Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
- hittade du på att Skabbe var inblandad i ett mordförsök i Linköping. Lögn, han hade varit offline i ett dygn när ni kom till slutsatsen att han försökt mörda.
- Du har hittat på att Skabbe varit anställd av J&J AB. Arbetsgivaransvar har Jocke och Jonna haft över Chrippa och skatteinbetalningar för hans gage
- Du har hittat på att Jocki säljer av kläder p g a akut likviditetsbrist i bolaget. Jocke och Jonna har en allvarlig likviditetskris i företaget
- Du har hittat på att J&J senast i höst planerade att fly till Dubai. Det kommer från Joakim och Julia, jag har spekulerat om det kommer ske i höst
- Du har hittat på att Jocki utreds av polis under tio olika brottsrubriceringar. Han utreds för flera brott
- Du hittade på att du hade tillgång till alla polisförhör som hållits med Jocki, Lögn, jag har aldrig påstått mig ha tillgång till någon av polisens handlingar förutom häktningens handlingar, du blandar ihop mig med 400Ben och Pinto87 som säger sig ha gjort insiderbrott och fått se polisens dokumentation och förhör, Linneas skrattretande skador och fått nys om gripanden, knarkbeslag och mer
- du hittade på att du, utifrån nämnda förhör, kunnat sluta dig till att han genomgående ljög för polisen, Tankevurpa, jag har kunnat sluta mig till det genom vad förhörda personer har kommit överens om och pressat sin omgivning till att säga.
- du hittade på att Paris var den sista staden i världen som Skabbe ville resa till när han i verkligheten rekommenderade alla att resa dit - "en magisk stad", lögn, Chrippa har sagt både ett och två, ett innan resan och två efter resan. Åsikter är inte huggna i sten och hans ändrade åsikt får du diskutera med han
- du hittade på ett alldeles eget juridiskt begrepp kallat "indirekt vräkning", Joakim fick beslut om avflyttning av hyresvärden vilket är samma sak som att han inte kan motsätta sig avflyttning, då träder vräkningsbeslutet i kraft.
- du hittade på att Skabbe och Linnea vid minst två tillfällen "angripits" i hemmet medan de båda enträget hävdat att ingen nånsin ens sagt något negativt till dem i verkliga livet, modifikation av berättelse.
- du hittade på att Jocki betalar ut svarta pengar, ifall Skatteverket inte fått in en krona skatt, som Joakim säger, betyder det att han har brustit i arbetsgivaransvar vid utbetalningar till Chrippa. Olivia fick ungefär 13000 i månadslön.
- du hittade på att Jocki publicerat två grova förtal på IG men bara du hade sett dem, Joakim har publicerat många grova förtal på IG, ett riktat mot min käre vän Mumsbulle
- du hittade på att Jocki skrev oanständigheter till Linnea när hon i själva verket blev upprörd att Jonna la sig i deras kontakt, Joakim skriver anständigheter till Linnea, Linnea blev upprörd över att Jonna publicerade detaljer om Lillens barnhälsa på internet.
- du hittade på att Linnea inte ville veta av Jocki när hon i verkligheten skickade skrattemojis till honom. Du är allt för rolig. . Man tackar inte nej till Joakim Lundell.
Personer på autismspektrat har svårt att tolka saker rätt, du befinner dig där eller jobbar på en trollfabrik.
Din trovärdighet är nuförtiden noll. NOLL
Då kan vi prata om din trovärdighet nu
Detta har du påstått:
Jag är allierad med Mumsbulle och Chrippa nu och mot Jocke. Detta stämmer ju inte och är en trådsanning från din sida. Varför ljuger du för? Jag tycker Christoffer är en väldigt problematisk människa och försvarar verkligen inte honom.
Christoffer påstår att Jocke gått på min bil, postlåda och dörr. Detta påstår du vidare i tråden. Varför ljuger du om detta också?
Jag kan inte minnas allt du skrivit om mig i detta drama men det är ju 10 tals lögner. Så varför ljuger du själv? Den enda som skapar trådsanningar här är du. Du har ljugit om mej och om rena faktafel i detta dramat mellan Christoffer och Jocke.