2024-12-02, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför ringer/messar Jocke Linnea?

Tvärtom det är Linnea som söker kontakt med Jocke och ringer mitt i natten bla.
Citera
2024-12-02, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Du kanske ska tänka på att Linnea valde att ringa Jocke när det krisar med chrippa och hon är rädd.

Tänk ändå att hon ringer Jocke före polisen, sin familj eller vänner om hon nu blir utsatt för våld i nära relation. Stabilt!
Hennes familj bryr sig inte om henne och skäms över henne och hon har inga vänner kvar.

Hon är/var en fangirl av Jocke sedan tidigare och har frågat efter autograf osv.
Nu leker hon offer för att få hans uppmärksamhet.
Citera
2024-12-02, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo, men nu ryktas det ju att Anjo och Julia kan ha haft sex under den tidsperioden då Julia blev gravid. Om det stämmer skulle ju barnet kunnat varit Anjos.
Men som sagt, det är bara rykten.

Detta trots att Julia själv bekräftat att det vart Chrippa som gjorde henne på smällen?
Citera
2024-12-02, 05:43
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Detta trots att Julia själv bekräftat att det vart Chrippa som gjorde henne på smällen?
Det kan han omöjligt ha gjort, tidsramen går inte in.
Citera
2024-12-02, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Tänk ändå att hon ringer Jocke före polisen, sin familj eller vänner om hon nu blir utsatt för våld i nära relation. Stabilt!
Hennes familj bryr sig inte om henne och skäms över henne och hon har inga vänner kvar.

Hon är/var en fangirl av Jocke sedan tidigare och har frågat efter autograf osv.
Nu leker hon offer för att få hans uppmärksamhet.

Jag tycker det är märkligt att hon väljer att ringa honom när hon vet att chrippa blir upprörd över det samt att folk här inne säger att Jocke stalkar henne.
Citera
2024-12-02, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo, men nu ryktas det ju att Anjo och Julia kan ha haft sex under den tidsperioden då Julia blev gravid. Om det stämmer skulle ju barnet kunnat varit Anjos.
Men som sagt, det är bara rykten.

Jag skulle inte säga att det ryktas, det var en användare som skrev det och du ifrågasatte graviditeten, jag tror vi kan släppa detta då Julia sagt att det var med chrippa.
Tror faktiskt inte Anjo skulle göra så mot Lisen.
Citera
2024-12-02, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Han smsar ju Linea fast han säger att han vill ha bort henne och inte gillar henne

Men hon spam ringer honom han svarade och han säger att han kan inte bara strunta i en tjej som säger att hon blir kastad in i vägen osv.
Men varför tror du att Linnea ringde honom? personen hon inte gillar, kan du svara på de istället?
Citera
2024-12-02, 07:00
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Såg det själv dessutom upplagt i Anjos förrförra video.

Och? Det kommer fortfarande ifrån chrippa!
Citera
2024-12-02, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Det kan han omöjligt ha gjort, tidsramen går inte in.

Hur tänker du då?
Citera
2024-12-02, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men hon spam ringer honom han svarade och han säger att han kan inte bara strunta i en tjej som säger att hon blir kastad in i vägen osv.
Men varför tror du att Linnea ringde honom? personen hon inte gillar, kan du svara på de istället?
Varför säger du att hon spam ringer honom. det är ju inte sant. han skickar sms till hon hela tiden. varför hittar du på
Citera
2024-12-02, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Varför säger du att hon spam ringer honom. det är ju inte sant. han skickar sms till hon hela tiden. varför hittar du på

Fast det är du som hittar på nu, både Jocke och Jonna har berättat att den kvällen spam ringde Linnea tills Jocke svarade och då var tjejerna med.

Jag har sett en del konversationer och det är knappast hela tiden, så det är du som sitter och hittar på rena lögner.
Citera
2024-12-02, 11:14
Medlem
Troligt att man är i fara när man ringer till sin antagonist och även hinner häva ur sig att " jag kommer få skit för det här" . Nejdå så utsatt var nog inte lilla Linnea av dvärgen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in