2024-12-04, 18:51
Medlem
Jag följer honom på insta, han verkar ha tagit bort så att det inte går att kommentera på något inlägg.
Sitter just nu o kollar vilka han följer..

#Patrik Sjöberg
#Dumpen
#Elin Härkönen (P Robertos f.d flickvän)
#Typ alla som medverkat i Let's dance och deras respektive eller barn ,om dessa är kända.
# Alla från tv4.

Hade ju varit guld om han följt Talita eller Simon Häggström.
Men dom hittar jag inte.
Citera
2024-12-04, 18:53
Medlem
Dr.Diegos avatar
Är det bara jag som blir imponerad över mängden av thaimassage och massageinrättningar i en håla som Örebro? Karl verkar uppenbart knullat sig runt i hela Örebro
Citera
2024-12-04, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Han är den andra brittiska jurymedlemmen i Lets Dance som inte är Tony Irving.

Dermot är inte brittisk, han är irländare.
Tony Irving dock han är brittisk.

Big difference.
Hade du kallat någon ifrån IRA för brittisk så hade det blivit köttfärs utav dig
Senast redigerad av ytmamz 2024-12-04 kl. 19:00.
Citera
2024-12-04, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Är det bara jag som blir imponerad över mängden av thaimassage och massageinrättningar i en håla som Örebro? Karl verkar uppenbart knullat sig runt i hela Örebro
Haha ja va fan hade han som mål att bocka av alla eller? Nån av dom har ju garanterat poliser som spanar 24/7 🤦🏻‍♂️
Citera
2024-12-04, 19:02
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Jahopp, ännu en "profil" jag aldrig hört talas om...

Är sexköp lagligt på Irland månne?

Jag har inte sett Let’s Dance, men hans ansikte brukar synas i aftontidningarna när säsongen drar igång.

Han har varit jurymedlem där 2006–2015 och 2020–2023. Så för de som sett programmet är han ju känd.

Sexköp är förbjudet i republiken Irland sen år 2017. Även förbjudet i Nordirland.
Citera
2024-12-04, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Har inte han pratat om att han varit antastad som barn? Så det är väl i så fall den vanliga ursäkten man brukar höra från sexförbrytare och sexköpare..

Inte antastad, men uppväxt med en arg & elak narcissist till pappa som även sexuellt utnyttjade döttrarna i familjen. Tänker att hans sexköpande varit ett sätt att "fly verkligheten" - den att skriva om mobbningen han fick utstå hela skoltiden, då dessa sexköp gjorts under tiden hans bok "fly från monster" skrivits.
Citera
2024-12-04, 19:09
Medlem
Så han åkte fast för att han var med på swishlista?

Varför inte betala med kontanter?
Citera
2024-12-04, 19:26
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
"Känd" var ju lite högt lagd ribba.. aldrig hört talas om karl'n och efter en googling kan jag inte påstå att jag känner igen hans nuna heller. Ytterligare en person som satt foten i tv-huset vid något tillfälle och sedan dess är "känd".

Nu är han i alla fall "känd av polisen".

Han har varit jurymedlem i ett av Sveriges mest populära program ”Let’s Dance”, som har en miljon tittare varje vecka.

Han var med i juryn 2006–2015 och 2020–2023. Många år och många program.

Så för de som sett programmet är han ju känd. Dvs känd för ett antal miljoner personer i landet.

Sök på Dermot på Aftonbladet så ser du hur många artiklar som helst kring honom. Så han är definitivt känd.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2024-12-04 kl. 19:32.
Citera
2024-12-04, 19:28
Medlem
Hans ena företag, Rum nr. 11, ska enligt verksamhetsbeskrivningen ägna sig åt "Massage och nagelförlängning, kropps-och skönhetsvård". Man undrar ju lite varför han inte gick dit istället.
Citera
2024-12-04, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
"Känd" var ju lite högt lagd ribba.. aldrig hört talas om karl'n och efter en googling kan jag inte påstå att jag känner igen hans nuna heller. Ytterligare en person som satt foten i tv-huset vid något tillfälle och sedan dess är "känd".

Nu är han i alla fall "känd av polisen".

Känd TV4 profil stod det faktiskt. Har man jobbat 15+- år på TV4 köper jag den beskrivningen om det nu stämmer att det är han, inte ett knyst från varken SVT:s rapport eller TV4 nyheterna. Vill minnas världens drev och täckning när såväl Tim*ll, Pa*lo, Kr*ner och senast rapparen D*gge fick bästa sändningstid tillägnat för liknande företeelser.
Citera
2024-12-04, 19:31
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Så han åkte fast för att han var med på swishlista?

Varför inte betala med kontanter?

Salongerna kanske inte vill röra sig med stora mängder kontanter pga rånrisken. Bekvämt också för ägarna.

Även knark köps via swish trots alla risker.
Citera
2024-12-04, 19:34
Medlem
Ser hans Wikipedia redigerats flera gånger i dag och 2 gånger rullats tillbaka till ursprungs upplagan nu är den låst för endast registrerade användare . Det Förekommer även lite diskussioner på twitter nu mera (X) men inte så mycket som jag trodde det skulle bli.. Långt från den uppståndelse det blev med Paulo eller Wahlgren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in