktet. Det kan inte bara skrivas över utan hon behöver uppfylla de krav som ställs på inkomst och vara utan betalningsanmärkningar. Om ens då.

Hyresvärden kommer aldrig godkänna henne. H är ju redan varnad.

Hon har befunnit sig i lägenheten ett par dagar efter adressändringen. Så inte tillräckligt länge heller.
Jag önskar att du hade rätt, men jag är faktiskt inte säker på det...

Citat:
Hassan är en mysgubbe som lurats av Gräddrumpan flertal gånger. Hon utnyttjar honom med skötet som vapen.
Citera
2024-12-07, 17:41
Medlem
Nu har hon uppdaterat på Tiktok. Hon har träffat nån tjej på centralen som betalar en natt på hostel åt henne. Allt för att slippa betala själv. Man baxnar ju.
Citera
2024-12-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Nej. Det stämmer inte. Det går att göra det men det är många saker som krävs
Jag har tagit över ett kontrakt efter 3 års sammanboende. Men precis, det krävs en del. Inget lättvindigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in