Citat:
Ursprungligen postat av
Batiktanten
första gången jag är här och blev förvånad av det verkar som ni inte har något liv.
Går du in även i andra skvallertrådar och kastar skit på skribenterna? Eller är det bara i denna tråden som du ärar oss genom din blotta närvaro?
Jag vet inte om du har missat det, men detta är Flashback och där finns en hel kategori som bara heter kändisskvaller. Nu är inte Pia någon kändis på det sättet. Men ändå, det är om henne tråden handlar om.
Du har verkligen att göra om du ska hinna beta av alla dessa skvallertrådar! För du tänker väl inte vara så ensidig att du bara angriper denna tråden och dess skribenter? Annars är du inte konsekvent och därmed en större hycklare än någon annan i tråden.
Trådpajasen undantaget. Man kan tycka att det är bra eller dåligt. Men detta är vad det är här på FB. Det du gör nu, är lite som att gå in på en bögbar och beklaga sig över bristen på heterosexuella.
Lite som " den som är med i leken får leken tåla." Som vi sa när jag var barn och någon kompis skadade sig under lekarna. Det står att du har varit medlem på Flashback i sex år!
Så detta kan väl knappast komma som en fullständig överraskning för dig? I annat fall, läs på om reglerna och navigera runt i de många trådarna, så att du lär dig hur det fungerar.
If you cant stand the heat, get out of the kitchen. Ännu en förvirrad stackare som inte har förstått hur FB fungerar!