2024-12-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hon sa just så och jag tror inte Anjo skulle gjort en grej av det om det är han.

Sen tror jag faktiskt att Julia ljög, men det är bara en tanke som jag fångar i luften.

Nej då skulle han nog försökt hålla det hemligt.
Citera
2024-12-01, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Fiskmåsen tar inte upp att Linnea ringer Jocke när det krisar och passar henne. Hade jag varit Jocke hade jag gett fan i att svara!

Han är för snäll, behöver hon hjälp så svarar han speciellt när hon spam ringer, men hoppa han ignorerar nästa gång det blir ju bara kaos.
Citera
2024-12-01, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kan känna mig otroligt irriterad när man tjatar i tråden om att Jocke ringer Linnea och skickar SMS, men skulle Linnea må dåligt av Jocke skulle väl han inte vara den första hon ringer när hon vill ha hjälp? Eller tänker jag fel?
Hur vet du att han är den första hon ringer
Citera
2024-12-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Hur vet du att han är den första hon ringer

Tjejerna pratar ju om det när dom skriver med Jocke.
Hon började ju ringa honom när hon var med tjejerna på väg hem.
De jag vill få fram är att om Linnea mår dåligt av att Jocke hör av sig så är det konstigt att hon ens väljer Jocke som ett alternativ.

För på Goldie låter det som att det är ett problem.
Citera
2024-12-01, 21:10
Medlem
Citat:
Tjejerna pratar ju om det när dom skriver med Jocke.
Hon började ju ringa honom när hon var med tjejerna på väg hem.
De jag vill få fram är att om Linnea mår dåligt av att Jocke hör av sig så är det konstigt att hon ens väljer Jocke som ett alternativ.

För på Goldie låter det som att det är ett problem.
Du vet alltså inte för tjejerna har ju inte hängt med henne hela kvällen.
Citera
2024-12-01, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Du vet alltså inte för tjejerna har ju inte hängt med henne hela kvällen.

Men om Jocke är så jobbig varför ens ringa honom?
Citera
2024-12-01, 21:18
Medlem
Citat:
Men om Jocke är så jobbig varför ens ringa honom?
Han smsar ju Linea fast han säger att han vill ha bort henne och inte gillar henne
Citera
2024-12-01, 21:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Julias mamma sa det i en live med Julia att hon hade varit gravid men fått missfall och chrippa och Julia hade ju sex några ggr så det kan ju mycket väl stämma att det var så.
Jo, men nu ryktas det ju att Anjo och Julia kan ha haft sex under den tidsperioden då Julia blev gravid. Om det stämmer skulle ju barnet kunnat varit Anjos.
Men som sagt, det är bara rykten.
Citera
2024-12-01, 21:43
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo, men nu ryktas det ju att Anjo och Julia kan ha haft sex under den tidsperioden då Julia blev gravid. Om det stämmer skulle ju barnet kunnat varit Anjos.

LOL. Jag ogillar Anjo men det där ryktet kan man ju bara total ignorera på direkten.
Citera
2024-12-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Ryktas det eller var det helt enkelt du som slängde ut det i tråden för något inlägg sen?
Citera
2024-12-01, 22:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ryktas det eller var det helt enkelt du som slängde ut det i tråden för något inlägg sen?
Har du funderat på att prova läsa tråden innan du kommenterar dumma saker?
Ryktet kommer inte ifrån mig. Det var en annan användare som berättade det. Vill du veta mer får du fråga den användaren.
Citera
2024-12-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
I Chrippas senaste story hintar han om att nån av männen Anjo eller Rask varit otrogen det senaste året vilket han tänker avslöja.Får se om det kommer några be is eller bara svammel som vanligt.
Hur ska dom ha lyckats med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in