2024-11-30, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
OM nu Gräddis på riktigt tror att hon är gravid och inte i klimakteriet..borde hon då inte avstå vinet tills hon vet helt säkert?
I senaste storyn står hon och skryter att hon minsann slutat snusa. För det är "så lätt". Då kan hon väl göra detsamma med alkoholen och köpa sig ett graviditetstest istället. Men ny hade hon istället handlat mat, öl och vin och var på väg hem till Hassan igen, blir det livat ikväll tro...?

Tragiskt att hon står där och flinar och verkar så nöjd över att kanske vara gravid, så respektlöst mot de hon har och inte tar hand om. Säger det igen, inte psykiskt sjuk, bara en verklighetsfrånvänd narccissist som bara tänker på sig själv och få dricka.

Sannolinken att hon är gravid är minimal och så är även risken att hon i så fall får behålla det, i den åldern. Tack och lov
Citera
2024-11-30, 17:36
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
En full Gräddis har handlat vin, öl och mat.
Har hon druckit en flaska vin på vägen hem tro? Hon var inte helt nykter I första storyn heller,men betydligt mindre alkohol än senaste storyn.

Gravid som hon själv tror är väl mest för uppmärksamhet gissar jag på.
Börjar dom bråka och gapa på fyllan så åker hon snart ut på gatan igen.
Hon själv tycker att hon är en snygg 50 åring.
Jag ser däremot att hon ser mycket äldre ut och sliten som beror på alkoholen

Hon är en fantastisk förebild hur man ska göra och bete sig när man tror man är gravid.
Vilket hon inte är utan hon är i klimakteriet antingen hon vill eller inte Där hamnar vi alla kvinnor och hon är inget undantag

Jag tror också att hon misstänker att hon är gravid på grund av uppmärksamheten, annars rusar man väl ner till apoteket och köper ett test direkt vid minsta lilla misstanke om graviditet med tanke på hennes ålder och situation?
Förvisso finns det säkert de som kan bli gravida långt upp i åldern men då kan man ju tycka att det borde ha skett tidigare om så P haft som vana att ligga runt utan skydd.
Ett annat scenario är att hon medvetet har försökt bli gravid nu på sistone och mot alla odds lyckats.
Citera
2024-11-30, 17:51
Avslutad
Spermierna funkar väl inte ens på en 70+gubbe. Ingen sannolikhet för att hon skulle vara gravid.
Citera
2024-11-30, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexikoppel
Spermierna funkar väl inte ens på en 70+gubbe. Ingen sannolikhet för att hon skulle vara gravid.

Finns dock män i den åldern som blir pappor, så jo. Men att bli naturligt gravid som kvinna och gå en hel graviditet som 50 åring, typ nej.
Citera
2024-11-30, 17:58
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Jag ber om ursäkt, men jag förstår ej ditt inlägg/ditt svar, på citatet av mitt inlägg...

'Usch, du', är inte direkt fint att säga till någon...

Haha måste instämma med andra. Jag förstår inte riktigt varför du skriver i tråden?

Att gräddis inte mår bra och behöver hjälp är nog alla mycket väl medvetna om?
Citera
2024-11-30, 17:59
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Jag ber om ursäkt, men jag förstår ej ditt inlägg/ditt svar, på citatet av mitt inlägg...

'Usch, du', är inte direkt fint att säga till någon...

Något som är riktigt fult är att försvara en narcissist, det är som att spotta på dess offer.
Ännu mer fult och kränkande än att någon säger 'Usch, du' till dig.
Citera
2024-11-30, 18:03
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Haha måste instämma med andra. Jag förstår inte riktigt varför du skriver i tråden?

Att gräddis inte mår bra och behöver hjälp är nog alla mycket väl medvetna om?

Det har väl även jag haft samma åsikt om...
Att Pia inte mår bra...

Men jag vill inte håna henne, det är väl ändå inte rätt hjälp till någon som inte mår bra...
Citera
2024-11-30, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Finns dock män i den åldern som blir pappor, så jo. Men att bli naturligt gravid som kvinna och gå en hel graviditet som 50 åring, typ nej.
Min mor fick två sladdisar ett år efter varandra när hon var 44-45 så det är inte helt ovanligt
Citera
2024-11-30, 18:07
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Något som är riktigt fult är att försvara en narcissist, det är som att spotta på dess offer.
Ännu mer fult och kränkande än att någon säger 'Usch, du' till dig.

Men varför spotta på en narcissist då...?

Är väl inte bättre det, eftersom den personen inte är helt psykiskt frisk...
Citera
2024-11-30, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Jag tror också att hon misstänker att hon är gravid på grund av uppmärksamheten, annars rusar man väl ner till apoteket och köper ett test direkt vid minsta lilla misstanke om graviditet med tanke på hennes ålder och situation?
Förvisso finns det säkert de som kan bli gravida långt upp i åldern men då kan man ju tycka att det borde ha skett tidigare om så P haft som vana att ligga runt utan skydd.
Ett annat scenario är att hon medvetet har försökt bli gravid nu på sistone och mot alla odds lyckats.
Ja absolut och det finns gravtest som visar gravid eller inte väldigt tidigt. Ja det finns kvinnor som fött barn i den åldern. Skulle hon tex vara gravid så är det riktigt illa så som hon super. Barnet kan bla få fetalt alkoholsyndrom. Hon klarar inte av att sluta dricka utan inläggning.
Hassan vill inte delta med henne på tiktok längre och det förstår jag. Det räcker med att hon skämmer ut sig för honom och alla grannarna. Men det fattar inte hon utan hon älskar att skämma ut sig för 70.000 personer
Citera
2024-11-30, 18:13
Medlem
MaeWests avatar
Inväntar söndag.
Vad som ev kan ha utspelat sig med en Pia som tuktar en man som hon "valt" att se som "sin kille", under ruset av vin som flödar.
Antar att Hassan drabbats av det halva stan drar runt med...förkylning. Pia har dränkt sina baciller i vin...
Citera
2024-11-30, 18:13
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Det har väl även jag haft samma åsikt om...
Att Pia inte mår bra...

Men jag vill inte håna henne, det är väl ändå inte rätt hjälp till någon som inte mår bra...

Det är ingen som hånat henne.

Du kom kom in någonstans för ej så länge sedan, med dina inlägg.

Antog/ undrade om Pia Nyberg var den ”’misshandlade kvinnan” från Göteborg.

Tog dig ej till att läsa tråd från början?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in