2024-12-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hur kan du tycka att det låter som att det blir ett LVU för båda föräldrarna. Chrippa har inte barnet nu va? Medan Julia ha barnet?
Visst är både Chrippa och Julia för gamla för LVU?

"Att barnet omhändertas innebär att barnet placeras i ett familjehem eller på en institution som kallas hem för vård eller boende (HVB)." Tänker du att Julia ska starta upp familjehem/hvb?
Citera
2024-12-04, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jo det ser bättre ut, försvar är en självbevarelsedrift skulle han däremot inte hämnas, då skulle det vara ett tecken på att han slut som man.

Sen att Chrippa bara visar bilderna säger som det är och inte analyserar, och hittar på 100 äckliga saker att säga om Rask. Det gör Chrippa till ärligare och bättre krigaren i detta dramat.

Vad tror du dessa bilder gör för en tonårspojke? finns det några som helst tanke på vad han kan bli utsatt för i skolan?

Det finns ingen ärlighet hos chrippa.
Senast redigerad av mutemute123 2024-12-04 kl. 17:27.
Citera
2024-12-04, 17:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Det är grovt förtal så det skriker om det.

Jag hoppas att han anmäler detta också.
Citera
2024-12-04, 17:36
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hur menar du att hon horar ut sig för anjo?

Första gången han satt häktad, så sprang gmhon DIREKT till anjo och hängde med dom. Satt i studion och snackade.

Nu sist gjorde hon EXAKT samma sak.
Och nu, skickar hon åter ljudfiler och sms till anjo gällande Chrippa.
Citera
2024-12-04, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vad tror du dessa bilder gör för en tonårspojke? finns det några som helst tanke på vad han kan bli utsatt för i skolan?

Det finns ingen ärlighet hos chrippa.

Det är Rasks sak att skydda sina nära och kära, han har försatt väldigt många oskyldiga i likvärdiga situationer på Chrippas ”sida”.

Nu även på sin egna sida, när han spelar in porrfilmer och skickar runt nakenbilder med grova texter, online till folk han inte känner.

Finns tyvärr ingen skulle att lägga på Chrippa just angående detta.

Men ett kort svar är att jag tror hela Rasks familj mår skit, och jag lider med dom.
Citera
2024-12-04, 18:06
Avslutad
Citat:
Det är Rasks sak att skydda sina nära och kära, han har försatt väldigt många oskyldiga i likvärdiga situationer på Chrippas ”sida”.

Nu även på sin egna sida, när han spelar in porrfilmer och skickar runt nakenbilder med grova texter, online till folk han inte känner.

Finns tyvärr ingen skulle att lägga på Chrippa just angående detta.

Men ett kort svar är att jag tror hela Rasks familj mår skit, och jag lider med dom.

Vi ser det på väldigt olika sett, jag vet bara hur tonåringar kan vara eller barn över lag, han kanske fick ge tillbaka men i slutändan tror jag att det blev mest jobbigt för Therese & barnen.

Dessutom var det fel av Linnea att höra av sig till Therese, hon har inte varit en del i detta.
Citera
2024-12-04, 18:08
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Varför är det bara bilder på hans dator nuförtiden? Har han inget att visa? Bor han i en koja? Folkbokföringsbrott fortsätter han med!

Hans fd granne (namn finns i tråden från deras gruppchatt) filmade och fotade dem när de gick utanför dörren och sände allt till Anjo som publicerade det på sina sociala medier.

De tyckte att det var obehagligt och stressande att vara så övervakade i hemmet, så den här gången vill de inte visa upp var de bor.

De borde ansöka om skyddad identitet.
Citera
2024-12-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Hans fd granne (namn finns i tråden från deras gruppchatt) filmade och fotade dem när de gick utanför dörren och sände allt till Anjo som publicerade det på sina sociala medier.

De tyckte att det var obehagligt och stressande att vara så övervakade i hemmet, så den här gången vill de inte visa upp var de bor.

De borde ansöka om skyddad identitet.

De borde avväga att sluta vara offentliga och bete sig som as.
Citera
2024-12-04, 18:14
Medlem
Citat:
Vi ser det på väldigt olika sett, jag vet bara hur tonåringar kan vara eller barn över lag, han kanske fick ge tillbaka men i slutändan tror jag att det blev mest jobbigt för Therese & barnen.

Dessutom var det fel av Linnea att höra av sig till Therese, hon har inte varit en del i detta.

Det skulle Rask tänkt på innan han gick ut stenhårt i ett offentligt smutskastnings krig. Han är den sämsta Farsan jag sett på youtube.

Även om inte detta hade kommit fram, så lider en tonåring av Rasks redan ytterst pinsamma och skämmiga videor han gjort detta året.

Rask har tyvärr inte haft en enda tanke på sina barn under detta dramat, så som jag tolkar hans agerande.

Jag ser inte Chrippas skuld i detta tyvärr. Bägaren för att ha en skämmig farsa som en tonåring tar grov skada av rann över för länge sedan.
Citera
2024-12-04, 18:19
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
De borde avväga att sluta vara offentliga och bete sig som as.

Absolut. Det är konstigt att i ett klimat som i övrigt är starkt präglat av cancel culture så frodas Anjo, Rask och Chrippa som alla tre är det värsta landet har att erbjuda.
Citera
2024-12-04, 18:21
Avslutad
Citat:
Det skulle Rask tänkt på innan han gick ut stenhårt i ett offentligt smutskastnings krig. Han är den sämsta Farsan jag sett på youtube.

Även om inte detta hade kommit fram, så lider en tonåring av Rasks redan ytterst pinsamma och skämmiga videor han gjort detta året.

Rask har tyvärr inte haft en enda tanke på sina barn under detta dramat, så som jag tolkar hans agerande.

Jag ser inte Chrippas skuld i detta tyvärr. Bägaren för att ha en skämmig farsa som en tonåring tar grov skada av rann över för länge sedan.

Rask lär ju skärpa till sig, men jag kan ändå inte se att detta skulle hjälpa barnen att det läggs ut såna bilder på deras pappa och inte Therese heller.
Citera
2024-12-04, 18:31
Medlem
Citat:
Rask lär ju skärpa till sig, men jag kan ändå inte se att detta skulle hjälpa barnen att det läggs ut såna bilder på deras pappa och inte Therese heller.

Ne det ser inte jag heller, jag tror absolut inte detta hjälper Therese och ungarnas välbefinnande.

Är nog riktigt jobbigt, hade varit jobbig även om Chrippa hade skickat det privat men inte riktigt lika jobbigt.

Hade Chrippa varit smart, skulle han ringt till Rask sagt vad han hade, skickat bilderna till Rask, sagt till han att göra en video där han tar tillbaka dom värsta påhoppen han gjort och att han aldrig någonsin får göra en drama video om någon igen annars släpper han allt.

Det enda luriga i det scenariot är att då hade Chrippa kanske blivit offentligt uthängd för utpressning och Rask hade släppt delar av konversation själv och gjort en mindre grej av det efter att han pratat med Therese.

På den nivån tror jag dessa internet krigare är på just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in