2024-12-05, 14:57
Medlem
[quote=pressmedian|90301653]Det är återkommande i avsnittet, Jocke och Jonna väntar på och längtar efter att Chrippa sitter inlåst och barnet är omhändertaget.
Det är väl vad Jocke vill avsluta sin "dokumentär" med, för att knyta ihop säcken och ge igen?
Jonna berättar även om hur Julia inte klarar av att ta hand om Chloe, ändå hetsar hon och Jocke mfl om att hon måste stå upp för sina rättigheter och kriga.

Men om hon, "mamman", inte vill? Det skiter dom i, dom är bara ute efter att båda föräldrarna ska utdömas och LVU kan utfärdas.

Anjo, Rask, Motvikt, VadärProblemet, Liam M, Jocke, Jonna, Danjal, Julia och hennes morsa, syrra, Tärnsby, Anna och Felicia Book, Wempa, Tomas o Carina, Skuldrådgivaren, säg jag svär med Ali, Loa, Pablo, mfl har allihop medvetet gjort allt för att förstöra för Chrippa och Linnea, har jag glömt någon?

Dom som ifrågasatt drevet, har fått drev emot sig, flera användare på forumet och även kreatörer, medarbetare mfl, tex Cluee, Antonio i säg jag svär, von Tillander

Om man är så jävla lättkränkt, kanske man ska hålla sig undan offentligheten.
Man kan inte skjuta och sen gömma sig bakom andra, påstå att man inte vill ha med drama att göra, men gå ut och posta massor av skit och läcka privata samtal och meddelanden och påstå att man inte håller på med drama!?

Låt förihelvete Chrippa och Linnea få hem Chloe NU!
Låt dom få sköta sitt liv, gör content av era egna familjer.
Sluta sprid hat och rättfärdiga mobbning.

Dagens visdomsord:
Så vind - Skörda storm[/QUOTE
Absolut inte ska barnet bo hos dom. Dummaste jag har läst på länge.
Citera
2024-12-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Det är återkommande i avsnittet, Jocke och Jonna väntar på och längtar efter att Chrippa sitter inlåst och barnet är omhändertaget.
Det är väl vad Jocke vill avsluta sin "dokumentär" med, för att knyta ihop säcken och ge igen?
Jonna berättar även om hur Julia inte klarar av att ta hand om Chloe, ändå hetsar hon och Jocke mfl om att hon måste stå upp för sina rättigheter och kriga.

Men om hon, "mamman", inte vill? Det skiter dom i, dom är bara ute efter att båda föräldrarna ska utdömas och LVU kan utfärdas.

Anjo, Rask, Motvikt, VadärProblemet, Liam M, Jocke, Jonna, Danjal, Julia och hennes morsa, syrra, Tärnsby, Anna och Felicia Book, Wempa, Tomas o Carina, Skuldrådgivaren, säg jag svär med Ali, Loa, Pablo, mfl har allihop medvetet gjort allt för att förstöra för Chrippa och Linnea, har jag glömt någon?

Dom som ifrågasatt drevet, har fått drev emot sig, flera användare på forumet och även kreatörer, medarbetare mfl, tex Cluee, Antonio i säg jag svär, von Tillander

Man kan inte skjuta och sen gömma sig bakom andra, påstå att man inte vill ha med drama att göra, men gå ut och posta massor av skit och läcka privata samtal och meddelanden och påstå att man inte håller på med drama!?

Dagens visdomsord:
Så vind - Skörda storm

Barn ska inte vistas i miljöer där droger och våld förekommer.. De ska heller inte själva utsättas för våld!
Citera
2024-12-05, 15:57
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Så vart har du fått till dig att vad är problemet ska exposas?

Surras om det i olika kommentarsfält men det är inga nya grejer var ju något år sedan den historien blev publik.
Citera
2024-12-05, 16:01
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Barn ska inte vistas i miljöer där droger och våld förekommer.. De ska heller inte själva utsättas för våld!

Det är korrekt och jag stödjer socialtjänstens beslut att omhänderta chrippas barn Men barn ska inte heller växa upp trångbodda, med sexuellt utåtagerande föräldrar som skapar hotbilder mot dem. Hoppas socialtjänsten i trosa tar nästa orosanmälan på allvar baronens äldsta har redan börjat fara så pass illa så det påverkar skolgången.
Citera
2024-12-05, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det var där, om jag minns rätt, mycket av allt detta som hänt under snart ett år var i sin linda. Bla var det där Chrippa sa att Linnéa misshandlade honom. Hsn sa det till Jocke. Röd på kinden och rufsigt hår.

Han pratade även om det i sin video Min sanning.

Det var även i den video han nämnde hur mycket problem Chloe orsakade för Linnea..

Ringde panik efter J och J för att ta Chloe för L ville detta osv osv..

Dom skall dit för att få återblickar.

Min sanning - Är den video jag tror är ärligast från Chrippa.
Citera
2024-12-05, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Det är korrekt och jag stödjer socialtjänstens beslut att omhänderta chrippas barn Men barn ska inte heller växa upp trångbodda, med sexuellt utåtagerande föräldrar som skapar hotbilder mot dem. Hoppas socialtjänsten i trosa tar nästa orosanmälan på allvar baronens äldsta har redan börjat fara så pass illa så det påverkar skolgången.

Och hur vet du att dom far så illa att det påverkar skolgången?
Citera
2024-12-05, 17:56
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och hur vet du att dom far så illa att det påverkar skolgången?

Eftersom kreatören själv berättat om det i en video.
På grund av boendesituationen klarar barnet ej av att göra läxor och måste istället stanna kvar i skolan efter ordinarie klass är slut och göra läxorna där.
Citera
2024-12-05, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Det är återkommande i avsnittet, Jocke och Jonna väntar på och längtar efter att Chrippa sitter inlåst och barnet är omhändertaget.

Dagens visdomsord:
Så vind - Skörda storm

Men snälla människa. Denna konspirationsteorin var banne mig den största i hela denna tråd. Tror du på riktigt att alla dessa har gått samman för att förstöra för Chrippa och Linnéa? Det sköter de så bra själva.

Ang att ta hem flickan så har Chrippa återigen ställt till det något så makalöst korkat och har gjort det ännu svårare nu för honom. Han kan bara inte låta bli att göra fel. Kanske för att han lyssnar på sådana som du.
Citera
2024-12-05, 18:04
Medlem
Citat:

Och det gäller även det här barnet. Hon måste få möjlighet att få utvecklas sunt med stabila vuxna i sitt liv.
Citera
2024-12-05, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och han borde ju förstå att allt kommer komma ut tillslut ändå, så varför hitta på en massa lögner?

Han har nog redan tänkt ut en historia som i hans huvud låter realistisk.

Tänk om han hade valt ett annat sätt att uttrycka sig redan i början när han började se ner på människor som fattiglappar osv. Om han inte hade betett sig så förbannat överlägset och sett sig själv som mästersmitaren och inte hade raljerar så mycket över hans överlägsenhet mot myndigheter och inte ljugit så vansinnigt mycket så hade detta sett så annorlunda ut.

Och jag vill vara väldigt tydlig med att bara för att jag tycker att dessa två individer är på riktigt dumma i huvudet så betyder det inte att jag hatar dom.
Det har gått mode i att slänga ur sig hatakortet så fort det bara går.
Citera
2024-12-05, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nä vad hände där?

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det var där, om jag minns rätt, mycket av allt detta som hänt under snart ett år var i sin linda. Bla var det där Chrippa sa att Linnéa misshandlade honom. Hsn sa det till Jocke. Röd på kinden och rufsigt hår.

Han pratade även om det i sin video Min sanning.

Är det inte ifrån Sälen den numera välkända bilden av Chrippa med sprutan i röven framför lillflickan är tagen också. Tagen av Linnea.
Citera
2024-12-05, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Är det inte ifrån Sälen den numera välkända bilden av Chrippa med sprutan i röven framför lillflickan är tagen också. Tagen av Linnea.

Jag kommer inte ihåg till hundra procent, men det är nog där det var.
Alltså vitaminerna han tog 😏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in