Har du analyserat vad det var som gjorde att din analys blev så fullständigt felaktig att vi nu befinner oss i ett scenario som du bedömde som extremt osannolikt? Var det något om bitcoin, spelteori, penningsystemet, marknadspsykologi eller hur världen fungerar i största allmänhet som du inte hade förstått?
Polisen är en av mina favoritskribenter på flashbacks kryptofora..
Call the police.
Måste ändå vara anmärkningsvärt att MSTR är minus(!) en dag som denna!?
Hjälp mig!
Ja det är mycket frustrerande, men det är så MSTR beter sig. Som ett gummiband.
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Ska nog bara testa 100k-nivån som stöd.
Oavsett så har 100k perforerats. Motståndet är brutet och marknaden har tappat respekten för 100k-nivån.
Håller med.
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Är det en fejkout så är det absolut ingen tappad respekt för 100k, snarare tvärtom. Det vore mer illa än innan 100k bröts.
Med det inte sagt att 100k inte kan brytas snart igen, men just saying.
Håller däremot 100k nu, så är det respekt för nivån.
Förra cykeln gick vi från 4 till 69k usd, alltså 17x.
Skulle bli förvånad om vi inte gjorde minst 10x denna cykel, det skulle innebära 16 till 160k.
Något som får mig att tro på ämnu högre än 160k är:
1. Bitcoiniseringen har ökat rätt mycket samt att usa förmodligen kommer komma med positiva nyheter om crypto inom kort.
2. Denna bulllrun har bars pågått just över en månad sedan vi på allvar bröt ATH, tror ni verkligen bullrun skulle sluta efter 1 månad?
Förra gången pågick det från oktober till ungefär februari-mars och ännu längre om man räknar med det som hände hösten 2021, blev liksom en dubbeltopp.