2024-12-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Rask lär ju skärpa till sig, men jag kan ändå inte se att detta skulle hjälpa barnen att det läggs ut såna bilder på deras pappa och inte Therese heller.
Nej.

Rask kommer aldrig att ’skärpa till sig’.
Han kommer däremot låtsas att han gör det.
Tills det kraschar igen.
Så är det hela tiden.

Hade Rask värnat om sin familj hade han inte spridit sin frus underliv, och definitivt inte velat att Chrippa skulle verifiera ytterligare en snuskfilm.

Det finns ingen vänlighet i det.

Säga vad man vill om Chrippa, men Rask bär 100% ansvar med vad som ligger i hans lur - och som skickas vidare.
Citera
2024-12-04, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Tror inte Linnea visste om samtalet, så nu lär dvärgen stå till svars.

Han kan mycket väl gått och gömt sig och ringt. Det är mest troligt.
Eftersom Chrippa är en lögnare per automatik är det bra att Julia spelar in annars käkar han upp henne mentalt.
Citera
2024-12-04, 19:13
Medlem
Tittar på C & L’s senaste video.
Linnea kan inte dölja hur hon njuter.
Och Chrippa sitter och tycker att han är SÅ cool.

Vid ett tillfälle säger Chrippa att Rask sagt ”min fru är mitt allt. Jag skulle inte kunna leva utan henne.” Eller något sånt och sen säger han ”du säger emot dig själv.”

Precis som Chrippa själv gör då, angående lilla C.

Linnea hånar Rask om att han ju inte känna sig ensam, när han själv säger att familjen går på varandra.

En av de värsta känslorna är att känna sig ensam i tvåsamhet. Och nej, jag försvarar fortfarande inte otrohet, men de där två är ju bara patetiska!
Senast redigerad av Urtavlan 2024-12-04 kl. 19:39.
Citera
2024-12-04, 19:14
Medlem
Men då anser soc att inte Julia heller är kababel att ta hand om C om de vill Lvua henne. Varför lvuar de henne inte då? Varför dröjer de.
Citera
2024-12-04, 19:16
Medlem
Vem är denna raymond? De måste gått fort om hon redan är gravid?
Citera
2024-12-04, 19:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Men då anser soc att inte Julia heller är kababel att ta hand om C om de vill Lvua henne. Varför lvuar de henne inte då? Varför dröjer de.
Du kan enbart omhänderta barn direkt vid extremt allvarliga brister, så kallad akut omhändertagande.
I dem flesta fallen krävs inga akuta omhändertaganden, då gör man en utredning och får genom domstolsbeslut okej att omhänderta barnet.
Citera
2024-12-04, 19:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Vem är denna raymond? De måste gått fort om hon redan är gravid?
Jag tror dem har varit tillsammans några månader.
Citera
2024-12-04, 19:33
Medlem
Är det tyst från dvärgens socialamedier?
Citera
2024-12-04, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
banal eller någon insatt:

Kräftan och Linneas siffror på streamen.
Hur ser senaste dagarna ut ?

Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ne det ser inte jag heller, jag tror absolut inte detta hjälper Therese och ungarnas välbefinnande.

Är nog riktigt jobbigt, hade varit jobbig även om Chrippa hade skickat det privat men inte riktigt lika jobbigt.

Hade Chrippa varit smart, skulle han ringt till Rask sagt vad han hade, skickat bilderna till Rask, sagt till han att göra en video där han tar tillbaka dom värsta påhoppen han gjort och att han aldrig någonsin får göra en drama video om någon igen annars släpper han allt.

Det enda luriga i det scenariot är att då hade Chrippa kanske blivit offentligt uthängd för utpressning och Rask hade släppt delar av konversation själv och gjort en mindre grej av det efter att han pratat med Therese.

På den nivån tror jag dessa internet krigare är på just nu.

Ja det mesta hade varit bättre en de här.

Det är ju väldigt tyst idag så alla kanske fått sig en tankeställare ändå.
Citera
2024-12-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det mesta hade varit bättre en de här.

Det är ju väldigt tyst idag så alla kanske fått sig en tankeställare ändå.

Jag hoppas att de har fått sig en rejäl tankeställare. Detta ser inte bra ut för någon av dessa tre.
Citera
2024-12-04, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
”Förudmjukat dvärgarna”? Finns inget som heter dvärg!

Förudmjukar det som inte finns men som alla vet vad det är då. Ursäkta, jag gillar bara inte att ordet dvärg används i ett nedvärderande sammanhang.
Citera
2024-12-04, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag hoppas att de har fått sig en rejäl tankeställare. Detta ser inte bra ut för någon av dessa tre.

Nej det gör verkligen inte det, jag hoppas dom alla förstår hur illa detta är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in