2024-12-05, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Har rört mig i kretsar med många maktens män, och har sett och hört liknande saker många gånger. Just det sista med att bli fartblind och tro att man är osårbar är inte helt ovanligt. Då behöver man med tiden större och större risker för att få den rätta kicken.

Det där gäller de flesta med onormalt stora behov av sex eller kinks Man måste hela tiden flytta fram gränserna vare sig det gäller t.ex. BDSM, fetischer eller dominanslekar. Har man stört ut sina vanliga sexreflexer kan man aldrig mera bli mätt eller nöjd.
Citera
2024-12-05, 20:33
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Känslan är att det går en form av pedofili-epidemi över Sverige och i synnerhet i C. Nyheter och trådar nästintill varje dag om nya fall.
Citera
2024-12-05, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Jag har inte tagit del av skvallret om vad som möjligen har hänt.

Det jag ifrågasätter är den överdrivna pedofilskräcken som används av fascisterna för att utmåla "Den Andre" som någon är dålig och ska karaktärsmördas.

Då kan jag glädjeligen välkomna dig till verkligheten.

Se över kommentarerna som skrivits och framför allt vad denne man gjort.
Kommer han undan med "karaktärsmord" och att vara "Den Andre som är dålig" i någon sorts missriktad rebellisk anda mot etablissemanget är det den bästa av världar.

Propsas det på att det här är helt normalt och det dessutom börjas levas ut hejdlöst finns det fler mammor & pappor med spadar än det finns centerpartister. Just sayin.
Citera
2024-12-05, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Har inte politikerna guldkort så de kan åka gratis på bussar och tåg hur mycket som helst, och dra i veken?

Tror det är dags att se över politikernas privilegier.

Något för Agenda att ta upp?

Skulle bli svårt förvånad om Agenda eller liknande skulle ta i det här.
Citera
2024-12-05, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Svar på rak fråga: onanerar helst på morgonen, ensam eftersom thats the fact! Womanizer är mitt verktyg! Så fick alla sin morgon fantasi en bild! 😍🤪

Se där. Du har i alla fall den goda smaken att inte göra det publikt till skillnad mot Gurra.

Womanizer lär ha öppnat upp många svårflörtade muttor och leder till nya sensationer för de redan rutinerade så grattis. Men det är en annan diskussion.

KåtGurra kanske borde skaffat en mjölkmaskin för kossor i stället för att förstöra ett barns liv.
Citera
2024-12-05, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordion
Skulle bli svårt förvånad om Agenda eller liknande skulle ta i det här.

Det är frågan. Rohwedder på Aftonslasken gör en förvånansvärt klarsynt analys om Centerns numera totalt akuta pedofilproblem.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/B0mmmw/skandalen-som-ar-alla-partiers-mardrom
Citera
2024-12-05, 20:44
Medlem
Libertarismuss avatar
Vad är grejen med C och pedofili?
Citera
2024-12-05, 20:47
Medlem
Det är ändå häpnadväckande att det inte finns en enda centerpartist som inte knullar barn?
Citera
2024-12-05, 20:48
Medlem
Wyrdkins avatar
Var det mot en flicka eller pojke han visade snoppen?

När en själv var ung var ju pedofiler uteslutande bögar men frågar ändå.
Citera
2024-12-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Allt är ok. Tills du själv blir utsatt, din mamma blir våldtagen eller du knullar din son då han är 3 månader och du mördar din syster för hon kom på dig. Eller, vad menar du nu?

Nej, allt är definitivt inte okej. Förr eller senare drabbar sexuell abnormitet någon oskyldig.

Vad jag menar är att om man hittar något som ger tillfredsställelse en gång räcker inte det nästa gång utan då måste man tänja gränserna ytterligare för att ge en tillräcklig kick. Och till slut går det åt helvete när man korsar gränsen där oskyldiga drabbas.

Att fantisera om olika kinky saker är en sak och dessutom ganska oskyldigt. Det är det nog många som gör i hemlighet.

Men om man omsätter det i praktik är det nog väldigt lätt att det snabbt går åt helvete när jakten på nästa kick går före omdömet om vad som är tätt eller fel.

Jag kan för all del givetvis ha fel.
Citera
2024-12-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Det är såklart inte Centerpartiet som anmält brottet.

Troligaste är att en annan passagerare på samma tåg anmält att dom såg Roslagsbanerunkaren runka på tåget.
Sedan har polisen granskat övervakningskamerorna från tåget.
För att få reda på vem som är GM så har Polisen gått ut med bild på MGM i Efterlyst.

Förmodligen har andra centerpartister dock känt igen snubben från Efterlyst, direkt när programmet visades. Men att partiet inte agerat på det. Fast det är en spekulation vi inte kan vara säkra på. Varför något nu händer 3 månader senare vet vi inte.

Att Centerpartiet påstår att dom anmält brottet, nu igår, är trams såklart. Och ett försök till damage control.

Hade det inte redan varit ett anmält brott så hade det aldrig varit med på Efterlyst. För 3 månader sedan.

Självklart har någon anmält brottet när det hände, det jag menar är att meddela polisen att man misstänker en speciell person.
Citera
2024-12-05, 20:51
Medlem
Hoppas att han inte får nån fjantig fallskärm. Svinet ska inte ha en enda krona till av skattebetalarnas pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in