Citat:
Ursprungligen postat av
Fredrik.Forsmark
Ursäkta om jag lägger mig i denna grupp.
Men vad är det här för skit?
Vuxna människor som tror dom har rätt att håna och hänga ut andra människor.
Det dom uthängda har gjort är inte försvarbart.
Men någon jävla måtta får det väl vara på er som hånar och hänger på i denna pöbel.
Uppsök en psykolog och sök hjälp omgående.
Dessa som jobbar i organisationen är inte ett dugg bättre än någon av dom som hängs ut.
Dom skapar ett större problem i samhället.
Dessutom så söndrar dom mer än dom hjälper.
Och vad är det för påhitt om att Sara och dom hjälper anhöriga?
Nej. Hon vill ha med dom på tåget med alla andra som hatar.
För annars får även dom anhöriga skit och förnedring.
Nej stäng ner skiten och låt någon med erfarenhet och kunskap göra om och på ett mycket bättre sätt.
Det här är bara tragiskt.
Du är ursäktad och välkommen. Jaja det där skojiga om att Dumpen erbjuder anhöriga terapi mm är ett återkommande skämt, (det finns inget sånt skydd men vi talar tyst om det, det ska in under mattan och inte ord)
Hur skulle den där lilla donnan kunna ordna det?
Jovisst nån halv terapeut ala #135 kan väl Dumpen rökhosta fram men det räcker inte till 2000 pers vilket är närmare sanningen.
Tänk alla familjer som Dumpen fuckar och svenska staten överlåter eftervården på lilla Sara. Jag vill ha rapport på den.