Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2025-10-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Den stora frågan är varför någon börja spela på Betinia överhuvudtaget för?
Jag har aldrig förstått varför folk börjar spela på diverse obskyra spelbolag och sen bölar över att inte ens få sina pengar utbetalda?
Är det bonushoreri det handlar om eller inbillar man sig att Betinia minsann tillåter vinnare?

Är en limmad på 30-40 olika sidor kan du tro att en är öppen för att spela på diverse monkey sidor..

Edit.. Betinia är för övrigt ingen monkey sida enligt mig utan en sida jag lugnt skulle kunna rekommendera. Hade jag ägt en sida skulle även jag limma alla vinnande spelare fortast möjligt. Egentligen är det inget konstigt alls. Möjligtvis skulle jag kanske ha lite mer tålamod med tanke på varians men de har väl en Ai robot som jobbar med olika parametrar och gör deras jobbet lätt..

Angående utbetalningar så har Betinia har löst det galant varenda gång.
Senast redigerad av brasnyggman 2025-10-14 kl. 16:30.
Citera
2025-10-15, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falafel111
Kör du någon strategi eller blev du limmad för du vann för mycket?

Verkar som om man når 20k i vinst blir man autolimmad

Kände att jag inte svarade dig helt i mitt förra meddelande.
Mitt strategi är att jag kör stenhårt på inbördes möte och handicap samt har ett money management som innebär att jag gör riktigt många ut och inbetalningar.

Edit. Vill förtydliga att när jag använder inbördes möten så spelar jag inte alltid på laget som vunnit tidigare mellan lagen utan jag spelar lika ofta på det förlorande laget men med handicap. Men jag bygger mina analyser på i stort sett bara på inbördes möte. Framförallt om det är mindre ligor där det i stort sett är omöjligt att få koll på skadeläge osv..

Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Spelar enbart basket och mindre ligor, låg + 7-8k när dom limmade mig till insatser på typ max 120:-.
För övrigt fungerade allt till högsta belåtenhet..
Senast redigerad av brasnyggman 2025-10-15 kl. 11:20.
Citera
2025-10-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Kände att jag inte svarade dig helt i mitt förra meddelande.
Mitt strategi är att jag kör stenhårt på inbördes möte och handicap samt har ett money management som innebär att jag gör riktigt många ut och inbetalningar.

Edit. Vill förtydliga att när jag använder inbördes möten så spelar jag inte alltid på laget som vunnit tidigare mellan lagen utan jag spelar lika ofta på det förlorande laget men med handicap. Men jag bygger mina analyser på i stort sett bara på inbördes möte. Framförallt om det är mindre ligor där det i stort sett är omöjligt att få koll på skadeläge osv..

Spelar man mindre ligor och sport är man rökt..
Det är där man hittar fel och värde i oddsen
Det är där min strategi är och vill man tjäna pengar räcker det med att satsa på odds som är bättre än pinnacle och börserna ..att vinna på pinnacle och börserna är mkt svårare då de sällan ger fel eller höga odds.jag har blivit limiterad på varje sida som finns nästan
Citera
2025-10-15, 13:26
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Spelar man mindre ligor och sport är man rökt..
Det är där man hittar fel och värde i oddsen
Det är där min strategi är och vill man tjäna pengar räcker det med att satsa på odds som är bättre än pinnacle och börserna ..att vinna på pinnacle och börserna är mkt svårare då de sällan ger fel eller höga odds.jag har blivit limiterad på varje sida som finns nästan

Man är rökt om man går på plus, spelar ingen som helst roll vilka ligor och sporter man spelar på.
Möjligtvis så går det snabbare att bli limiterad att spela på mindre ligor men det är också enda skillnaden.

But why not, myndigheter bryr sig inte och det gör inte gemene speltorsk heller.
Många vet inte ens om det utan inbillar sig att man får visst vinna och en dag ska de bli vinnande spelare.
Visst spelbolagen har rätt att själva välja sina kunder men deras reklamfilmer borde utan tvekan bli förbjudna för de är ju grovt missvisande.
Citera
2025-10-15, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Man är rökt om man går på plus, spelar ingen som helst roll vilka ligor och sporter man spelar på.
Möjligtvis så går det snabbare att bli limiterad att spela på mindre ligor men det är också enda skillnaden.

But why not, myndigheter bryr sig inte och det gör inte gemene speltorsk heller.
Många vet inte ens om det utan inbillar sig att man får visst vinna och en dag ska de bli vinnande spelare.
Visst spelbolagen har rätt att själva välja sina kunder men deras reklamfilmer borde utan tvekan bli förbjudna för de är ju grovt missvisande.

Att limitera kan man tycka är okej till en viss gräns då de kan inte ge bort obegänsat med pengar till vinnande spelare. Men insaster som 20 kronor och 50 kronor borde vara olagligt. Sätt tex en maxlimit på 3000 kronor för proffs för varje kupong .men deras girighet och lagstifning tillåter såna insaster det gör mig bara arg

Jag har testat att placera på tex isländska ligan får min vän som är speltorsk satsa hela 30.000 kronor medans mitt limiterade konto bara får satsa 80 kronor på samma match .helt sjukt hur orättvissa de är mot vinnande spelare eller någon som har lite vett i skallen
Citera
2025-10-23, 10:14
Medlem
Ny licens på G tydligen.

Betinia limiterar direkt.

Antar att man bara tar emot spelmissbrukare som lägger in 5k direkt och har 200 kr kvar efter ca två timmar. Dem får fortsätta spela…
Citera
2025-10-23, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Ny licens på G tydligen.

Betinia limiterar direkt.

Antar att man bara tar emot spelmissbrukare som lägger in 5k direkt och har 200 kr kvar efter ca två timmar. Dem får fortsätta spela…

Var har du hört detta?
Citera
2025-10-23, 18:38
Medlem
Citat:
Var har du hört detta?

Fick mail
Citera
2025-10-24, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Fick mail
När ska detta ske då?

Kommer de likt unibet radera kontot?
Citera
2025-10-27, 09:26
Medlem
Citat:
När ska detta ske då?

Kommer de likt unibet radera kontot?

Ja, 20 november.
Citera
2025-11-27, 02:42
Medlem
Altenar är hemska.

Limiterad till 10 kr efter 2 bets .båda på NBA

Detta är på en ny sida som heter onerush

Betinia är samma skräp

Hahaha

Sysslar man med Value bets åker man ut väldigt fort från altenar. Man ska alltså bara köra dumma korkade odds där man garanterat förlorar

Har blivit limmad till 10 kr på alla altenar sidor
Senast redigerad av falafel111 2025-11-27 kl. 02:44.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in