2024-12-02, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fast det är du som hittar på nu, både Jocke och Jonna har berättat att den kvällen spam ringde Linnea tills Jocke svarade och då var tjejerna med.

Jag har sett en del konversationer och det är knappast hela tiden, så det är du som sitter och hittar på rena lögner.
Hon ringde den kvällen. det är inte samma sak som att hon brukar spam ringa. om du har sett en del så har du ju inte sett allt
Citera
2024-12-02, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Hon ringde den kvällen. det är inte samma sak som att hon brukar spam ringa. om du har sett en del så har du ju inte sett allt

Hon spamringde syftar ju just på den kvällen. Det var Jonna som sa det.

Sen är det väl så att i allt detta som sker har vare sig du eller någon annan utomstående full koll på.

Sen är det ju också så att vissa har mer insyn än gemene man, men hundra procent blir det ju inte eftersom ingen inkl de inblandade vet allt med hundra procent säkerhet.
Senast redigerad av 111-111 2024-12-02 kl. 14:30.
Citera
2024-12-02, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Jonna vet nog inte hur mycket Jocke smsar till Linea.

Jag tror att du bara är ute efter att slå in en kil mellan Jocke och Jonna för ditt eget höga nöjes skull.
Hon har ju inte problem med att Jocke stöttar Linnéa så länge det inte tar på hans energi och påverkar henne samt barnen på ett negativt sätt.

Källa: Jonna.
Citera
2024-12-02, 16:25
Medlem
det är så enkelt att det nu inte finns något mera att bli hypad på. han kan inte längre resa. han kan inte köra bil. han kan inte äga ett vanligt kort att handla på. det ända han kan filma är hans keso burk och en bild när han ståt och pumpat upp en muskel 20 minuter på ett gym.

kolla den här videon https://www.tiktok.com/@chrippakryptovaluta/video/7333994228143492385

killen är 35 år gammal. men han är bara 15 år i huvudet. han glorifierar gangster rap vid 35 års ålder. då heter man inte chrippa. då heter man fan chringe. eller chringen såhär i jul tid.

om han hade haft en vanlig familj runt sig så hade dom sett till att han blivit utredd redan i unga dagar då han satt hemma från grundskolan och spelade CS. men tydligen sattes inga resurser in där och då. sen blev han 18 och myndig fast han kanske inte skulle ha blivit det, han skulle behövt något sorts förmyndare eller boendestöd.
Citera
2024-12-02, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror att du bara är ute efter att slå in en kil mellan Jocke och Jonna för ditt eget höga nöjes skull.
Hon har ju inte problem med att Jocke stöttar Linnéa så länge det inte tar på hans energi och påverkar henne samt barnen på ett negativt sätt.

Källa: Jonna.
Men det påverkar väll om han och linnea skriver/ringer på nätterna? Och varför vill ens jocke ha kontakt med linnea är inte det mer konstigt än att linnea vill ha kontakt med jocke?
Citera
2024-12-02, 17:16
Medlem
Killen som aldrig läser här efterfrågar nu Timestamps på sin story för att sätta dit Rask.Grabbarna får gärna hjälpa honom.Han lusläser allt här.
Citera
2024-12-02, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men hon spam ringer honom han svarade och han säger att han kan inte bara strunta i en tjej som säger att hon blir kastad in i vägen osv.
Men varför tror du att Linnea ringde honom? personen hon inte gillar, kan du svara på de istället?
Hon ser ut att må rätt bra för att bli kastad i väggen.
Citera
2024-12-02, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Hon ser ut att må rätt bra för att bli kastad i väggen.

Det kan jag verkligen hålla med om.
Citera
2024-12-02, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Killen som aldrig läser här efterfrågar nu Timestamps på sin story för att sätta dit Rask.Grabbarna får gärna hjälpa honom.Han lusläser allt här.

Det är klart att han har stenkoll.

Grejen är att båda två har förbrukat all respekt från de flesta.
Det enda som kommer att hända är att de ser dumma ut igen vilket inte verkar bekymra dessa det minsta.

Klipper de ihop ett scenario igen så kommer något att lägga ut oklippt version osv osv och allt är igång igen.

Men nu ska väl internet vältas igen.

Personligt hade jag hållt käften istället.
Citera
2024-12-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Så är det. Men vissa försöker sprida sin skit som trådsanningar.

Om jag bara kunde förstå varför. Vad är syftet. Hela detta drama behöver inte sånt. Det finns tillräckligt att diskutera utan att hitta på.

Jag förstår att han ska komma ut med att någon, förmodligen Anjo, har varit otrogen. Då lär han behöva både hängslen och livrem som bevis.
Citera
2024-12-02, 19:22
Medlem
Ingen som har ork att sammanställa ny statistik över streaming ?
Citera
2024-12-02, 19:56
Avstängd
Crabby88s avatar
Nu video. In och gör tummen upp! En tummen upp till Chrippa, och en en tummen ner hos rask.

https://youtu.be/J2skdby-PFk?si=Js5vMcg4t-mym-Do
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in