2024-11-28, 22:56
  #85957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Ursäkta om jag lägger mig i denna grupp.

Men vad är det här för skit?
Vuxna människor som tror dom har rätt att håna och hänga ut andra människor.

Det dom uthängda har gjort är inte försvarbart.
Men någon jävla måtta får det väl vara på er som hånar och hänger på i denna pöbel.

Uppsök en psykolog och sök hjälp omgående.

Dessa som jobbar i organisationen är inte ett dugg bättre än någon av dom som hängs ut.
Dom skapar ett större problem i samhället.
Dessutom så söndrar dom mer än dom hjälper.

Och vad är det för påhitt om att Sara och dom hjälper anhöriga?
Nej. Hon vill ha med dom på tåget med alla andra som hatar.
För annars får även dom anhöriga skit och förnedring.

Nej stäng ner skiten och låt någon med erfarenhet och kunskap göra om och på ett mycket bättre sätt.
Det här är bara tragiskt.

Du är ursäktad och välkommen. Jaja det där skojiga om att Dumpen erbjuder anhöriga terapi mm är ett återkommande skämt, (det finns inget sånt skydd men vi talar tyst om det, det ska in under mattan och inte ord)

Hur skulle den där lilla donnan kunna ordna det?
Jovisst nån halv terapeut ala #135 kan väl Dumpen rökhosta fram men det räcker inte till 2000 pers vilket är närmare sanningen.

Tänk alla familjer som Dumpen fuckar och svenska staten överlåter eftervården på lilla Sara. Jag vill ha rapport på den.
Citera
2024-11-28, 23:10
  #85958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Du är ursäktad och välkommen. Jaja det där skojiga om att Dumpen erbjuder anhöriga terapi mm är ett återkommande skämt, (det finns inget sånt skydd men vi talar tyst om det, det ska in under mattan och inte ord)

Hur skulle den där lilla donnan kunna ordna det?
Jovisst nån halv terapeut ala #135 kan väl Dumpen rökhosta fram men det räcker inte till 2000 pers vilket är närmare sanningen.

Tänk alla familjer som Dumpen fuckar och svenska staten överlåter eftervården på lilla Sara. Jag vill ha rapport på den.

Nu är jag inte så insatt att jag vet vem du refererar till med #135.
Men jag håller med om att det är fantasier som dom lägger fram.

Hade varit intressant att se några siffror på hur många som fått det bättre med hjälp av Dumpen och hur många oskyldiga som fått det sämre pga dumpen.
Citera
2024-11-28, 23:31
  #85959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Utifrån hur, vad och innehållet i vad du skriver är du nära att falla över ättestupans kant själv. Eller snubbla över på fyllan.

Om dessa äckliga och sunkiga "män" är svagbegåvade som du uttrycker det, eller ej spelar ingen roll för de ungar de ofredar. Noll skillnad på om det är en pensionerad bygg-vd, rektor, vinalkad nätverkstekniker eller uteliggare. Noll.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Nu är jag inte så insatt att jag vet vem du refererar till med #135.
Men jag håller med om att det är fantasier som dom lägger fram.

Hade varit intressant att se några siffror på hur många som fått det bättre med hjälp av Dumpen och hur många oskyldiga som fått det sämre pga dumpen.

Bättre = 0
Sämre=några tusen
Citera
2024-11-28, 23:33
  #85960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Nu är jag inte så insatt att jag vet vem du refererar till med #135.
Men jag håller med om att det är fantasier som dom lägger fram.

Hade varit intressant att se några siffror på hur många som fått det bättre med hjälp av Dumpen och hur många oskyldiga som fått det sämre pga dumpen.

Jo Dumpens hotline, det är grejer det. Sara svarar kl 0230 sömndrucken i Patriks gästrum och det ska naturligtvis ringa upp nån sån där psykologkärring kopplad till Dumpen nästkommande dag.
Stella verkar iofs reko men hon kan knappast behandla 2000 pers.
Ingen ringer och så glömmer vi det där liksom. Vi i Dumpen fuckade din familj men vi tar inte ansvar, sorry!
Citera
2024-11-28, 23:36
  #85961
Medlem
[quote=Fredrik.Forsmark|90241094]Nu är jag inte så insatt att jag vet vem du refererar till med #135.
Men jag håller med om att det är fantasier som dom lägger fram.

Hade varit intressant att se några siffror på hur många som fått det bättre med hjälp av Dumpen och hur många oskyldiga som fått det sämre pga dumpen.[/QUOT

135.000 hos impulskollen
Vårdavgift hos någon som inte har vård tillstånd eller kompetent personal.
Citera
2024-11-29, 00:16
  #85962
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
OK.

Det hade nog ganska snabbt blivit ett väldigt obehagligt samhälle. Lite som det nordkoreanska eller som länderna där hederskulturen dominerar.

För nåt år eller två år sen var det en anställd inom sjukvården som dumpade ett stort antal patientjournaler online. Journalerna tillhörde kvinnor, och det som killen lade ut online rörde preventivmedel och aborter och liknande.

De berörda kvinnorna tillhörde antingen hans släkt eller kom från nån släkt hans klan hade en beef med, jag minns inte vilket det var.

Var det också OK tycker du?

Edit: Det var tydligen så länge sen som fem år sen just den händelsen inträffade. Så är det när man börjar bli gammal:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zLqg7r/skotare-la-ut-kvinnors-gyn-uppgifter--pa-instagram
Fattar inte ens vad du snackar om? Dumpen ska diskuteras i den här tråden.
Citera
2024-11-29, 00:19
  #85963
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo Dumpens hotline, det är grejer det. Sara svarar kl 0230 sömndrucken i Patriks gästrum och det ska naturligtvis ringa upp nån sån där psykologkärring kopplad till Dumpen nästkommande dag.
Stella verkar iofs reko men hon kan knappast behandla 2000 pers.
Ingen ringer och så glömmer vi det där liksom. Vi i Dumpen fuckade din familj men vi tar inte ansvar, sorry!

Jaså. Har du testat att ringa dit?

Tycker det är en fin tanke i grunden att vilja hjälpa barn och utsatta.
Men det dom gör och driver på är helt åt helvete.

Det hade kunnat gjort så mycket bättre. Där den utsatta familjen fick lite värdighet. Istället för att lämnas med ett stort hål och en rädsla att inte våga göra eller säga någonting som går emot Sara.
För då blir det bajsmacka till resten också.
Citera
2024-11-29, 00:21
  #85964
Medlem
[quote=Dusapa|90241274]
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Nu är jag inte så insatt att jag vet vem du refererar till med #135.
Men jag håller med om att det är fantasier som dom lägger fram.

Hade varit intressant att se några siffror på hur många som fått det bättre med hjälp av Dumpen och hur många oskyldiga som fått det sämre pga dumpen.[/QUOT

135.000 hos impulskollen
Vårdavgift hos någon som inte har vård tillstånd eller kompetent personal.

Aha okej.
Ja dom verkar ju också vara några riktiga hästförsäljare.
Citera
2024-11-29, 00:21
  #85965
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Fattar inte ens vad du snackar om? Dumpen ska diskuteras i den här tråden.

Ok.

Principiella diskussioner är inte din grej.
Citera
2024-11-29, 00:22
  #85966
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Fattar inte ens vad du snackar om? Dumpen ska diskuteras i den här tråden.

Klart du fattar en tydlig parallel. Jämförelser är en av de mest grundläggande komponenterna i mänsklig kommunikation. Man kan inte ens skapa sig en jaguppfattning utan att ha förstått det. Har du inte greppat det ännu så är du kvar på bebisstadiet.
__________________
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-29 kl. 00:25.
Citera
2024-11-29, 00:29
  #85967
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Klart du fattar en tydlig parallel. Jämförelser är en av de mest grundläggande komponenterna i mänsklig kommunikation. Man kan inte ens skapa sig en jaguppfattning utan att ha förstått det. Har du inte greppat det ännu så är du kvar på bebisstadiet.
Jämförelser absolut men såg inte riktigt vad personen menade skulle vara likheter att jämföra
Citera
2024-11-29, 01:13
  #85968
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Jämförelser absolut men såg inte riktigt vad personen menade skulle vara likheter att jämföra

Du förstod inte jämförelsen? 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in