2024-12-05, 20:18
Medlem
SilkyJohnsons avatar
C är Sveriges äckligaste parti
Dom borde inte finnas
Citera
2024-12-05, 20:19
Medlem
Är det lagligt att dra fram kuken på tåget och runka framför ett barn?
Det är ju konstigt att en politiker bara behöver avgå medan "normala" människor får fängelsestraff för samma typ av brott..
Citera
2024-12-05, 20:19
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Varför är sex så jävla intressant att begå brott om,just bara för män? Jag som kvinna onanerar gratis. Ingen tanke på knulla med djur, barn, etc. WHATS happening med män?…

Det finns dock kvinnliga pedofiler..
Men visst, det går inte att förneka att det är just män som har en fäbless för sånt här skit.
Bögpedofiler är också vanligt förekommande i såna här sammanhang.
Citera
2024-12-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba00
200 länder som inte talade med varandra...
kärring.
På grund av vad?😜 från en genuin kärring till en kärring-gubbe. VAD är värst😳😳😳😳
Citera
2024-12-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Nåja, var det inte nyligen en moderatkärring som föreslog att ungdomar under en viss ålder bara skulle få knulla med folk som var max 5 år äldre än dem själva?
Ja, för att skydda ungdomar från att bli utnyttjade gubbar.
Citera
2024-12-05, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Impudicus
Är det pedofili igen?

Återigen Centern. Knäppt att han inte fattar att det finns kameror på tågen. Sådanna män som höga politiker kan vi inte ha i Sverige. Taliban fasoner!
Citera
2024-12-05, 20:23
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Ser du inte själv hur sjukt det är att du skriver något sådant i en tråd om en man som sitter och runkar med ögonkontakt med barn på en publik transport?
Förstår du verkligen inte att det är fel?
Jag har inte tagit del av skvallret om vad som möjligen har hänt.

Det jag ifrågasätter är den överdrivna pedofilskräcken som används av fascisterna för att utmåla "Den Andre" som någon är dålig och ska karaktärsmördas.
Citera
2024-12-05, 20:24
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Gladast för detta är nog miljöpartisten Elin Söderberg. Hennes drängfylla följt av sexuellt antastande av en ungdomsförbundare faller nu i glömska. Hon skall vara glad att det inte fanns några kameror som kunde dokumentera hennes övergrepp.

Även Clement Derminger kan också andas ut lite grand. Hans återkommande besök hos thaihoror hamnar nu i bakvattnet.

Nu är det Runk-Gustav som är dagens samtalsämne. Det finns ju en tradition i centern av detta genom bl.a. Federley. Frågan är bara hur man kan vara så klantig att man lever ut sina lustar inför kollektivtrafikens kameror.

För den skallande Demirok fortsätter dock motgångarna. Han har precis med ett nödrop klarat sig från att kuppas bort som partiledare men kommer nu istället att få kommentera Gustavs eskapader. När skall han få prata om partiets politik och inte bara krishantera.

Det var min första tanke också, nu är blåslampan borta från Elin Söderberg. Ofattbart hur det kan hända i sannolikt (nästan?) nyktert tillstånd framför synliga kameror. Alla har väl sett kamerorna på T-banan? Och SL har säkert liknande kameror på Roslagsbanan.

Tråkigt för Skinnskatteberg, ortens störste son har fallit djupt.
Citera
2024-12-05, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Egolvtork
Källa: Gustav Hemmings Instagramsida. Men nu ser jag att den är nedtagen. Nåja, krävs inget utdraget arbete för att hitta fler källor. Han var närvarande vid inspelningen, i sällskap med andra region-politiker.

Han rörde sig kring nyinspelningen av "Vi på Saltkråkan" alltså? Redigerarna sliter nog redan sitt hår över att behöva titta på varje frame igen och igen och igen & behöva ha saxen i högsta hugg (fast det är väl digital pensel nu).
Citera
2024-12-05, 20:26
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Just de med en position vill gärna ha sex på parkeringsplatsen utanför Maxi mitt på dan, i ett provrum på en affär eller i toan på McD. Inget jag vill.

Män med ADHD och makt som dessutom dricker/drogar lite väl mycket vill gärna ta extrema risker när de köper sex. Det är min erfarenhet.

Så jag är inte förvånad när politiker, chefer eller andra med makt åker dit för sexbrott eller otrohetsaffärer. De har länge varit på väg med hög hastighet in i en bergvägg utan att trampa på bromsen, stanna till. Hjälper inte att varna dem. De kör på.
Har rört mig i kretsar med många maktens män, och har sett och hört liknande saker många gånger. Just det sista med att bli fartblind och tro att man är osårbar är inte helt ovanligt. Då behöver man med tiden större och större risker för att få den rätta kicken.
Citera
2024-12-05, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Det finns dock kvinnliga pedofiler..
Men visst, det går inte att förneka att det är just män som har en fäbless för sånt här skit.
Bögpedofiler är också vanligt förekommande i såna här sammanhang.
ALLT är sämre. Och fruktansvärt. MP- kärring sexual-antastar, centerpartist runkar för barn. Usch. Dermot köper thaihoror 32 ggr. NÄE! Usch!!!!
Citera
2024-12-05, 20:29
Medlem
När bögpedofiler läser sagor för barn ska det anses normalt, man måste vakna upp och inse att västvärlden är utsatt för en attack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in