2024-12-04, 20:08
Medlem
MaeWests avatar
Pia är som en venerisk sjukdom hela hon...Krafs-krafs överallt...troligtvis inte bara i håret på huvudet...

Hyllar smuts o obsceniteter, är kaxig o arrogant...Vad Hassan såg i henne, vet bara gudarna, men även gudar straffar de dumdristiga...nu sitter Hassan fast i Pias klegg...likt en fluga på en Venus-flugfälla.
Citera
2024-12-04, 21:02
Medlem
Cannabiskaktuss avatar
Mina damer och herrar nu börjar Miljon-showen med Gräddrumpan den kommer bli något som går till historien.
Och som jag skrev tidigare så hade jag ganska rätt i att vodoritualerna kommit till AL Hassan!
Som vi alla väntat så har nu Gräddis stora show börjat.

Hoppas alla köpt biljetter till den magnifika resan vi nu ska få följa med på. Kanske till Gambia eller kanske hamnar vi på T-centralen. Hoppas AL Hassan överlever resan bara.
Citera
2024-12-04, 21:07
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Stackars Hassan, kan ju uppsöka F-kassan imorgon. Men kommer nog inte få bostadstillägg mer. Då han nu är registrerad sambo på adressen?

Får leva med ”Skrikande Alkodamen” ,så länge han lever nu?

Har man så låg pension som H får man hela hyran i bidrag från pensionsmyndigheten. Nu anses det väl att Pia skall betala hälften, så bidraget borde halveras. Hyran var väl typ 5 kkr, så det är 2,5 kkr per månad han förlorar.
Citera
2024-12-04, 21:41
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Givetvis godkänner han henne inte. Men läs hela mitt inlägg. Gräddis bryr dig inte om såna detaljer.

Jag läste hela ditt inlägg. Vad spelar det för roll om gräddis bryr sig eller inte? Hon åker ut på gatan oavsett. Det är sen gammalt.
Det är komiskt att folk i tråden verkar tro att gräddis kommer eller ens kan ta över Hassans lägenhet. Folk verkar vara lika verklighetsfrånvända som gräddis själv
Citera
2024-12-04, 21:50
Medlem
Anso10765s avatar
Så jävla pantad kärringen är! Tror inte ett smack på att hon är kemiingenjör för då krävs allt lite intelligens.

Hon fattar inte ens att det faktum att hon bor hos Hassan innebär att han inte får bostadsbidrag.

Då tycker hon att eftersom hon inte "får" betala hyra till Hassan så borde han få bostadsbidrag!?
Citera
2024-12-04, 23:07
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Jag har en intuitiv känsla att Hassan inte alls är 73 år gammal..
Precis som unga ”nysvenskar” fuskar med åldern nedåt för att klassas som barn så förekommer det att det bland äldre fuskas uppåt för att snabbare få lyfta folkpension… för att kunna jobba och lyfta pension samtidigt som de fortfarande har hyfsad hälsa och ork..

Hassan har enligt Gräddis 5k nånting i pension vilket han måste klara sig på, vilket om det stämmer betyder att han här i Sverige får bidrag upp till en skälig levnadsnivå.. Att han likt många av de gnällkäringarna som ringer in till de här ring-in-programen på radion måste klara sig på sin lilla pension stämmer förstås inte, bidragen de får nämns ALDRIG när de talar om sin ekonomi..

Jag tvivlar som sagt på Hassans uppgivna ålder, min intuition säger mig det, hans appearance är inte en 73 årings, dessutom har han väl rökt sen han var fjorton..
Vidare så är nog jobbet han har inte vitt, då fallerar hela upplägget med bidrag osv..

Här ligger det en hund begraven och det anas ugglor mossarna..
Självklart är det nu så att han trots sina goda inkomster nu satt sikte på Gräddis slantar också nu efter försäljningen av lägenheten..

Pengarna och så lite fitta på köpet..

Citerar mig själv här då jag precis hörde Gräddrumpan meddela att Hassan visst slutat jobba!

Kanske var han inne här och läste och fick kalla fötter
Citera
2024-12-04, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Försöker jag försvara Pia 'i allt'...?

Läs igen, och läs rätt...
Orkar inte svara mer idag...

Ni är tröttsamma allihop...
Du är väldigt korkad tydligen. Du förstod inte Barnkonventionen och hur den implementerats i svensk lagstiftning. Du vägrade besvara mitt sansade fyllt av fakta. Alltså är du ett troll enbart här flexat tramsa. Försvinn!
Citera
2024-12-04, 23:37
Medlem
Ni som skriver att Hassan varit in på skatteverket och "godkänt Pia"..? Jag trodde det (tyvärr) var så att vem som helst kan skriva sig vart fan som helst? Eller är det ändrat...

Hassan har precis signat sin egen undergång, anyway.
Citera
2024-12-05, 00:23
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Pungus
Du är väldigt korkad tydligen. Du förstod inte Barnkonventionen och hur den implementerats i svensk lagstiftning. Du vägrade besvara mitt sansade fyllt av fakta. Alltså är du ett troll enbart här flexat tramsa. Försvinn!

Har du en aning om vad jag förstår eller inte förstår...?

Vi tar det igen då...

Har jag någon gång sagt att Pia gör allt rätt...?

Hon gör kanske mer än 50 procent fel men ni har ingen rätt att, som rovdjur, kasta er över henne...
Det är 'usch, fy, häxa, narcissist, troll, och korkat', och allt ni skriver om mig, över det beteendet...

Detta riktat, inte enbart till dig, utan till fler här...
Försök att skärpa er...

Någon skrev att jag 'kastar första stenen... '
Rannsaka er lite...
Citera
2024-12-05, 03:04
Medlem
SamuraiBennys avatar
Hur är det, är det en trådsanning att Hassan är så mycket äldre? Det var väl så att folk först hävdade att han kom till Sverige på 70 talet, när det senare visade sig vara 90 talet, att en 70 åring skulle svartjobba och flytta möbler låter orimligt.
Citera
2024-12-05, 03:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Orkar inte svara mer idag...

Det är verkligen ingen som bryr sig.
Citera
2024-12-05, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Hur är det, är det en trådsanning att Hassan är så mycket äldre? Det var väl så att folk först hävdade att han kom till Sverige på 70 talet, när det senare visade sig vara 90 talet, att en 70 åring skulle svartjobba och flytta möbler låter orimligt.

Han vet inte hur gammal han är. Däremot vet han att han skall ha pension.
Dom är roliga dom där kameltomtarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in