Citat:
Allt ståhej kring hennes video är fan på samma nivå som det som Mats Löfving kritiserades för. Alla ville att han skulle bli cancelled men sen när han begick självmord så gick alla ut i support till honom. Är det så långt det ska behöva gå?👎🏻 Att man tar livet av sig? Jag kan lova att om hon hade gjort samma sak så hade alla gått ut i support till henne också. Även hela kändiseliten hade gjort ledsna o arga inlägg medans alla som kritiserade henne hade blivit fega o hållit käften. Både Maggan och Mats hann ju inte ens berätta sina sidor av myntet innan dom blev cancelled. För det finns ju alltid två sidor av ett mynt, eller hur? Människor är fan hemska ibland asså
Samma sak hände med Caroline Flack, hon anklagades för att ha misshandlad sin pojkvän trots att han sa att det inte var sant, men ingen lyssnade förrän hon tagit livet av sig
Samma sak hände med Caroline Flack, hon anklagades för att ha misshandlad sin pojkvän trots att han sa att det inte var sant, men ingen lyssnade förrän hon tagit livet av sig
Jämförelsen med Löfving haltar. Han var på en samhällsviktig position, dessutom.
Caroline Flack vet jag inte vem är.
Och i Aftonbladet kan man läsa att Maggan är tacksam och väldigt lycklig.
” Kritikstormen blev ett faktum, men i dag ser hon på det med tacksamhet.”
” Jag mår bättre än någonsin nu”
” När kärlekslivet kommer på tal blir Margaux Dietz lite rosig om kinderna. I våras stod det klart att hon hade mött kärleken och var lycklig och på frågan om hon fortfarande är det kommer svaret snabbt.
– Jag är fortfarande väldigt, väldigt lycklig.”
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0VgqRA/margaux-dietz-om-tidigare-kritisktormen-blessing-in-disguise
Tycker du hon låter suicid?
Hon kan inte längre arbeta som influenser, vilket är bra. Men det går knappast någon nöd på henne. Finns det inga lämpligare kandidater för dig att värna om?