2024-12-05, 10:37
Medlem
hundfolkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapster
Med risk för OT, men vad är problemet med dessa människor? Om det nu är så jävla viktigt att gå på salong, varför swishar man inte EN swish med priset för allehanda tjänster?

Handlar väl om redovisning från salongens sida tänker jag? Eller vad vet jag. Men känns ju som det måste ha med det att göra?
Citera
2024-12-05, 10:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
TV4 säger i en kommentar att profilen inte haft uppdrag för dem sedan en tid tillbaka.

Vi fick först nu kännedom om det här åtalet. Utöver det har vi inga ytterligare kommentarer, säger Anna Sandell, kommunikationschef på TV4.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/W0x8Ka/tv4-profil-atalas-for-sexkop-massosen-han-har-varit-har

Citera
2024-12-05, 10:52
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Aha
Det var därför han fick sparken när de fick reda på att han satt anhållen för sexköp.
Jag undrade varför han så abrupt avpolletterades.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8qPBld/dermot-clemenger-lamnar-lets-dance

Ändå så gör man skillnad på äpplen och päron på TV4 då Max Grinndal åter är i sportsändningarna och dessutom mestadels gällande damidrott.
Vet att just det han dömdes för inte var sexhandel men en kanals särskiljande på brott och person är inte första gången man ser ngt om från främst 4an.
Ifs ca 20 år sedan men dömd för att ha slagit sin då gravida flickvän, om ändå "bara" till villkorligt men ändå återtagen i tjänst (spoilern visar på en som inte gjort ngt alls mer än att låtit sej fotograferas, oskyldigt "lättklädd" men som totalt nobbades i början), så det är väl bara och se när denne Dermont får valsa en rumba i TV4 igen då grövre brott ger förlåtelse på den kanalen.

Citera
2024-12-05, 11:09
Medlem
Använder folk verkligen swish när de köper knark och runk? På riktigt?!
Citera
2024-12-05, 11:11
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Är det bara jag som blir imponerad över mängden av thaimassage och massageinrättningar i en håla som Örebro? Karl verkar uppenbart knullat sig runt i hela Örebro
Finns det namn nånstans på vilka thaisalonger han gått till?
Citera
2024-12-05, 11:22
Medlem
För extratjänsterna betalar man kontant. Gammalt thaimassageordspråk. Uppenbarligen visste han inte det.
Citera
2024-12-05, 11:22
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapster
Känns ju rätt osannolikt att ”kunderna” tänkte sig en massage - men passar på när frågan ändå kommer på tal. Oavsett vad, bra jävla dumt att inte tänka längre än kuken räcker.

Om det händer en gång så är det väl inte så otroligt, man går för en massage sedan börjar massören flörta och nudda lite på kuken och kåtar upp kunden ordentligt. Sedan kommer frågan om extra tjänster. Då är det nog många män som fattar beslut med fel huvud. De har inga kontanter på sig och då får det bli swish.

Men att för 30:e gången på en salong inte tänkt tanken på att ta ut kontanter innan låter riktigt korkat
Citera
2024-12-05, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorhen
Hahah, vad pratar du om? Jag har varit på många thaisalonger genom åren och det är mycket sällan något sånt erbjuds. Kanske har erbjudit 2-3 gånger. Men då är jag ju där för massagen och inte för något annat.

Då lär du nog varit både blind och naiv. Enligt NOA vid Polisen säljer 80% av salongerna sex

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/har-hittas-sperma-pa-vaggarna-se-polisens-bilder
Citera
2024-12-05, 11:41
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Dom andra svenska kändisarna som åkt ditt va väll bara ett enstaka tillfälle dom blivit avslöjade för att köpt sex. (Dom fick böter om jag inte har fel)

Att denna köpt sex 31 gånger låter ganska mycket men det kanske det inte blir på (vad var det knappt ett år) att han sen erkänt alla utom just ett fall är intressant.

Minns han inte om han köpt sex vid det tillfället (Han har ju köpt sex så många gånger så för står om den notoriska sexköparen får det svårt komma ihåg alla gånger ) eller Har man nån slags tippning point inom rättväsendet att är det så många fall så döms man hårdare (Fängelse) och det är det han försöker undvika eller är det så att Åldern på denna tror det var fall nummer 26 är tvivelaktig och därför han inte vill erkänna det.

Sen undrar jag är det vanligt att man anhålls i 2 dagar som han blev för denna typen av brott

Det ska bli intressant läsa FUP när/om den släpps vad som står i den..

Har man gått ut med när rättegången kommer hållas ?
Det står i NA idag om varför han fick sitta två dygn: "Nöjesprofilen greps tidigt på morgonen 9 april och anhölls en dryg timme senare av åklagare. Dagen efter förhördes mannen för första gången. Den 11 april släpptes han på fri fot.
– Det fanns med hänsyn till utredningen en stor risk att han på fri fot kunde försvåra möjligheterna att utreda brott. Vi var tvungna att frihetsberöva honom en kortare tid för att vidta olika åtgärder."
https://www.na.se/2024-12-04/sa-avslojades-kanda-nojesprofilen-ha-kopt-sex/?shareSource=iossharebutton
Citera
2024-12-05, 11:46
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
TV4 minsann. Det trodde jag inte. Kanske ett sätt att avskärma sig från honom. Att inte dölja det och riskera att se ut som att man struntar det.

Sen skulle TV4 säkert vilja göra ett snyftreportage med honom där han tar upp sin barndom, berättar att livet har varit jobbigt de senaste åren med för mycket arbete och en hel personliga problem. Att han därför dämpat sin ångest med sex.

Och han berättar så klart att han går i terapi för sitt sexmissbruk.

Man vill få honom att se ut som ett offer. Nån som bara typ liksom alltså råkat hamna där. Inget han själv medvetet gjort. Det har liksom bara blivit så. Han har nästan varit avsugen mot sin vilja pga hans livslånga svårigheter.

Samtidigt får man bra tittarsiffror på köpet. Och tvättar lite rent i hörnen.
Jo, det blir en garanterad hype för är det något som TV4 gillar är det snaskiga reportage där folket kan samlas - från de som hattittar till de som "försöker förstå" och de som vill gotta sig i D*rmots uppväxt.

Osmakligt snyft är bättre valuta än Dogecoins.
Citera
2024-12-05, 12:00
Medlem
Nycticoraxs avatar
Det var nästan lite gulligt när polisen gjorde infiltrationen:

Citat:
”Kvinnan började massera min rygg, efter en kort stund masserade hon ryggslutet och ned mot mina skinkor, hon petade ned kalsongerna och sedan tog hon av dem. Hon masserade ryggen och skinkorna i ca 30 minuter när hon började massera benen var den mesta delen av massagen insida ljumskarna. Hon försökte komma åt mitt kön”, skriver polisen.

Kvinnan frågade sedan om hon skulle massera polisens snopp, och sa att det kostade 500 kronor.

”Jag svarade lite tveksamt att jag inte visste, då sa hon 300 kronor. Jag svarade att jag nog inte ville då sa hon 200 kronor. Jag tackade nej till erbjudandet, då la hon handduken över mitt kön och sa 'Good night till den'.”

30 minuter Båda var ganska tålmodiga! Good night till stackars lill-konstapeln!
Citera
2024-12-05, 12:02
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PTZic
Då lär du nog varit både blind och naiv. Enligt NOA vid Polisen säljer 80% av salongerna sex

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/har-hittas-sperma-pa-vaggarna-se-polisens-bilder

Jag har inte alls den erfarenheten. Har över åren varit på kanske ett tiotal salonger och aldrig blivit erbjuden någon extratjänst (och nej; jag är varken ful, otrevlig eller äcklig). Men å andra sidan har jag bara gått till "frächa" salonger.

Att polisen säger 80% är nog för att de i jobben roterar runt den typen av salonger, de undersöker ju av en anledning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in