2024-12-02, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Älskar dumpens arbete men en sak tycker jag att norrländska gänget gjorde riktigt fel när dom satt och fikade med 505.
Donnan börjar mästra tårtgäddan att byxmyndigålder kanske är 15 men det gäller minsann inte för gamla kåtgubbar då gränsen istället blir 18.
Vilket oavsett hur man vill se på det är helt fel.
Ja det är osmakligt och äckligt med en gubbe som knullar en 15 årig fjortiz.
Men enligt lagen är det inget fel och då är det tyvärr det som gäller.
Men enligt norrgänget finns det utöver vad lagen säger ett moraliskt perspektiv? Och då är dumpen nog ute på jävligt tunn is.
Varför ge media och journalister som är ute efter dumpen mer ved?
Rätt eller fel att publicera någon som kåtchattar med en tjej som ska fylla 15 om 2 veckor kan helt klart diskuteras.
Missförstå mig inte, det är helt åt helvete fel.
Men ofta handlar det nog om att gubbarna saknar totalt omdöme.
Dra upp dom riktiga svinen.
Det kanske är svårare och blir inte lika många publiceringar men nu känns det ju som att intresset för bomben av publiceringar varje söndag svalnar därute.

Det är väll glasklart att dom inte kommer jobba mer och tjäna mindre. De är 2 pundare som är ute efter att tjäna pengar vi pratar om
Citera
2024-12-02, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Det är väll glasklart att dom inte kommer jobba mer och tjäna mindre. De är 2 pundare som är ute efter att tjäna pengar vi pratar om

Patrik och Sara jobba? Den var bra. Dom har absolut inte siktet inställt på det.

Försäkringskassan/Arbetsförmedlingen kanske påbjuder torka rövar på äldreboende (absolut inget fel med det) men det är alltid nån sjukdom som kommer ivägen när Sara och Patrik skall börja förvärvsarbeta. Slår aldrig fel det där.

Dumpen-Sara född -74 som moderat har många år kvar till pensionen och vi vet alla att Dumpen kommer säcka ihop snart. Vad fan ska hon pyssla med till pensionen liksom?
Patrik har ju Caymanislands.
Citera
2024-12-02, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Oh la la

Kommer åklagare väcka åtal om grovt förtal då måtro? Filmerna där de skriker okvädesord och beskyllningar inför sin påstådda miljonpublik känns ganska i riskzonen va?
Borde nog anmälas på bred front och låta en förundersökning avgöra vilka gäddor som berörs och inte. Kan bli riktigt spännande.
Citera
2024-12-02, 07:57
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo MeggieClearly är en sån där som skulle ge sig själv böter om hon pruttade hemma i soffan och hade inte gort sig bra utomlands.

Halvdement och det blir fan inte bättre. Dumpen har blivit hennes grej på äldre dar och skiten Dumpen skickar ut skall försvaras med näbbar och klor.
Nisse 76 där på Dumpen skulle inte få stånd i hennes säng och det ger något sorts rus för tillfället, självskadebeteende, hon får liksom känna att hon duger i två min när Dumpen skriker på en gädda dom själva runkat upp.

Dumpens psykiatriker Nilsson kan säkert utveckla men lite åt det hållet i alla fall.

Dumpen är så sinnesjukt och dom aktiverade en ny jävel idag. Absolut ingen ingen organisation eller förening vill samarbeta eller ens ta i Dumpen med tång men Sara och Patrik sitter där på hotellrummet ”Vaddå vi har inte gjort något fel?”
Jag tror du är helt rätt ute och är ganska säker på att Dr. Nilsson hade gett sitt gillande.

Har Maggie pruttat? Dumpen behöver Maggie mer än någonsin!
Citera
2024-12-02, 08:27
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Gillar och gillar, men jag sover inte dåligt över att dessa har tagit sina liv.

Vsd har det med
Nåt att göra?

Sover du dåligt över nåt öht?
Citera
2024-12-02, 08:44
Medlem
Citat:

En eufemism!
Citera
2024-12-02, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Vsd har det med
Nåt att göra?

Sover du dåligt över nåt öht?

Jag sover dåligt över att det kryllar av fjortisar som trånar efter och vill knulla med Börje 67 med hängpattar och stor ölmage.
Hur kan det komma sig funderar man ju över?
Citera
2024-12-02, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Gäddor är en för rolig term. Förmodligen började de med torskar och sen sa någon av dom, nää, torsk låter inte ondskefullt nog, vi måste ha ett ord som låter som rena ondskan, nåt med vassa tänder, så att folk hatar dom.
Fast halmgubbar hade varit en mer passande benämning. De bygger en halmpedofil som de förstör totalt.
Citera
2024-12-02, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa

Hur du lyckats citera fel person vet jag inte.
Gör om och gör rätt, så blir det nog bra.
På exakt samma sätt som du själv gjorde när Regislators citat blev Ovetades.
Citera
2024-12-02, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Jag sover dåligt över att det kryllar av fjortisar som trånar efter och vill knulla med Börje 67 med hängpattar och stor ölmage.
Hur kan det komma sig funderar man ju över?

Flickebarn som söker uppmärksamhet har världen levt med i alla tider - det är inget som finns en lösning på, så ansträng dig inte för mycket genom att bekymra dig om att finna en lösning på den saken

Vore bättre om du anstränger dig för att finna en lösning på hur samhället ska lyckas få Börje 67 med hängpattar och stor ölmage att sluta kontakta flickebarn i syfte att våldta flickebarnet och förstöra livet för flickebarnet, sig själv och Börjes anhöriga. Men egentligen behöver du inte anstränga dig - för en redan existerande lösning på problemet är ju Dumpen, men om du verkligen vill hjälpa till så kan du ju starta ett eget Dumpen och finjustera och optimera detaljerna enligt vad du anser skulle fungera bättre?

Om du inte är nöjd med vad civilsamhället erbjuder för lösning på problem, så är det fritt fram att komma på egna lösningar.
Citera
2024-12-02, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Gäddor är en för rolig term. Förmodligen började de med torskar och sen sa någon av dom, nää, torsk låter inte ondskefullt nog, vi måste ha ett ord som låter som rena ondskan, nåt med vassa tänder, så att folk hatar dom.

Gädda anspelar väl på det faktum att gäddor lurar till sig unga fiskar och äter upp dem?

Citat:
"Gäddan äter alla slags fiskar, även sin egen art, och stora bottendjur. Den kan också fånga grodor och fågelungar."

https://www.havochvatten.se/arter-och-livsmiljoer/arter-och-naturtyper/gadda.html
Citera
2024-12-02, 10:13
Medlem
Citat:

Jag sover aldrig dåligt - men när jag får reda på att ett peddo har tagit sitt liv så höjer det sömnkvaliteten ytterligare, då får man det där lilla extra: somnar gott och vaknar som en solstråle!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in