2024-12-05, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
.....

Måste vara jobbigt för de män som går dit enbart för sin onda rygg.

Jo, det kan jag tänka mig. Man ligger på magen och får hjälp med massage av sin besvärande ländrygg,
och plötsligt rullar massösen över dig på rygg och börjar runka av dig.

Kan ju upplevas lite annorlunda, om man gick dit för sin onda rygg....
Citera
2024-12-05, 09:12
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Tack, undrade oxå.
Hm, konstigt att man inte bakar ihop de 2?
Nyfiken, hur mkt kostar "happy endning" öht?

Finns trådar om just det
(FB) Thaimassage i Sverige (Inga PM-requests eller recensioner!)

(FB) Den stora recensionstråden om thaimassage i Sverige! (Inga PM-requests!)

Kostar allt från några hundralappar upp till någon tusenlapp
Citera
2024-12-05, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledningscentralen
karta med alla sexköp: https://maphub.net/ledningscentralen/dermot_clemengers_corrected_sexkop

vissa adresser saknar gatunummer och är därför ungefärliga

Jag visste inte ens att det fanns så många thai massagesalongen i min stad

Bra att veta att en salong som jag gick till några gånger, där det står typ "Du ska behålla dina underkläder på hela tiden. Alla sexuella inviter polisanmäls", INTE finns på kartan över hans inköpsställen
Citera
2024-12-05, 09:31
Medlem
Snubchurps avatar
Stod inte namnet på GM nyss i rubriken eller har jag sett fel? Är det han som stod i rubriken?

Är det för övrigt inte skrämmande hur SVT och TV4 lyfter fram kriminella och dömda till sina huvudprofiler i kanalerna och gör dessa till oskuldsfulla stjärnor?

Vänstern är dock väl kända för att skydda och även hylla brottslingar.
Senast redigerad av Snubchurp 2024-12-05 kl. 09:35.
Citera
2024-12-05, 09:43
Medlem
Dom andra svenska kändisarna som åkt ditt va väll bara ett enstaka tillfälle dom blivit avslöjade för att köpt sex. (Dom fick böter om jag inte har fel)

Att denna köpt sex 31 gånger låter ganska mycket men det kanske det inte blir på (vad var det knappt ett år) att han sen erkänt alla utom just ett fall är intressant.

Minns han inte om han köpt sex vid det tillfället (Han har ju köpt sex så många gånger så för står om den notoriska sexköparen får det svårt komma ihåg alla gånger ) eller Har man nån slags tippning point inom rättväsendet att är det så många fall så döms man hårdare (Fängelse) och det är det han försöker undvika eller är det så att Åldern på denna tror det var fall nummer 26 är tvivelaktig och därför han inte vill erkänna det.

Sen undrar jag är det vanligt att man anhålls i 2 dagar som han blev för denna typen av brott

Det ska bli intressant läsa FUP när/om den släpps vad som står i den..

Har man gått ut med när rättegången kommer hållas ?
Senast redigerad av jimmytheone 2024-12-05 kl. 09:53. Anledning: Gjort texten mer lätt läst
Citera
2024-12-05, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Stod inte namnet på GM nyss i rubriken eller har jag sett fel? Är det han som stod i rubriken?

Är det för övrigt inte skrämmande hur SVT och TV4 lyfter fram kriminella och dömda till sina huvudprofiler i kanalerna och gör dessa till oskuldsfulla stjärnor?

Vänstern är dock väl kända för att skydda och även hylla brottslingar.

Ja det stämmer det gjorde det vet ej varför man korrigerande och plockade bort det igen..

Ja den enda media kanalen som gått ut med namn är Stoppa Pressarna som har även screenshot på förundersökningen på sin sida
Senast redigerad av jimmytheone 2024-12-05 kl. 10:04.
Citera
2024-12-05, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Tack, undrade oxå.
Hm, konstigt att man inte bakar ihop de 2?
Nyfiken, hur mkt kostar "happy endning" öht?
Tänkte också på det, blir ju rätt tydligt för polisen sen.
Citera
2024-12-05, 10:03
Avslutad
Med risk för OT, men vad är problemet med dessa människor? Om det nu är så jävla viktigt att gå på salong, varför swishar man inte EN swish med priset för allehanda tjänster?
Citera
2024-12-05, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseGrabben
Mycket intressant hur det sedan rapporteras kring beroende på vem det gäller, lex Paolo kontra Wahlgren

Det rapporteras inte beroende på vem det gäller utan beroende på hur vederbörande själv tacklar situationen. LEX Paolo kontra Wahlgren. DVS Roberto gick på eget bevåg ut i media och berättade att han köpt sex av prostituerad.

Det gjorde inte Wahlgren!
Citera
2024-12-05, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapster
Med risk för OT, men vad är problemet med dessa människor? Om det nu är så jävla viktigt att gå på salong, varför swishar man inte EN swish med priset för allehanda tjänster?

Jag tror att det är så att man kliver in på en massagesalong och köper en massage.

Sedan erbjuds andra tjänster och då betalar/swishar man för detta.
Citera
2024-12-05, 10:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av loxxx
Jag tror att det är så att man kliver in på en massagesalong och köper en massage.

Sedan erbjuds andra tjänster och då betalar/swishar man för detta.

Känns ju rätt osannolikt att ”kunderna” tänkte sig en massage - men passar på när frågan ändå kommer på tal. Oavsett vad, bra jävla dumt att inte tänka längre än kuken räcker.
Citera
2024-12-05, 10:33
Medlem
ziggarillens avatar
32 besök nu enligt media. Då är förstås inte alla andra köp inräknade som skett utanför salongerna. Min första tanke var Per L*rnström då han är herr TV4 himself.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in