Citat:
Ursprungligen postat av
Snorrelino
Tror inte på ADHD i det här faller, även om din motivering är god. Visst har ADHD-folk ofta otur när de tänker men ingen av dem drar en offentlig runk på det där viset på grund av ADHD. Tvärtom ligger inte sällan deras intelligens över genomsnittet.
Fanskapet hade varit på nåt formellt politikermöte ute i skärgården så jag tror att droger går bort med.
Undrar om det nte är klassiskt sexmissbruk som urartat till alla möjliga former av oemotståndliga kinks ? Internetporr, hemmasorgier och det vanliga paketet.
Våldtäktsglada Mena-folk är illa nog men etniska barnknullande C-toppolitiker är fan totalt sanslöst.
Nu när allt rasat undrar jag om det inte är en lågoddsare att den gode RunkGurra hänger upp sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
STATENS-RESURSER
Nej, det är något allvarligare fel i skallen. Man börjar inte runka på pendeln för att man har adhd eller är full eller hög.
Nej, jag menade inte så.
Jag menade att om man har de tankarna angående gossar, så hjälper det inte att ha ADHD eller dricka/droga. I synnerhet om man kombinerar dessa två.
Det kan sänka ribban. Får en av gå över gränsen och leva ut sina fantasier.
Jag säljer sex. På helgerna då folk druckit hör flest män av sig. Vill ses. Kan betala taxi på flera tusen. Men det är spriten som talar. I nyktert tillstånd hör de aldrig av sig.
Däremot är det extremt vanligt att de som kontaktar mig nyktra har ADHD. Om de är chefer för stora företag så skriver de dessutom med företagsmailen.
Just de med en position vill gärna ha sex på parkeringsplatsen utanför Maxi mitt på dan, i ett provrum på en affär eller i toan på McD. Inget jag vill.
Män med ADHD och makt som dessutom dricker/drogar lite väl mycket vill gärna ta extrema risker när de köper sex. Det är min erfarenhet.
Så jag är inte förvånad när politiker, chefer eller andra med makt åker dit för sexbrott eller otrohetsaffärer. De har länge varit på väg med hög hastighet in i en bergvägg utan att trampa på bromsen, stanna till. Hjälper inte att varna dem. De kör på.