2024-12-05, 19:58
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordion
Exakt hon kommer inte säga ett skit. Nästa vecka är allt glömt, det är ju ett parti som ska hjälpa sossarna till makten så det kommer att bli locket på från all media efter helgen.

Har inte politikerna guldkort så de kan åka gratis på bussar och tåg hur mycket som helst, och dra i veken?

Tror det är dags att se över politikernas privilegier.

Något för Agenda att ta upp?
Citera
2024-12-05, 19:58
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Tror inte på ADHD i det här faller, även om din motivering är god. Visst har ADHD-folk ofta otur när de tänker men ingen av dem drar en offentlig runk på det där viset på grund av ADHD. Tvärtom ligger inte sällan deras intelligens över genomsnittet.

Fanskapet hade varit på nåt formellt politikermöte ute i skärgården så jag tror att droger går bort med.

Undrar om det nte är klassiskt sexmissbruk som urartat till alla möjliga former av oemotståndliga kinks ? Internetporr, hemmasorgier och det vanliga paketet.

Våldtäktsglada Mena-folk är illa nog men etniska barnknullande C-toppolitiker är fan totalt sanslöst.

Nu när allt rasat undrar jag om det inte är en lågoddsare att den gode RunkGurra hänger upp sig.

Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
Nej, det är något allvarligare fel i skallen. Man börjar inte runka på pendeln för att man har adhd eller är full eller hög.

Nej, jag menade inte så.

Jag menade att om man har de tankarna angående gossar, så hjälper det inte att ha ADHD eller dricka/droga. I synnerhet om man kombinerar dessa två.

Det kan sänka ribban. Får en av gå över gränsen och leva ut sina fantasier.

Jag säljer sex. På helgerna då folk druckit hör flest män av sig. Vill ses. Kan betala taxi på flera tusen. Men det är spriten som talar. I nyktert tillstånd hör de aldrig av sig.

Däremot är det extremt vanligt att de som kontaktar mig nyktra har ADHD. Om de är chefer för stora företag så skriver de dessutom med företagsmailen.

Just de med en position vill gärna ha sex på parkeringsplatsen utanför Maxi mitt på dan, i ett provrum på en affär eller i toan på McD. Inget jag vill.

Män med ADHD och makt som dessutom dricker/drogar lite väl mycket vill gärna ta extrema risker när de köper sex. Det är min erfarenhet.

Så jag är inte förvånad när politiker, chefer eller andra med makt åker dit för sexbrott eller otrohetsaffärer. De har länge varit på väg med hög hastighet in i en bergvägg utan att trampa på bromsen, stanna till. Hjälper inte att varna dem. De kör på.
Citera
2024-12-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Varför jämföra? Det ena utesluter väl inte det andra?

Jag bara konstaterar att enligt Demirok är det ok att skalla folk offentligt och ända ha en politisk höjdarpost. Att runka imför för barn diskvalificerar dig från samma toppjobb. Allt enligt Demirok-skalan.
Citera
2024-12-05, 20:00
Medlem
På samma sätt som antisemitismen frodas och stöds av partiledningen i kommunistpartiet V, tycks sexuell brottslighet och sexuella avarter frodas i C. Snacka om getknullare. Kanske dags för en
Dumpen-C sida!
Fast värst är ändå speltorsken fru Anderssons socialdemokratiska parti som lyckades sopa sexskandalen med justitieministern Lennart Geijer under mattan, ett lågvattenmärke i korrumperad politisk rörelse som endast sossarna är förmögna till.
Senast redigerad av Proliferate 2024-12-05 kl. 20:02.
Citera
2024-12-05, 20:00
Medlem
Chokladpojkens avatar
Känns lite som "suicide by snopp" typ...

Måste ju vara hur många Stockholmare som helst som känner igen en så framträdande lokalpolitiker som ofta varit i media. Verkar fullständigt galet att sätta sig och ruska tupp på ett lokaltåg med tanke på alla övervakningskameror + mobiler. Nästan garanterat att han skulle åka fast.
Citera
2024-12-05, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Tror polisen ligger lite lågt. Hade det varit en SDare så hade man varit snabba med art häkta honom.

Ja, det verkar vara skillnad på skit och pannkaka som vi säger hemma i byn.
Citera
2024-12-05, 20:02
Medlem
Crabbofixs avatar
Det var väl allmänt känt inom centerpartiet att han var bög, så har inte centerpartiet ett ansvar här?

Med bögar inom partiet så ökar ju risken för såna här saker, jämfört med om man håller sig till heterosexualla politiker.
Citera
2024-12-05, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proliferate
På samma sätt som antisemitismen frodas och stöds av partiledningen i kommunistpartiet V, tycks sexuell brottslighet och sexuella avarter frodas i C.
Fast värst är ändå speltorsken fru Anderssons socialdemokratiska parti som lyckades sopa sexskandalen med justitieministern Lennart Geijer under mattan, ett lågvattenmärke i korrumperad politisk rörelse som endast sossarna är förmögna till.

Ja, det var en episk klassiker som bara sossarna går hem med.

Sedan bör man nog skilja på klassisk antisemitism och avsmak för Israelernas brott mot mänskligheten. Just saying...
Citera
2024-12-05, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Egolvtork
Gustav var tydligen på hemväg från inspelningen av "Vi på Saltkråkan" i Stockholms yttre skärgård.
Stämmer, jag har blivit rättad angående det i tidigare inlägg.
Citera
2024-12-05, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Det var väl allmänt känt inom centerpartiet att han var bög, så har inte centerpartiet ett ansvar här?

Med bögar inom partiet så ökar ju risken för såna här saker, jämfört med om man håller sig till heterosexualla politiker.

Tror inte bögeriet är problemet här. Det är nog snarare huruvida det varit känt att han varit en riktigt sinnessjuk kåting. Skulle det visa sig vara så kan nog Demiturk hälsa hem...
Citera
Medlem
Vilket sjukt parti🤑

2019 och pedofilpartiet numero uno har knappast blivit sundare med Muharrem i topp🥶.

https://www.altinget.se/artikel/ungsvenskarna-vill-cuf-legalisera-sex-med-barn

Centerpartiets ungdomsförbund (Cuf) gick den 2 augusti ut med att de numera är för avskaffad byxmyndighetsålder. Uttalandet sänder oroväckande signaler till allmänheten. Cuf menar att mognad istället för ålder ska avgöra bedömningen. Vem som ska ”bedöma” om barn och minderåriga är mogna att ha sex uppges inte. Förslaget är otydligt, saknar avgörande detaljer och försämrar rättssäkerheten för barn och unga.
Citera
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Män med detta avvikande och perversa beteende kallades förr "Fula gubbar" och mina föräldrar varnade mig för att gå i närheten.
Precis, det minns jag. Idag varnar föräldrarna sina barn för centerpartister. Lägg benen på ryggen och spring så fort ni kan lyder de tydliga instruktionen till alla minderåriga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in