2024-12-03, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Otippat att Bertil vill införa sharialagar.

Ge fasen i att ens titta på en fjortis på stan, som passerar. Bertil vill ha moralpoliser liknande dem som man har i Iran.
Citera
2024-12-03, 18:23
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
De har arbetat med barn, framgår av texten för gäddan på Dumpen.
Då räcker det med kukbild och sexchatt till barn.
Alla läser inte vad gäddan skriver och tittar inte heller på kukbilder. Man vill inte ha kukbilder i ansiktet.
Det är för obehagligt.
Hur kan man då bilda sig en uppfattning om man undviker det barnen får till sig?
Citera
2024-12-03, 18:29
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ok då har jag fel. Men det kan inte gälla många? Vrt du om de fallen lett till åtal ännu?
Självklart finns det farliga fiskar bland gäddorna, men det är väldigt många som dras över en kam.

Skriv Häktad i sökrutan hos dumpen så kommer en del fram.
Citera
2024-12-03, 18:29
Medlem
Citat:
Tycker du verkligen att din "analys" verkar frisk?
Sara har väl inte makten att döda, hon har valet att visa upp gäddan eller inte. Gäddan gör sedan vad den tycker är lämpligt, vilket du tydligen tycker är fel. Gäddorna kan välja vård, att flytta eller att ta sitt liv.

Helt och hållet.
Föga förvånande att du inte alls har koll på vad man diskuterar innan du kommenterar.

Vi pratar alltså om varför Sara låter personer som tagit sitt liv ligga kvar på dumpen. Gäddan har med andra ord redan gjort de val du nämner.
Bertil sväljer Saras påstående om att det handlar om att avskräcka andra från att ta sitt liv.
Jag påstår att det har med Saras sadistiska tändningsmönster att göra.

Välkommen att kommentera igen men försök att komma med något relevant den här gången.
Citera
2024-12-03, 18:33
Medlem
tens avatar
Citat:
Dina ord om rätt och fel eller Saras ord om vilka kriterier de lägger till grund för en publicering?
Han som tidigare jobbat inom polismyndigheten jobbade inte med barn om jag minns rätt?

Du har rätt, för de som jobbar med barn samt för poliser räcker det med kukbild, sexchatt samt att man bokat träff, även om man sen fegar ur.
Citera
2024-12-03, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abuhassans
Ser verkligen fram emot då the shit hit the fan 😂 inse Patrik döljer sin egna sjuka dragning till små pojkar och Sara behöver jag inte äns nämna! Hon får nog en volta på 2-3år 😂
Volta är en sak, är väl skadestånden som kommer att svida mest. Finkan är ju som ett andra hem för henne redan.
Citera
2024-12-03, 18:35
Medlem
Citat:
Skriv Häktad i sökrutan hos dumpen så kommer en del fram.
Flera är häktade för olika andra brott som polisen hittat ja. Brott just i interaktionen med dumpen är färre av, som jag uppfattat det.
Citera
2024-12-03, 18:37
Medlem
Citat:
Du har rätt, för de som jobbar med barn samt för poliser räcker det med kukbild, sexchatt samt att man bokat träff, även om man sen fegar ur.
Men... han jobbade ju inte för polisen, han hade gjort det tidigare.
Hm.. en fråga besvaras med en princip. Den motbevisas, nytt svar. Motbevis...
Senast redigerad av Ovetade 2024-12-03 kl. 18:37. Anledning: Stavfel
Citera
2024-12-03, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spook
Jag kan föreställa mig att pedofilerna är så kognitivt begränsade att de tänker: "Dumpen lägger bara ut chat mellan mig och Patrik, och Patrik är inget barn så då kan ingen _på riktigt_ ogilla mig för att jag har chattat lite med Patrik och sedan träffat Patrik och Sara på stan."

Om pedofilerna är så begränsade i sitt eget sätt att tänka, så är det naturligtvis omöjligt för dem att sätta sig in i hur andra tänker om samma sak. De förstår inte hur andra vanligt folk kan tycka så fruktansvärt illa om dem, för det var ju inte ett riktigt barn de chattade med? Pedofilerna förutsätter därför att allas hat är fejk, de kan inte sätta sig in i vanliga människors känslor i hur de känner inför att det existerar äldre män i samhället som försöker våldta _riktiga_ barn - och att deras chattar med fiktiva barn är beviset för det. Det är bortom pedofilernas förmåga att tänka.

En annan detalj som är viktig att lyfta är att dessa "gäddor" som Dumpen hänger ut bara är en bråkdel av alla gäddor som chattas med - detta är ett urval, de värsta avskummen, som är beredda att gå så långt i sin jakt på små barn att de väljer att försöka få till en fysiskt träff. Resten av gäddorna, som "bara" chattar snusk och skickar dickpics till barnen - men aldrig försöker få till en fysisk träff - ser vi inte skymten av. De 526 gäddorna på Dumpen utgör alltså bara bottenskrapet, äckelpäckelena är många fler än så. Många gånger är det av praktiska och logistiska skäl inte möjligt för Dumpen att möta upp pedofilerna fysiskt, trots att peddona gärna vill. Dessa ser vi inte heller skymten av.

Vad försöker du säga? Kan du bli konkret och samtidigt hålla dig till verkligheten samt ha en röd tråd?
Citera
2024-12-03, 18:40
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Helt och hållet.
Föga förvånande att du inte alls har koll på vad man diskuterar innan du kommenterar.

Vi pratar alltså om varför Sara låter personer som tagit sitt liv ligga kvar på dumpen. Gäddan har med andra ord redan gjort de val du nämner.
Bertil sväljer Saras påstående om att det handlar om att avskräcka andra från att ta sitt liv.
Jag påstår att det har med Saras sadistiska tändningsmönster att göra.

Välkommen att kommentera igen men försök att komma med något relevant den här gången.

Mitt inlägg handlade om detta, som du alltså tycker är friskt! Stackars stackars dig.

[/quote]
Dom enda som köper det argumentet är sjuka i huvudet. Sök vård

Edit: Sara har ett sadistiskt tändningsmönster på att ha makten över andra människors liv i sina händer. När dom tar sitt liv kränker dom henne då dom berövar dom henne den makten.
Därav anledningen till att hon konstruerade de efterblivna argument som du av oförklarlig anledning fortsätter upprepa.
[/quote]
Citera
2024-12-03, 18:41
Medlem
Citat:
Flera är häktade för olika andra brott som polisen hittat ja. Brott just i interaktionen med dumpen är färre av, som jag uppfattat det.
Jo, så är det, som en polis som blev dömd för tjänstefel, är nog en de själva räknar.

Eller som personen som blev dömd för knark och vapen, möjligen personen som blev dömd pga hot.

Det är många saker som är runt om vilka är brott men inte har de minsta med barn att göra.
Sedan finns det självklart folk som är dömda innan. men majoriteten är ju inte ens dömda.
Citera
2024-12-03, 18:42
Medlem
tens avatar
Citat:

Ja, set vore väl konstigt om inte polisen upptäckte brott efter att dumpen anmält och lämnat material.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in