2024-11-29, 08:46
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Största kärringen är du och dina gnällspikar
Hennes reklam för sina underkläder ÄR vacker, hon är vacker, ni är säker förfula avundsjuka och allmänt dubbelmoraliska. Fy fan vilka krakar som inte har annat att göra.

Först och främst, det här är en skvallertråd på FB, vad tror du att folk kommer skriva? Om du inte gillar det som skrivs är det ingen som hindrar dig från att diskutera annat i en annan tråd.

Dessutom har det skett jättemånga skandaler kring Bianca de senaste åren, tex vittnar personalen i hennes Intimissimi butiker om att bli mobbade, dessutom har hennes sminkföretag polisanmälts ett antal gånger.
Var inte förvånad om folk skriver taskiga saker om henne pga detta.
Citera
2024-11-29, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Det låter helt motbjudande och stört.
En man i 60 års åldern skall inte kommentera sådana bilder vare sig om det är en dotter eller styvdotter som lagt upp dem. Väldigt äckligt faktiskt.

Haha en kvinna står i sexiga underkläder med stora låtsastuttar i fokus.
En man på 60 skriver att hon är vacker

Oj hoho ja det är så vidrigt att han skriver så.

Menar du verkligen allvar ?

Hur känsliga har ni vissa människor blivit detta årtionde?
Citera
2024-11-29, 11:24
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Var fick du luft i från din patetiska jävel?
Du får väl läsa ordentligt för fan!!
Jag kritiserar inte Bianca och hennes reklam. Hålker med dig om att hon är en fin och duktig tjej.
Jag höll med ett inlägg som handlade om att det är äckligt och patetiskt att hennes 60-årige styvfar (kanske i dubbel bemärkelse ), sitter och kommenterar hennes bilder.

Läs ordentligt nästa gång subba. Så trött på er som inte läser ordentlugt utan kräker ur er något obegåvat direkt. Antar att du är ny på fb? Orkar inte kolla upp den saken....
Och kalla mig inte kärring - subba!!
Om du ska vara så jävla stor i truten ska DU fatta vad jag menar din svagbegåvade jävel men jag kan ju förklara. Jag Menar att , vad fan är det för fel på att Bauer tycker hon är vacker? Det är ju Pernillas dotter, och han tillhör ju numera familjen
Citera
2024-11-29, 12:11
Medlem
Citat:
Om du ska vara så jävla stor i truten ska DU fatta vad jag menar din svagbegåvade jävel men jag kan ju förklara. Jag Menar att , vad fan är det för fel på att Bauer tycker hon är vacker? Det är ju Pernillas dotter, och han tillhör ju numera familjen

Så skrev du inte ditt pucko!
Du skrev att jag och andra "kärringar" (tänk igen om du nu kan tänka), var avundsjuka och missundsamma på Bianca för att hon är vacker och framgåbgsrik. Du antydde att vi var moraliska och dömmande av någon anledning.
Din version ovan har du konstruerat EFTER att jag svarade dig. Du är mer än lovligt patetisk.

Jag anser fortfarande att det är creepy att en styvfar går in och kommenterar en styvdotters underklädesreklam och jag hade nog varit rätt arg om jag var Pernilla - Biancas mamma och Bauers fru.
Nu vill jag inte se fler svar från dig ditt klappmongo.
Citera
2024-11-29, 12:47
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Du skrev att jag och andra "kärringar" (tänk igen om du nu kan tänka), var avundsjuka och missundsamma på Bianca för att hon är vacker och framgåbgsrik. Du antydde att vi var moraliska och dömmande av någon anledning.
Din version ovan har du konstruerat EFTER att jag svarade dig. Du är mer än lovligt patetisk.

Jag anser fortfarande att det är creepy att en styvfar går in och kommenterar en styvdotters underklädesreklam och jag hade nog varit rätt arg om jag var Pernilla - Biancas mamma och Bauers fru.
Går du i kyrkan också din lågpannade pjäs?
Han har väl rätt att kalla henne både sexig och vacker , mej stör der inte
Citera
2024-11-29, 15:59
Medlem
Citat:

Jag håller med dig. Måste ju vara tråkigt för Pernilla att han kommenterar Biancas utseende.
Citera
2024-11-29, 16:39
Medlem
Citat:
Går du i kyrkan också din lågpannade pjäs?
Han har väl rätt att kalla henne både sexig och vacker , mej stör der inte

Hur vida jag går i kyrkan har väl inte med saken att göra?
Och ja, du skrev redan förut att du tycker det är okej att styvfar Bauer kommenterar styvdotter Biancas kropp så det behöver du inte skriva fler gånger.
Då har vi förstått att det inte stör dig.
Men slutligen undrar jag bara, fick ni inte lära er att sätta punkt på meningar i särskolan?
Citera
2024-11-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Jag håller med dig. Måste ju vara tråkigt för Pernilla att han kommenterar Biancas utseende.

Citat:
Hur vida jag går i kyrkan har väl inte med saken att göra?
Och ja, du skrev redan förut att du tycker det är okej att styvfar Bauer kommenterar styvdotter Biancas kropp så det behöver du inte skriva fler gånger.
Då har vi förstått att det inte stör dig.
Men slutligen undrar jag bara, fick ni inte lära er att sätta punkt på meningar i särskolan?
Det är ju uppenbart att ni lägger era egna negativa värderingar i andras ord.

Sätt det han skriver/säger i rätt kontext och inte utifrån ert närmast incestuösa perspektiv. Han kommenterar en bild på en öppen sida med ett öppet konto. Den dag han börjar viska det i hennes öra då han tror ingen annan hör är en helt annan sak.

Nu för tiden ska varenda man stämplas av #Metoo-rörelsens förvridna perspektiv, håller en man upp dörren för en kvinna idag så är han en våldtäktsman. *ironi
Citera
2024-11-29, 18:00
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Det låter helt motbjudande och stört.
En man i 60 års åldern skall inte kommentera sådana bilder vare sig om det är en dotter eller styvdotter som lagt upp dem. Väldigt äckligt faktiskt.
Bianca har ett stort behov av uppmärksamhet och bekräftelse och Bauer ger henne det. Hade han skrivit sååå sexig hade det kanske varit lite opassande men nu skrev han vacker vilket många pappor säger om sina döttrar/styvdöttrar.
Citera
2024-11-29, 20:30
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Köper ni, eller era barn, produkter från CAIA? De är aldrig med i bäst-i-test, och när jag frågade om detta på deras hemsida fick jag inget svar. Och dyrt är det också. I ett TV-program visade Bianca innehållet i sin handväska, och alla produkter i hennes sminkväska var från andra företag. Varför använder hon inte sina egna?

Det är många unga som ser upp till henne, så varför inte vara ett föredöme när det gäller t.ex. studier och utbildning? Språkutbildningar, eller annat som gör att man får intressanta jobb? Men kanske svårt då hon varken har tagit studenten eller körkort. Ta hand om hemlösa djur, eller volontärarbeten? Eller någonting annat då man hjälper andra? Hon skulle kunna få så många unga tjejer att göra bra saker i livet, men allt handlar om att göra av med pengar på smink och kläder. Eller prata om sminkrutiner. Ska hon köpa handväskan för 125.000, inte inte? Bianca kan stå upp och prata för sig, men varför inte på något vettigt då hon är en förebild för många unga tjejer? Och inte bara fokusera på ytliga saker här i livet?
God idé, och visst vore det befriande? Men Bianca är ju en produkt i sig själv. Skapad och finslipad i en synergi mellan slaskmedia och övriga vinstintressenter. Hon är en säljare, ingen välgörare.

Ingen ung människa bör se upp till henne.
Senast redigerad av 5549 2024-11-29 kl. 20:33.
Citera
2024-11-30, 19:04
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Går det dåligt för Biancas bolag?
Trodde hon tjänade en hel del?

Nu gör hon reklam för både underkläder men också strumpbyxor (ej samma märke).

Reklamen för underkläderna är väl okej men reklamen för strumpbyxorna är inte något vidare tyvärr.
Om hon har råd vore det bättre att hyra en riktig modell.

Såg att någon skrev tidigare om att Bianca inte använder sina egna produkter från Caia, jag har också sett det och självklart undrar man varför inte?

Om man skapar produkter typ smink och hudvård mm så borde man väl göra dem bättre än alla andra märken som redan finns på marknaden?

Det är något som inte stämmer längre med henne och hennes företag.
Uppfattade henne tidigare som en duktig entreprenör men nu verkar det hänt något som inte kommit ut offentligt?
Citera
2024-12-01, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Går det dåligt för Biancas bolag?
Trodde hon tjänade en hel del?

Nu gör hon reklam för både underkläder men också strumpbyxor (ej samma märke).

Reklamen för underkläderna är väl okej men reklamen för strumpbyxorna är inte något vidare tyvärr.
Om hon har råd vore det bättre att hyra en riktig modell.

Såg att någon skrev tidigare om att Bianca inte använder sina egna produkter från Caia, jag har också sett det och självklart undrar man varför inte?

Om man skapar produkter typ smink och hudvård mm så borde man väl göra dem bättre än alla andra märken som redan finns på marknaden?

Det är något som inte stämmer längre med henne och hennes företag.
Uppfattade henne tidigare som en duktig entreprenör men nu verkar det hänt något som inte kommit ut offentligt?

Hon är ambassadör, ansiktet utåt, för Intimissimi - underkläder. Hon är även ambassadör för Calzedonia, för deras bikinis och strumpbyxor. Intimissimi och Calzedonia är en del av samma företag, Calzedonia Group.

Hennes egna bolag Avora och Ani Jewels verkar det inte gå bra för. Det är de bolag hon startat tillsammans med Vanessa respektive Lovisa.

Hon gör reklam för hur mycket som helst som hon inte använder själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in