2024-10-04, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av progambler802
Jag håller inte med och fick just ut mina 400 kronor till mitt bank-konto inom 2 dagar (inga problem). Jag har inte tagit någon välkomstbonus utan bara spelat på sport så jag vet inte vad ni andra som skrivit här har för problem. Betinia är inte sämre än något annat spelbolag i min bok, snarare tvärtom. Jämfört med t.ex bet365 som stängt mitt spelkonto så är jag glad att betinia finns. I tillägg tycker jag att dom erbjuder många goda odds och jag har ännu inte limiterats vilket gör att jag kan satsa dom summor jag vill. (jag spelar dock försiktigt max 200 kr /spel)

Att du fick ut 400kr betyder tyvärr ingenting i sådana här sammanhang. Hojta till om du får ut 40 000kr utan problem. Och även då är det inga garantier för att det går bra om det handlar om sexsiffrigt eller mer.
Citera
2024-10-26, 17:34
Medlem
Att vänta på egna pengar under 2 dagar är nu helt oacceptabelt. Jag fick mina vinstpengar från Unibet inom 2 sekunder (Swish utbetalningen).
Citera
2024-12-04, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultravox75
Att vänta på egna pengar under 2 dagar är nu helt oacceptabelt. Jag fick mina vinstpengar från Unibet inom 2 sekunder (Swish utbetalningen).

Jag har då aldrig haft problem med utbetalning på allt emellan 1000-40000kr. Kan ta som högst 5min och betalas ut via swish
Citera
2024-12-06, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nypongrotta
Jag har då aldrig haft problem med utbetalning på allt emellan 1000-40000kr. Kan ta som högst 5min och betalas ut via swish
I början fick man ut så snabbt
Nu börjar de sega sig med utbetalningar
Ibland tar det 24-48 timmar
Det är inte okej med tanke på att konkurrenterna betalar ut på Sekunder eller minuter ...spelar sällan på betinia nuförtiden
Citera
2024-12-06, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falafel111
I början fick man ut så snabbt
Nu börjar de sega sig med utbetalningar
Ibland tar det 24-48 timmar
Det är inte okej med tanke på att konkurrenterna betalar ut på Sekunder eller minuter ...spelar sällan på betinia nuförtiden

Du ska vara glad att du får ut pengar, jag satte in 2.5 k i somras, spelade upp mig till 8k, ville ta ut och inte fick ut dem. Va tvungen att verifiera mig med lönespecar etc, vilket jag gjorde och så men fortfarande inte fått dem. Ser de som en läropeng, deras kundtjänst är förjävla dålig
Citera
2024-12-06, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Du ska vara glad att du får ut pengar, jag satte in 2.5 k i somras, spelade upp mig till 8k, ville ta ut och inte fick ut dem. Va tvungen att verifiera mig med lönespecar etc, vilket jag gjorde och så men fortfarande inte fått dem. Ser de som en läropeng, deras kundtjänst är förjävla dålig

Varför folk spelar på alla dessa skitsidor kommer jag aldrig att begripa.
Säg till de att du vill avsluta ditt konto så får vi se om det som Spelinspektionen påstår stämmer, nämligen att spelbolagen måste betala ut innehavande saldo när man avslutar kontot hos bolag som har svensk spellicens.
Berätta sen hur det gick här...
Citera
2024-12-12, 20:48
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Varför folk spelar på alla dessa skitsidor kommer jag aldrig att begripa.

För att vi blivit limiterade från alla spelbolag för att vi går med vinst. Det här jävla skitbolaget slog alla rekord. Blev limiterad efter 23 timmar och 14000 kr plus.
Citera
2024-12-12, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
För att vi blivit limiterade från alla spelbolag för att vi går med vinst. Det här jävla skitbolaget slog alla rekord. Blev limiterad efter 23 timmar och 14000 kr plus.

Jag är också limiterad till höger och vänster, men inte fan öppnade jag ett konto hos Betinia för det...
Citera
2024-12-12, 21:09
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Jag är också limiterad till höger och vänster, men inte fan öppnade jag ett konto hos Betinia för det...

Om det var det enda som fanns för ditt sätt att spela så hade du gjort det med, sluta med din jävla attityd!
Citera
2024-12-12, 21:27
Avslutad
Citat:
Om det var det enda som fanns för ditt sätt att spela så hade du gjort det med, sluta med din jävla attityd!

Vilken attityd ska jag sluta med? Det är väl för fan idiotiskt att spela hos ett bolag som...

1. Limiterar precis som alla andra eller ännu snabbare.
2. Det är inte ens säkert att du får dina pengar utbetalda.
Citera
2024-12-12, 21:36
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Vilken attityd ska jag sluta med? Det är väl för fan idiotiskt att spela hos ett bolag som...

1. Limiterar precis som alla andra eller ännu snabbare.
2. Det är inte ens säkert att du får dina pengar utbetalda.

Vad är det du inte förstår?
Jag motiverade precis varför jag spelade där. Fick mina pengar utbetalda utan problem.
Citera
2024-12-12, 21:46
Avslutad
Citat:
Vad är det du inte förstår?
Jag motiverade precis varför jag spelade där. Fick mina pengar utbetalda utan problem.

Det är du som inte förstår att bara för att du fick dina pengar så innebär det inte per automatik att alla andra får det också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in