2024-12-03, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ruggit ute idag men det är bara bita ihop. Vill jag bli som bebisen i videon? Svaret är nej.

Dessutom är jag övertygad om att Knullbaronen sitter på kammarn nu och jag slår vad om att det är det här narrativet han kommer använda:

CHRIPPA KROSSAR TREBARNSFAMILJ!

Han kommer försöka spela på att "visst, jag har gjort fel men det Chrippa gör är att förstöra julen för tre barn". Hundra spänn!

Det var någon som frågade vilka positiva egenskaper Carl-Fredrik egentligen har häromdagen. Den främsta positiva egenskapen han har är att han så tydligt visar hur man INTE ska göra. Sen kan jag ge honom att han är bättre än de allra flesta på att spela trummor. Kolla bara i videon, han visar tydligt att även om låten är AI, hade han kunnat spela dessa trumkomp själv!

Det är självklart så att Carl-Fredrik inte ämnar att ta ansvar för sitt fuck-up. Det ligger inte i hans personlighet att äga sina misstag. Sen det hände har han garanterat ägnat hela sin tankeverksamhet åt att, som han själv skulle beskriva det, "vrida och vända på situationen" för att få någon annan att "lukta skit". Det är Carl-Fredriks signum när han får ta emot kritik. Han försöker hitta vinklar som han kan lägga fram, som visar att det i själva verket är någon annans fel.

I det här fallet tror jag det blir en kombination, han blev lurad av någon följare att göra som han gjorde, och att Chrippa spred det är värre än det han gjorde. Det är inte hans vänsterprasslande som skakar om äktenskapet, det är den personen som avslöjade det som gjort fel.
Citera
2024-12-03, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Det är väl mest troligt, kanske till och med var Chrippa själv som kattfiskade?
Chrippa är inte tillräckligt sjuk för att frivilligt vilja locka fram ännu fler bilder på Slaskens snabel än han redan sett. Tror inte han är tillräckligt smart för att komma på att catfisha nån heller, tyvärr. Detta handlar om en ung osäker tjej som skrivit till Slasken i hopp om något som hon inte fått och hennes hämn blev att läcka allt till kräftan. Dyker säkert upp fler offer inom snar framtid.
Citera
2024-12-03, 08:37
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ruggit ute idag men det är bara bita ihop. Vill jag bli som bebisen i videon? Svaret är nej.

Dessutom är jag övertygad om att Knullbaronen sitter på kammarn nu och jag slår vad om att det är det här narrativet han kommer använda:

CHRIPPA KROSSAR TREBARNSFAMILJ!

Han kommer försöka spela på att "visst, jag har gjort fel men det Chrippa gör är att förstöra julen för tre barn". Hundra spänn!

Ja. Detta kommer han försöka vända mot chrippa "hur fan kan karlslusken, göra så mot min fru, en mamma till 3 barn? Vad har DOM gjort chrippa?

Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Det är väl mest troligt, kanske till och med var Chrippa själv som kattfiskade?

Lite som när han kattfiskade magmysaren. Karma måne?
Äckliga rask!
Citera
2024-12-03, 08:56
Medlem
Tror ni runken kommer att svara idag?
Citera
2024-12-03, 08:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Tror ni runken kommer att svara idag?

Några luddiga stories på insta möjligen.
Citera
2024-12-03, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Några luddiga stories på insta möjligen.
Minns ni videon när han förklarade hur han städar och ordnar varm mat medan Therese jobbar? När hon kommer hem masserar han henne och tar hand om henne.
Citera
2024-12-03, 09:05
Avslutad
Väntar med spänning på Otrohetsbaronens nästa video.

"Åååålrajt mina små grisollon. Hjärtligt välkomna till en ny video. Hörni, såhär ligger det till. Det kan hända att jag varit otrogen. Men jag är åtminstone en närvarande far som gör allt för min familj och jag kämpar dag och natt för att vi skall få ihop det ekonomiskt. Chrippa däremot har suttit häktad och har skulder upp över öronen. VILKEN PAPPA GÖR SÅHÄR??? Fyfan säger jag bara. Åååååålrajt allesammans det var allt för dags video. Glöm inte att gilla, prenumerera och bli gärna medlemmar på kanalen. Jag har numera även en Onlyfans, länk finns i beskrivningen"
Citera
2024-12-03, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han är för impulsiv för sitt eget bästa, han är inte kapabel att tänka ett steg längre. Vill han göra någonting nu, då gör han det också.

Tyvärr innebär hans personlighetsstörningar att han inte kan vara trogen. Jag har många gånger studerat de vanliga dragen för psykopati och narcissism, och kommit fram till att Carl-Fredrik stämmer in på så gott som allt. Utom det där med att de har svårt att vara trogna. Carl-Fredrik har varit med sin fru i över ett decennium, vilket har tett sig märkligt. Så det kommer inte alls som en chock att han vänsterprasslar. Detta är förmodligen bara en i mängden.
Det är som jag sagt hela tiden, han prickar nästan alla punkter på psykopati/antisocial personlighetsstörning och narcisism.
Alla andra har skrivit "han kan inte vara psykopat, för han har ett fungerande familjeliv". Vilket man vetat att han inte har om man "läst mellan raderna" och verkligen tittat på deras beteendemönster (dessutom kan sånna människor ha fungerande dörhållanden om de vinner något på det, vilket han gör. Hon är hans inkomskälla).

Sedan har vi det här med empati.. Hade han haft någon som helst empati, så hade han absolut inte gjort detta mot henne och speciellt inte under en period då hon enligt honom ska ha mått så pass dåligt att hon redan ville dö (detta är ju strax efter att videon läckt).
Han kastade inte bensin på brasan, utan han kastade en hel jävla bomb och sket fullständigt i hur mycket hans fru skulle komma att skadas av det.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Om metoden för att boosta visningar är att själv framställa sig i "dåliga dager" då kan ni utesluta den teorin. Baronen skulle aldrig gå med på att göra det självmant. Han är så besatt av att tänka på vad andra ska tycka om honom att han brukar gå ut och förklara sig på förhand innan han ens blir kritiserad för något, i rädsla att något eventuellt landar fel. Det finns inte på kartan att han skulle vara med på något som en hög andel av hans fans kommer vända honom ryggen för, oavsett vilka ursäkter han kommer med efter.

Therese har fått stå ut med mycket. Jag tror verkligen inte hon uppskattar allt hon får dras med bara för hennes mans besatthet av kameran. Porrfilmerna i somras var jobbiga att behöva ta, de ledde garanterat till skamkänslor. Men Carl-Fredrik lyckades intala henne att det berodde på läckor, och att Chrippa utsatt dem för det här. Hon levde nog lite på reason of doubt, visst kan det ha gått till så. Nu blev det ytterligare en offentlig förnedring. Visst, Chrippa har ett finger med i spelet som ser till att det snackas om det. Men när det kommer till kritan beror alla dessa drev på att Carl-Fredrik har varit extremt aktiv i att smutskasta killen i ett års tid. Chrippa hade knappast varit lika benägen att göra som han gör om inte Baronen agerade som han gör. Detta går ständigt ut över familjen.

Det verkar som att det här fick bägaren att rinna över lite för Therese. Det är så mycket annat utöver hans porrfilmer. Det är hela situationen i stort. Hur hennes äkta man bara går hemma hela dagarna och tycks vara mer intresserad av att filma sig själv än att umgås med familjen. Hennes väninnor köper hus med sina män, medan deras familj inte ens kan få en lite större lägenhet medan barnen bara växer och växer.

Men så är också det här ett exempel på vad hennes 34 årige man gör på tider när vanliga pappor är på sina arbeten:

https://www.bitchute.com/video/HT9iZ7AuWu90

Therese måste börja koppla trådarna. Det är det här tramset som hennes man ägnar sig åt på dagarna som är orsaken till att de har dålig ekonomi och är trångbodda. Det är inte hennes val, nej. Men hon behöver verkligen inte tolerera det, och har ett ansvar att sätta ned foten också som vuxen kvinna.

Helt rätt, hade detta varit en plan för att få fler tittare så hade det varit omvänt. Dvs, då hade han övertalat T att vara "the bad guy", så att han kunde svepa in sig i offerkoftan och suga åt sig av alla fina stöttande kommentarer han skulle ha fått.

Han hade aldrig frivilligt låtit sig själv se dålig ut, speciellt inte när han vet att det kan skada hans rykte ännu mer.
Däremot hade han inte tvekat en sekund på att kasta T under bussen, något han definitivt lär göra när han ska bortförklara och komma på en bra ursäkt till sitt svineri.
Då kommer det heta att det är T's fel på ett eller annat sätt.
Citera
2024-12-03, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tror ni detta kan få Rask förstå hur illa gemene människa tycker om den Skithögen?

Nä.
Citera
2024-12-03, 09:14
Medlem
Eftersom Otrohetsbaronen inte har gått ut och svarat än så får man väl anta att det är sant, annars kan man tycka att han borde varit väldigt snabb med att gå ut och dementera informationen, vi alla vet ju att Rask sitter uppe hela nätterna så det är inget han kan ha missat.
Citera
2024-12-03, 09:19
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Minns ni videon när han förklarade hur han städar och ordnar varm mat medan Therese jobbar? När hon kommer hem masserar han henne och tar hand om henne.
I själva verket har han alltså knullat med slynor som "Hanna" när Therese jobbar och barnen är i skolan. Fy fan vad pinsamt!! Barnen/barnens kompisar läser ju tråden varje dag, så det här var ju verkligen ingen rolig början på veckan.
Citera
2024-12-03, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
I själva verket har han alltså knullat med slynor som "Hanna" när Therese jobbar och barnen är i skolan. Fy fan vad pinsamt!! Barnen/barnens kompisar läser ju tråden varje dag, så det här var ju verkligen ingen rolig början på veckan.

Hur vet du att barnen läser? Man vet ju inte ens vad flashback är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in