2024-12-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Nej, jag menade inte så.

Jag menade att om man har de tankarna angående gossar, så hjälper det inte att ha ADHD eller dricka/droga. I synnerhet om man kombinerar dessa två.

Det kan sänka ribban. Får en av gå över gränsen och leva ut sina fantasier.

Jag säljer sex. På helgerna då folk druckit hör flest män av sig. Vill ses. Kan betala taxi på flera tusen. Men det är spriten som talar. I nyktert tillstånd hör de aldrig av sig.

Däremot är det extremt vanligt att de som kontaktar mig nyktra har ADHD. Om de är chefer för stora företag så skriver de dessutom med företagsmailen.

Just de med en position vill gärna ha sex på parkeringsplatsen utanför Maxi mitt på dan, i ett provrum på en affär eller i toan på McD. Inget jag vill.

Män med ADHD och makt som dessutom dricker/drogar lite väl mycket vill gärna ta extrema risker när de köper sex. Det är min erfarenhet.

Så jag är inte förvånad när politiker, chefer eller andra med makt åker dit för sexbrott eller otrohetsaffärer. De har länge varit på väg med hög hastighet in i en bergvägg utan att trampa på bromsen, stanna till. Hjälper inte att varna dem. De kör på.

Nu handlar det om en person som runkade framför ett barn på pendeln. Inte direkt svensson-snedsteg som att vara otrogen.
Citera
2024-12-05, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemosproblemos
Vilket sjukt parti🤑

2019 och har knappast blivit sundare med Muharrem i topp🥶.

https://www.altinget.se/artikel/ungsvenskarna-vill-cuf-legalisera-sex-med-barn

Centerpartiets ungdomsförbund (Cuf) gick den 2 augusti ut med att de numera är för avskaffad byxmyndighetsålder. Uttalandet sänder oroväckande signaler till allmänheten. Cuf menar att mognad istället för ålder ska avgöra bedömningen. Vem som ska ”bedöma” om barn och minderåriga är mogna att ha sex uppges inte. Förslaget är otydligt, saknar avgörande detaljer och försämrar rättssäkerheten för barn och unga.

Nåja, var det inte nyligen en moderatkärring som föreslog att ungdomar under en viss ålder bara skulle få knulla med folk som var max 5 år äldre än dem själva?
Citera
2024-12-05, 20:08
Medlem
Crabbofixs avatar
om någon bara visat honom NoFap-tråden på flashback kanske detta kunnat undvikats
Citera
2024-12-05, 20:09
Medlem
Snubchurps avatar
Det kan inte vara en slump att det är så många centerpartister som ger sig på barn.
Citera
2024-12-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egolvtork
Gustav var tydligen på hemväg från inspelningen av "Vi på Saltkråkan" i Stockholms yttre skärgård.

Hade Gurra varit på tv-inspelning med en massa barn ligger nog hela nyckeln där. Han hade blivit så in i helvete kåt på kidsen så nöden hade ingen lag. En akutrunk. Kosta vad det kosta ville...
Citera
2024-12-05, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lila11
Partiet verkar ju nästan vara en förklädnad för en pedofilring! Bort med skiten! Granska varenda jävel och tatuera in ”PEDOFIL” i pannan på dem.
De ska bli märkta för livet, precis som deras offer får sina liv förstörda!!!
Eller varför inte uteslut män från politik? VAD skulle det innebära? Mindre av pedofili, krig, etc. Just saying🤔
Citera
2024-12-05, 20:11
Medlem
Studsbolls avatar
Det är väldigt märkligt att det om och om igen är centerpartister som åker dut för sexbrott och perversa gärningar. Och hur dum i huvudet är man inte om man som offentlig person begår brott sexbrott inför kameror och vittnen.
Citera
2024-12-05, 20:12
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lila11
Partiet verkar ju nästan vara en förklädnad för en pedofilring! Bort med skiten! Granska varenda jävel och tatuera in ”PEDOFIL” i pannan på dem.
De ska bli märkta för livet, precis som deras offer får sina liv förstörda!!!

Jo, det är ju inte bara svenska centerpartister som visats sig vara pedofiler så helt omöjligt är det ju inte att det finns någon slags struktur i detta
Citera
2024-12-05, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemosproblemos
Vilket sjukt parti🤑

2019 och pedofilpartiet numero uno har knappast blivit sundare med Muharrem i topp🥶.

https://www.altinget.se/artikel/ungsvenskarna-vill-cuf-legalisera-sex-med-barn

Centerpartiets ungdomsförbund (Cuf) gick den 2 augusti ut med att de numera är för avskaffad byxmyndighetsålder. Uttalandet sänder oroväckande signaler till allmänheten. Cuf menar att mognad istället för ålder ska avgöra bedömningen. Vem som ska ”bedöma” om barn och minderåriga är mogna att ha sex uppges inte. Förslaget är otydligt, saknar avgörande detaljer och försämrar rättssäkerheten för barn och unga.

Hela partiet är en förklädd pedofilring som börjar avslöjas!
Lite som när de började gräva i katolska kyrkans präster och allt de har gjort mot barn.
Citera
2024-12-05, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det är väldigt märkligt att det om och om igen är centerpartister som åker dut för sexbrott och perversa gärningar. Och hur dum i huvudet är man inte om man som offentlig person begår brott sexbrott inför kameror och vittnen.
Varför är sex så jävla intressant att begå brott om,just bara för män? Jag som kvinna onanerar gratis. Ingen tanke på knulla med djur, barn, etc. WHATS happening med män?…
Citera
2024-12-05, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Det är konstigt hur du gör det.

Federley bodde ihop med en dömd och även rehabiliterad pedofil. Sedan hittade SD-svansen på att han också skulle kunna vara pedofil och då hoppade du glatt i sällskap med fascisterna.

Pedofilskräcken är överdriven. Få är pedofiler och ännu färre agerar på det. Vissa som vet om sin sjukdom söker vård innan första brottet begås, andra tar livet av sig. Paranoida feminister har under lång tid misstänkliggjort män som söker sig till arbete med barn och ignorerat att kvinnor också kan vara pedofiler. Till och med vuxna kvinnor har varit rädda för att bli personligen utsatta för en pedofil. Nu finns även Dumpen som slår mynt av pedofilskräcken och det är enbart för pengarna.

SD bytte hatobjekt från judar till muslimer och samtidigt började trollsvansen se pedofiler bland muslimska män. Sedan bland partier som de anklagade för att skydda muslimer. Sedan bland enskilda politiker. Sedan kanske det blir någon du känner.

Det hela är en häxjakt. Den som "set ut" som en pedofil anklagas för att vara det och kommer alltid att ses så även efter att anklagelsen har invaliderats. I medeltidens häxjakter påstods det finnas märken på kroppen som visade att personen var en häxa. När inga sådana kunde hittas hävdade man att det rörde sig om osynliga märken.

Ser du inte själv hur sjukt det är att du skriver något sådant i en tråd om en man som sitter och runkar med ögonkontakt med barn på en publik transport?
Förstår du verkligen inte att det är fel?
Citera
2024-12-05, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Avancerad Ironi eller har du någon källa på det?

Källa: Gustav Hemmings Instagramsida. Men nu ser jag att den är nedtagen. Nåja, krävs inget utdraget arbete för att hitta fler källor. Han var närvarande vid inspelningen, i sällskap med andra region-politiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in