2024-11-30, 18:16
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Det är ingen som hånat henne.

Du kom kom in någonstans för ej så länge sedan, med dina inlägg.

Antog/ undrade om Pia Nyberg var den ”’misshandlade kvinnan” från Göteborg.

Tog dig ej till att läsa tråd från början?

I min lilla värld så ser jag det som att det är Hassan som blir psykiskt misshandlad av Pia...Kvinnan som vrålar sig till det hon vill ha.
Citera
2024-11-30, 18:18
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
[quote=vonDy|90257142]Det är ingen som hånat henne.

Tog dig ej till att läsa tråd från början?[/QUOTE

Detta måste jag ändå svara på...

Nu är det nog du som inte är riktigt påläst här...

Det där var inte jag som hade det inlägget om att Pia Nyberg kanske skulle vara 'den misshandlade kvinnan från Göteborg... '

Det var en annan person i tråden som trodde det...

Gå tillbaka i tråden och 'kolla' det...

Nu får du be mig om utsäkt om du vill, för det du påstod, som var helt fel,
men det går nog inte att kräva av dig...
Citera
2024-11-30, 18:19
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Men varför spotta på en narcissist då...?

Är väl inte bättre det, eftersom den personen inte är helt psykiskt frisk...

Herregud "inte helt psykisk frisk" - jadu det finns olika grader av detta, och skada gör dem.
Man flyr och undviker en narcissist. De är pest.
En sådan kan orsaka enorm skada och lidande för sina närmsta, tex BARN innan omgivningen reagerar - om de någonsin gör det och förstår allvaret.
Så länge det finns människor som DIG, så kommer narcissistens offer ta ännu mer skada. Då ni försvarar den som ORSAKAR skadan mot andra istället för att skydda dess offer. Förstår du logiken?
Citera
2024-11-30, 18:23
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Jag ber om ursäkt, men jag förstår ej ditt inlägg/ditt svar, på citatet av mitt inlägg...

'Usch, du', är inte direkt fint att säga till någon...

Nej, kanske inte, i en en sandlåda med trilska treåringar.
Men, var fanns Du när Pia Nyberg behövde tak över huvud?

Jag, och andra här ville inte.
Men DU, borde ju öppnat, såväl hjärta
som hem då?

Istället för att fortsätta att skriva floskler här?
Citera
2024-11-30, 18:32
Medlem
vonDys avatar
[quote=DenOtroligaStruten|90257203]
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Det är ingen som hånat henne.

Tog dig ej till att läsa tråd från början?[/QUOTE

Detta måste jag ändå svara på...

Nu är det nog du som inte är riktigt påläst här...

Det där var inte jag som hade det inlägget om att Pia Nyberg kanske skulle vara 'den misshandlade kvinnan från Göteborg... '

Det var en annan person i tråden som trodde det...

Gå tillbaka i tråden och 'kolla' det...

Nu får du be mig om utsäkt om du vill, för det du påstod, som var helt fel,
men det går nog inte att kräva av dig...

Inga problem att be om ursäkt. Om det mu var någon annan dom skrev det.

Ni kom nog in i tråden samtidigt kanske?
Och Du fortsatte skriva inlägg som folk reagerade på då, kanske?
Citera
2024-11-30, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexikoppel
Min mor fick två sladdisar ett år efter varandra när hon var 44-45 så det är inte helt ovanligt

Men Pia är ju 50, 4-5 år är ju jättestor skillnad fertilitetsmässigt i den åldern
Citera
2024-11-30, 18:54
Medlem
vonDys avatar
Ja
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
I min lilla värld så ser jag det som att det är Hassan som blir psykiskt misshandlad av Pia...Kvinnan som vrålar sig till det hon vill ha.

Ja..Obehagligt nu. Om Hassan har behövt hjälp med ”’något hemligt” nu, är hamnat in någon slags beroendeställning.

Tänker på hur hon vrålande ville att han skulle säga att han är hennes ” kille”.

En trött man på 73 år.
Citera
2024-11-30, 19:09
Medlem
MaeWests avatar
Nu sett inlägget från Marcus de Morte på YT på en full o totalt världsfrånvänd Pia. Den snygga 50-åringen som ser sig som något männen dreglar över, har nu börjat att kalla Hassan "Min man". Är det nästa steg i Pias psykiska misshandel av Hassan? Att vråla sig till ett äktenskap?

Kaxig "fuldans" i bostaden som hon vrålat sig in i. Halvnaket kråmande, och det som går att utläsa från snutten som hon lagt upp, är att Hassan troligtvis INTE är i bostaden, då jag antar helt fräckt, att hon kåt på bekräftelse, helt enkelt filmar sig när han är borta.

OM nu det inte är så, att Hassan helt enkelt flytt fältet o lämnat Pia ensam kvar i lägenheten. Lite som den där unga kvinnan som Pia försökte ha sex med, som nödgades lämna sin säng för att själv ligga på soffan.

Inväntar söndag...
Citera
2024-11-30, 19:21
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Nu sett inlägget från Marcus de Morte på YT på en full o totalt världsfrånvänd Pia. Den snygga 50-åringen som ser sig som något männen dreglar över, har nu börjat att kalla Hassan "Min man". Är det nästa steg i Pias psykiska misshandel av Hassan? Att vråla sig till ett äktenskap?

Kaxig "fuldans" i bostaden som hon vrålat sig in i. Halvnaket kråmande, och det som går att utläsa från snutten som hon lagt upp, är att Hassan troligtvis INTE är i bostaden, då jag antar helt fräckt, att hon kåt på bekräftelse, helt enkelt filmar sig när han är borta.

OM nu det inte är så, att Hassan helt enkelt flytt fältet o lämnat Pia ensam kvar i lägenheten. Lite som den där unga kvinnan som Pia försökte ha sex med, som nödgades lämna sin säng för att själv ligga på soffan.

Inväntar söndag...
Senaste klippet ifrån Marcus är helt klart grund för en katastrof för hennes påtvingade man.
Äktenskap tror jag inte på, om det inte är något hon vill åt. Bostad kanske, vet inte riktigt hur det fungerar med hyresrätter? Pia har förmodligen oavsett stenkoll på detta...

Tror inte Hassan flytt fälten då han själv släppt in henne i lägenheten, kan vara jobb osv som han är iväg på.

Vi får se, trodde hon skulle vara ute senast torsdag och nu är det lördag..
Citera
2024-11-30, 19:27
Medlem
Citat:

Inväntar söndag...
Jodå, Hassan sitter på pinnstolen alldeles i början av klippet.
https://vm.tiktok.com/ZNe3bx9sc/
Citera
2024-11-30, 19:32
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Jodå, Hassan sitter på pinnstolen alldeles i början av klippet.
https://vm.tiktok.com/ZNe3bx9sc/

Åh fan...det stämmer. Inte lätt att se honom när en obscen kvinna med slusk-vibbar kråmar sig likt en löpsk hynda över hela skärmen...yeck.
Citera
2024-11-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Coola pupiller vid 0:40.
Förmodligen var hon däckad på nedåtpiller och alkohol när hon bröt näsan och blev LOBad för ett tag sen. Då skyllde hon som vanligt på andra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in