2024-12-03, 06:51
Medlem
Ingen stor grej, tror inte det betyder nåt, men datumen överensstämmer inte - bilden är tagen i juli ("2024-07-24"):
https://ibb.co/Vp2jS87
Citera
2024-12-03, 07:01
Medlem
Inget konstigt alls detta, jag har full förståelse för att Chrippa släpper denna typen av video.

Det har Rask med detta dramat är offentligt. Så är det bara. Han är kungen av drama och har tränat länge på kunna ta smällar som att likväl ge smällar offentligt.
Citera
2024-12-03, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Du kommer få se snart.
Väntar ivrigt.
Citera
2024-12-03, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ingen stor grej, tror inte det betyder nåt, men datumen överensstämmer inte - bilden är tagen i juli ("2024-07-24"):
https://ibb.co/Vp2jS87

Finns saker i det här som inte stämmer riktigt, saker som är märkliga.

Sjukt att ens säga att man gör det för Therese skull, fy fan vad vidrigt rent ut sagt, detta var enbart för att skada Rask, inte en tanke på Therese eller barnen.
Citera
2024-12-03, 08:33
Medlem
Jag vet inte, tittade och såg, såg och tittade, hämtade en coke och hör att Chrippa ska skriva en bok om Tessans kärleksliv och familjeliv??? Bör jag söka?
Citera
2024-12-03, 08:33
Medlem
Varför blev det viktigt just nu för "fact god"-cluee och Skabbe att distansera sig från varandra...?
https://ibb.co/B4r3pCQ
https://pixeldrain.com/u/oMPtBpdr

Kräket har hundratals gånger det senaste året refererat till cluee som "en fucking broder", cluee har åsinsida simpat hårdare än nån annan i kräkets twitchchat, och kräket själv har tjatat om att man måste skilja på "Micke" och "cluee" - alltmedan han intervjuas exklusivt för cluees kanal.

Hur duktig är egentligen cluee med photoshop..?
Citera
2024-12-03, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Finns saker i det här som inte stämmer riktigt, saker som är märkliga.

Sjukt att ens säga att man gör det för Therese skull, fy fan vad vidrigt rent ut sagt, detta var enbart för att skada Rask, inte en tanke på Therese eller barnen.

Hade det varit snällare mot theres att låta henne leva i ovisshet?

Hon kommer klara sig, detta är nog inte skämmigare än när hennes man spelade in en sexfilm och klantade sig så den hamnade på nätet.

Nu har han råkat få till det så naken bilder ligger där med, hon är nog ganska så van att hantera Rasks offentliga liv där han skapat sig 100 tals fiender.

Chrippa gör nästan Rask en tjänst genom att sprida ut detta, så han får en chans att lugna sig innan hans sexberode sätter han i riktigt jobbiga situationer.
Citera
2024-12-03, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tycker inte Rask är en nolla eller ett mongo däremot så tycker jag att chrippa är fruktansvärd som utsätter sitt egna barn för fara och trauma och mordhotar andras barn de är bara vidrigt enligt mig.
Måste bara dra upp det här. Vad tycker du Rask utsätter sina barn för med allt skit han gör? Vi kan nog börja misstänka att läckan på sexvideos var Rask själv?
Citera
2024-12-03, 09:51
Medlem
Horrorgrams avatar
Oavsett vad fan rask har gjort så kommer alltid clownen chrippa vara den mest vidriga människan på den här planeten.
Citera
2024-12-03, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Oavsett vad fan rask har gjort så kommer alltid clownen chrippa vara den mest vidriga människan på den här planeten.
Så kan det vara men runken borde nog chilla med förtalen.
Citera
2024-12-03, 10:11
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram

Chilla gunilla, det är ingen tävling de är bägge skräp och ingen man skulle vilja synas i offentligheten med.
Citera
2024-12-03, 10:12
Medlem
Hillsongsekts avatar
Öppen fråga till samtliga i tråden som förfäktar att det rör sig om ett montage.

Är det inte väldigt märkligt att Baronen från Trosa inte sagt ett pip. Han som är så snabb i vanliga fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in