Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Ni ska vara glada över att det var vi som slog publikrekordet. Hade det varit vraken hade tråden vuxit med 200 sidor över en natt. Jag vidhåller för övrigt att det är ett inofficiellt Skandinavienrekord eftersom danskjävlarna har ett annat upplägg med slutspel och skit vilket medger fler stormöten.
Jag har absolut inget emot att man hyllar rekord och försöker bli bättre (och ja tycker också ni har rekordet, Danmarks sätt är mycket mer fördelaktigt) men när det hela tiden ska gå till att håna motståndare som har över 19k i publiksnitt har det gått lite väl långt. Kolla Exempelvis Bajen, de har 4k mer i publiksnitt och man kan nästan tro på deras snack att de har 50k och vi 10k. Det blir för kaxigt om man jämför skillnaderna.
Citat:
Ursprungligen postat av
ricardo22
Av Stockholmslagen? För både Mff och Änglarna har haft de publiksiffrorna.
Var lite otydlig men menade publiksnitt på 19k mellan 2000-2013 (finns säkert på 60-70 talet men har inte så bra koll på det, troligtvis har alla storlag haft 19k även då). Det enda gången på rak arm jag kommer ihåg var Malmö 2004 som kan ha haft 19k i publiksnitt. Annars tror jag inte något av lagen har haft det?