2024-12-03, 10:17
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ingen stor grej, tror inte det betyder nåt, men datumen överensstämmer inte - bilden är tagen i juli ("2024-07-24"):
https://ibb.co/Vp2jS87
Ena datumet är information om källfilen, d.v.s. bilden när den togs
Andra datumet är när den lades upp i chatten.

Därav diffen.
Citera
2024-12-03, 10:31
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nope chrippa är värst.

Det verkar vara viktigt för dig att det är så. Jag nöjer mig med att bägge är patrask och inga man vill ha i sitt liv.
Citera
2024-12-03, 10:37
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Det verkar vara viktigt för dig att det är så. Jag nöjer mig med att bägge är patrask och inga man vill ha i sitt liv.

Har följt tråden från start vilket inte du gjort. Allt clownen gjort slår allt.
Citera
2024-12-03, 10:39
Medlem
Citat:
Ingen stor grej, tror inte det betyder nåt, men datumen överensstämmer inte - bilden är tagen i juli ("2024-07-24"):
https://ibb.co/Vp2jS87

Nu är jag ganska okunnig inom detta, så kan ha fel. Men är det inte så att själva bilden som skickas (i augusti) är tagen i juli? D.v.s. att man skickat en gammal bild bara.
Citera
2024-12-03, 10:43
Medlem
Rask fortfarande knäpptyst?
Vad ska han säga liksom ???
Om det vore fejk så klart han varit aktiv ,nu ???
Citera
2024-12-03, 11:15
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Rask fortfarande knäpptyst?
Vad ska han säga liksom ???
Om det vore fejk så klart han varit aktiv ,nu ???

Klart Chrippa träffade rätt denna gången, söndrig klocka och allt det där.
Är bara debila boomers som vägrar tro något om om GG Allin från Wish.
Citera
2024-12-03, 11:15
Medlem
Citat:
Varför blev det viktigt just nu för "fact god"-cluee och Skabbe att distansera sig från varandra...?
https://ibb.co/B4r3pCQ
https://pixeldrain.com/u/oMPtBpdr

Kräket har hundratals gånger det senaste året refererat till cluee som "en fucking broder", cluee har åsinsida simpat hårdare än nån annan i kräkets twitchchat, och kräket själv har tjatat om att man måste skilja på "Micke" och "cluee" - alltmedan han intervjuas exklusivt för cluees kanal.

Hur duktig är egentligen cluee med photoshop..?

Så dvärgen ljög återigen?
Citera
2024-12-03, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Oavsett vad fan rask har gjort så kommer alltid clownen chrippa vara den mest vidriga människan på den här planeten.

Jaa det här senaste utspelet sänkte ju Chrippa sig själv rakt igenom botten. Vad är det han pratar om? Det låter som han sitter och runkar på muggen och hittar han någon han känner så fyrar han av en rakettårta där inne. Så nu vet Linnea varför det ser ut som fan där inne.

Vad fan sysslar karln med? Vad tänkte han att det skulle komma för positivt ut för hans del av detta? Och om Linnea var det minsta normal så skulle hon ju bara ta och gå ut därifrån. En normal tjej skulle ju skämmas ihjäl av att vara med en sån där snubbe.
Citera
2024-12-03, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jaa det här senaste utspelet sänkte ju Chrippa sig själv rakt igenom botten. Vad är det han pratar om? Det låter som han sitter och runkar på muggen och hittar han någon han känner så fyrar han av en rakettårta där inne. Så nu vet Linnea varför det ser ut som fan där inne.

Vad fan sysslar karln med? Vad tänkte han att det skulle komma för positivt ut för hans del av detta? Och om Linnea var det minsta normal så skulle hon ju bara ta och gå ut därifrån. En normal tjej skulle ju skämmas ihjäl av att vara med en sån där snubbe.

Hon är ju kåt på influenser livet så därav står hon ju ut med en pajas och ett cp som dvärgen
Citera
2024-12-03, 11:54
Medlem
- Nu har vi något på Rask, kabla ut det snarast möjligt.

Och lägger det på att de är synd om Tessan för att i samma andetag ser man hur de båda njuter av det som sker..

Det var oldnews!
Citera
2024-12-03, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Håller med dig. Bryr de sig om Therese - och barnen - som de vill påskina, kunde de tagit det privat.
Hur hade det låtit ifall det var C på bilderna? Låt oss vara ärliga, det hade publicerats på R’s kanal 100%, A’s kanal vet jag inte men kanske.
Citera
2024-12-03, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Hur hade det låtit ifall det var C på bilderna? Låt oss vara ärliga, det hade publicerats på R’s kanal 100%, A’s kanal vet jag inte men kanske.

Håller med dig, men han kan ju inte klaga riktigt då om folk pratar om honom heller när han beter sig som han gör och sådant med. Han är ju liksom inte mycket bättre själv, de visste vi ju redan men ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in