2024-12-02, 00:01
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Just därför är det så viktigt att stoppa gäddorna från att skada.

Äh, du vill skada. Du gillar självmorden ni drivit fram.
Citera
2024-12-02, 00:08
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
På Rumble hänger Sara ut den här killen som verkar vara helt bakom flötet. Han är för efterbliven för att få vara med på Dumpen men på Rumble går bra.

https://rumble.com/vx4zqf-campingkillen.html?e9s=src_v1_ucp
Finns han ej på Dumpen kan de knappast använda Dumpens utgivningsbevis. Räcker inte med att de infogat DUMPEN.SE

Nu var det en diskussion om att de inte kan använda annan webb för material, då Sara som ansvarig inte kan utöva den kontroll som beviset kräver.
Citera
2024-12-02, 00:34
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Dumpen har grävt sin egna grav. Vilken freak show dumpen är. Videon med en påtänd Putte och två småbrudar säger allt om dumpen.

Ja, man skulle lyckas sprida den bland dumplingarna på Facebook. Sanslös video.
Citera
2024-12-02, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Det finns inte lika många frigida moraltanter i de länderna. Enkelt!

Jo MeggieClearly är en sån där som skulle ge sig själv böter om hon pruttade hemma i soffan och hade inte gort sig bra utomlands.

Halvdement och det blir fan inte bättre. Dumpen har blivit hennes grej på äldre dar och skiten Dumpen skickar ut skall försvaras med näbbar och klor.
Nisse 76 där på Dumpen skulle inte få stånd i hennes säng och det ger något sorts rus för tillfället, självskadebeteende, hon får liksom känna att hon duger i två min när Dumpen skriker på en gädda dom själva runkat upp.

Dumpens psykiatriker Nilsson kan säkert utveckla men lite åt det hållet i alla fall.

Dumpen är så sinnesjukt och dom aktiverade en ny jävel idag. Absolut ingen ingen organisation eller förening vill samarbeta eller ens ta i Dumpen med tång men Sara och Patrik sitter där på hotellrummet ”Vaddå vi har inte gjort något fel?”
Citera
2024-12-02, 00:40
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
På Rumble hänger Sara ut den här killen som verkar vara helt bakom flötet. Han är för efterbliven för att få vara med på Dumpen men på Rumble går bra.

https://rumble.com/vx4zqf-campingkillen.html?e9s=src_v1_ucp

Vad är det för jävla drag de kör med? Någon slags sadistisk kurragömma med gäddorna? Typ, dyker du inte upp på Dumpen räkna då inte med att du inte kan dyka upp någon annanstans. Det hela är väl med andra ord en del av sjukdomsbilden. Narcissister ägnar sig gärna åt tittutlekar.
Citera
2024-12-02, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Samma gamla tjat! Fatta någon gång, DEN GÅR INTE ATT LURA EN NORMAL MAN ATT VILJA HA SEX MED ETT BARN!

om du ser mitt inlägg som "Samma gamla tjat!" tycker jag faktiskt synd om dig... typ som att du är förblindad av hat?

neutralitet, ärlighet och logik verkar inte finnas i dig.

det är fullkomligen "normalt" i dagens sjuka sex-skadade samhälle,- som lär ut att sex är en mänsklig-rättighet. som man bäddar får man ligga att "hata" människor med sex-/missbruk kommer knappast leda till förändring.
Citera
2024-12-02, 00:46
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Ja, man skulle lyckas sprida den bland dumplingarna på Facebook. Sanslös video.

En fråga till Patrik: Hade du velat se din egen dotter punda med en gubbe?
Citera
2024-12-02, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Äh, du vill skada. Du gillar självmorden ni drivit fram.

Gillar och gillar, men jag sover inte dåligt över att dessa har tagit sina liv.
Citera
2024-12-02, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Läsa bibeln 😂😂😂
I den sinnessjuka sagan finns ju mer våld och har än i någon annan bok.

Det är fantastiskt att Dumpen finns och att det är så modiga människor som är inblandade!
De gör verkligen nytta, inget snack om det 👍👌

Okay, vad har du för statistik på att de gör skillnad?
är det modigt att sitta och lura folk på nätet? jag skulle aldrig ens dra upp ämnet "vem är modig" för då anser jag att "gäddorna" som 'vågar' träffas trots att de vet att dumpen existerar.. antagligen är "modigare" i sitt sexmissbruk, än en person som rollspelare en 13-årig sexuell aktiverad tjej...

eller menar du att dumpen är modiga som utpressar vissa rika män?

att du med din etik/moral tycker att bibeln är "sinnessjuk"...zzz

Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
Du fattar inte att du tillhör en extremt liten minoritet.
Det har ingen skillnad vad du tycker.
Nästan alla andra tycker som mig.

Det är inget att göra nåt åt.
Du får rätta dig i det.

ja, jag tror inte jag tillhör en extremt liten minoritet.. det är som vanligt bara folk känner på sig att det som dumpen gör är fel.. men vågar inte säga något för då ställer de sig själva i skottlinjen.
att dumpen utpressar vissa av deras "gäddor" bevisar bara deras riktiga motiv.

stort mörker tal som förstår att dumpen inte gör någon somhelst nytta överhuvudtaget.. det finns inget som tyder på det.

att män har en naturlig attraktion till unga friska barnföddare är en överlevnadsinstinkt..
dumpen jagar inte överfalls-våldtäksmän eller män som går på icke sexuellt aktiva tonåringar..
att dumpen säger sig motverka våldtäksmän/pedofiler är en lögn.
Senast redigerad av Fittsill 2024-12-02 kl. 01:00.
Citera
2024-12-02, 01:33
Medlem
StigEngstroms avatar
Älskar dumpens arbete men en sak tycker jag att norrländska gänget gjorde riktigt fel när dom satt och fikade med 505.
Donnan börjar mästra tårtgäddan att byxmyndigålder kanske är 15 men det gäller minsann inte för gamla kåtgubbar då gränsen istället blir 18.
Vilket oavsett hur man vill se på det är helt fel.
Ja det är osmakligt och äckligt med en gubbe som knullar en 15 årig fjortiz.
Men enligt lagen är det inget fel och då är det tyvärr det som gäller.
Men enligt norrgänget finns det utöver vad lagen säger ett moraliskt perspektiv? Och då är dumpen nog ute på jävligt tunn is.
Varför ge media och journalister som är ute efter dumpen mer ved?
Rätt eller fel att publicera någon som kåtchattar med en tjej som ska fylla 15 om 2 veckor kan helt klart diskuteras.
Missförstå mig inte, det är helt åt helvete fel.
Men ofta handlar det nog om att gubbarna saknar totalt omdöme.
Dra upp dom riktiga svinen.
Det kanske är svårare och blir inte lika många publiceringar men nu känns det ju som att intresset för bomben av publiceringar varje söndag svalnar därute.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-12-02 kl. 02:01.
Citera
2024-12-02, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
En fråga till Patrik: Hade du velat se din egen dotter punda med en gubbe?

Enligt Patriks bok så tog han endast mjöl vid ett (1) enda tillfälle. Sen sprack lite uppdrag som ambassadör för idrottare mot/för narkotika, det är den där jävla föräldraföreningen som man inte blir klok på.

Jag skulle i alla fall absolut inte vilja vara den som spelar upp ”Patrik Sjöberg festar” på YouTube för Dumpen-Sara, hon har sett den men det är totalt tabu att prata om idag.
Verkligen noterbart att inte en enda ölburk eller vinflaska syns i Patriks festvideo, ingen Dumpen-Sara heller.

Men som svar på frågan - nej ingen vill se sin dotter i den videon. Den borde vara fäst på Dumpen.
Citera
2024-12-02, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Älskar dumpens arbete men en sak tycker jag att norrländska gänget gjorde riktigt fel när dom satt och fikade med 505.
Donnan börjar mästra tårtgäddan att byxmyndigålder kanske är 15 men det gäller minsann inte för gamla kåtgubbar då gränsen istället blir 18.
Vilket oavsett hur man vill se på det är helt fel.
Ja det är osmakligt och äckligt med en gubbe som knullar en 15 årig fjortiz.
Men enligt lagen är det inget fel och då är det tyvärr det som gäller.
Men enligt norrgänget finns det utöver vad lagen säger ett moraliskt perspektiv? Och då är dumpen nog ute på jävligt tunn is.
Varför ge media och journalister som är ute efter dumpen mer ved?
Rätt eller fel att publicera någon som kåtchattar med en tjej som ska fylla 15 om 2 veckor kan helt klart diskuteras.
Missförstå mig inte, det är helt åt helvete fel.
Men ofta handlar det nog om att gubbarna saknar totalt omdöme.
Dra upp dom riktiga svinen.
Det kanske är svårare och blir inte lika många publiceringar men nu känns det ju som att intresset för bomben av publiceringar varje söndag svalnar därute.

Det är klart att folk tröttnar. Samma verklighetsfrånvända idioti ca 500 ggr.
Rune 64 sitter i nerpissad rullstol och fjortisen trånar och är överkåt i andra tråden.
Det som däremot imponerar är alla de som
man lyckats få att tro att detta avspeglar verkligheten och skyddar barn.
Visst har en avsikt från någon som lever i en fantasivärld avslöjats, men ingen fjortis i världen skulle nånsin möta upp Rune med hans ölmage.
Välkommen till verkligheten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in