2024-11-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Det är ju snarare hennes ADHD, och hennes personlighet. Hon har inte OCD. Bianca blir ”besatt” av en sak ett tag, sedan byter hon till något annat. Det gör inte en person med OCD.

Att Philippe köpte hunden när de gjorde slut är ju inget hon kunde påverka över huvud taget. Men om jag inte mlnns helst fel så är det inte ens en seriös uppfödare (eller köpare) för han trodde ju att han köpte en mindre ras…

OMG!
Jag tycker ärligt synd om den fina hunden som är instängd i en lägenhet på fina Ö-malm med 2 totalt ouppfostrade små chihuaor men inte ett dugg om nyrika Bianca eller ”kocken” Philippe..
Citera
2024-11-23, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
OMG!
Jag tycker ärligt synd om den fina hunden som är instängd i en lägenhet på fina Ö-malm med 2 totalt ouppfostrade små chihuaor men inte ett dugg om nyrika Bianca eller ”kocken” Philippe..

Hans hund har det hur bra som helst med honom. Hans sambo älskar hunden och de har med honom överallt, samt är ute på många promenader och rastar honom på stora fält. Det är inte synd om honom - tvärtom. Det är en hund som mår bra. 😊
Senast redigerad av Flippens 2024-11-23 kl. 08:31.
Citera
2024-11-26, 14:47
Medlem
Köper ni, eller era barn, produkter från CAIA? De är aldrig med i bäst-i-test, och när jag frågade om detta på deras hemsida fick jag inget svar. Och dyrt är det också. I ett TV-program visade Bianca innehållet i sin handväska, och alla produkter i hennes sminkväska var från andra företag. Varför använder hon inte sina egna?

Det är många unga som ser upp till henne, så varför inte vara ett föredöme när det gäller t.ex. studier och utbildning? Språkutbildningar, eller annat som gör att man får intressanta jobb? Men kanske svårt då hon varken har tagit studenten eller körkort. Ta hand om hemlösa djur, eller volontärarbeten? Eller någonting annat då man hjälper andra? Hon skulle kunna få så många unga tjejer att göra bra saker i livet, men allt handlar om att göra av med pengar på smink och kläder. Eller prata om sminkrutiner. Ska hon köpa handväskan för 125.000, inte inte? Bianca kan stå upp och prata för sig, men varför inte på något vettigt då hon är en förebild för många unga tjejer? Och inte bara fokusera på ytliga saker här i livet?
Senast redigerad av Newton555 2024-11-26 kl. 15:44.
Citera
2024-11-26, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Köper ni, eller era barn, produkter från CAIA? De är aldrig med i bäst-i-test, och när jag frågade om detta på deras hemsida fick jag inget svar. Och dyrt är det också. I ett TV-program visade Bianca innehållet i sin handväska, och alla produkter i hennes sminkväska var från andra företag. Varför använder hon inte sina egna?

Det är många som ser upp till henne, så varför inte vara ett föredöme när det gäller t.ex. studier och utbildning? Språkutbildningar, eller annat som gör att man får intressanta jobb? Men kanske svårt då hon varken har tagit studenten eller körkort. Ta hand om hemlösa djur, eller volontärarbeten? Eller någonting annat då man hjälper andra? Hon skulle kunna få så många unga tjejer att göra bra saker i livet, men allt handlar om att göra av med pengar på smink och kläder. Eller prata om sminkrutiner. Ska man köpa handväskan för 125.000, inte inte?

Jag kollar mycket TikTok och där sitter ofta tjejer och sminkar sig live, man kan se direkt vilka som använder Caias produkter, för dom är oranga i ansiktet 😡
Citera
2024-11-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Jag kollar mycket TikTok och där sitter ofta tjejer och sminkar sig live, man kan se direkt vilka som använder Caias produkter, för dom är oranga i ansiktet 😡

Jag har också tänkt på detta. Eller annars så är det alldeles för brunt och blankt. Tycker att det bara ser svettigt och smutsigt ut, speciellt när det bruna är ojämnt fördelat. Smink är ju som snyggast när man ser naturlig ut, men detta ser bara ut som kladd. Såg en video med Biancas sminkrutin, och det tog drygt en timme!
Senast redigerad av Newton555 2024-11-26 kl. 15:37.
Citera
2024-11-26, 20:14
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Kanske Trump använder hennes produkter då
Citera
2024-11-27, 20:55
Bannlyst
Starkt av henne att leda en så stor talkshow på Berns, även om det var lite tråkiga gäster..
Citera
2024-11-27, 21:56
Medlem
larkascendings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
DJ:n Tiesto ringde inte upp dagen efter. Hon kom hem och hittade sin judiska toyboy i sängen med sin morsa. Det var ett onenightstand som skrev att hon var bakmusad på flashback. Det är mycket knulltrauman.

Det fetade: har du någon källa för det här låter som fria fantasier från din sida.
Citera
2024-11-28, 21:07
Medlem
C Bauer kommenterar Biancas inlägg där hon står i röda genomskinliga underkläder med förstorade brösten i fokus. ”Så sååååå vacker!”

För mig upplevs det skevt.
Citera
2024-11-29, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flippens
C Bauer kommenterar Biancas inlägg där hon står i röda genomskinliga underkläder med förstorade brösten i fokus. ”Så sååååå vacker!”

För mig upplevs det skevt.

Det låter helt motbjudande och stört.
En man i 60 års åldern skall inte kommentera sådana bilder vare sig om det är en dotter eller styvdotter som lagt upp dem. Väldigt äckligt faktiskt.
Citera
2024-11-29, 06:55
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Det låter helt motbjudande och stört.
En man i 60 års åldern skall inte kommentera sådana bilder vare sig om det är en dotter eller styvdotter som lagt upp dem. Väldigt äckligt faktiskt.

Största kärringen är du och dina gnällspikar
Hennes reklam för sina underkläder ÄR vacker, hon är vacker, ni är säker förfula avundsjuka och allmänt dubbelmoraliska. Fy fan vilka krakar som inte har annat att göra.
Citera
2024-11-29, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Största kärringen är du och dina gnällspikar
Hennes reklam för sina underkläder ÄR vacker, hon är vacker, ni är säker förfula avundsjuka och allmänt dubbelmoraliska. Fy fan vilka krakar som inte har annat att göra.

Var fick du luft i från din patetiska jävel?
Du får väl läsa ordentligt för fan!!
Jag kritiserar inte Bianca och hennes reklam. Hålker med dig om att hon är en fin och duktig tjej.
Jag höll med ett inlägg som handlade om att det är äckligt och patetiskt att hennes 60-årige styvfar (kanske i dubbel bemärkelse ), sitter och kommenterar hennes bilder.

Läs ordentligt nästa gång subba. Så trött på er som inte läser ordentlugt utan kräker ur er något obegåvat direkt. Antar att du är ny på fb? Orkar inte kolla upp den saken....
Och kalla mig inte kärring - subba!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in