2024-11-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ny video av cluee bl a med klipp från J&J-podden.

Cluee reflekterar inte över hur han själv framstår - när han har sett Linnea misshandlad utan att agera på annat sätt än att ringa Jocki om saken - medan Jocki nu är beredd att vittna till Linneas fördel.
Han gör nyheter varför ska han reflektera över sig då
Citera
2024-11-28, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Vad gaggar du om. den jag svarar har skrivit att han var avundsjuk så vad babblar du om

Förstod du inte det så avslutar vi vidare diskussioner. Du får orera fritt och tja trötta ut folk. Varsågod.
Citera
2024-11-28, 20:34
Medlem
Citat:

Cluee reflekterar inte över hur han själv framstår - när han har sett Linnea misshandlad utan att agera på annat sätt än att ringa Jocki om saken - medan Jocki nu är beredd att vittna till Linneas fördel.

Nu kanske jag är petig med ord.
Du skriver att Jocke nu är beredd att vittna till Linnéas fördel.
Betyder det att han sa att han är det oavsett vad han tycker om Linnéa eller är det något på gång?

Oavsett så är det stort av Jocke att tänka så. Bra Jocke!
Citera
2024-11-28, 20:46
Medlem
Citat:
För att han framstår som en äcklig hycklare?
fast när han gör nyheter kan han ju inte babbla och känna om sig själv. han fattar det. rask däremot gjorde att allt handlade om honom själv. det är inte nyheter
Citera
2024-11-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
fast när han gör nyheter kan han ju inte babbla och känna om sig själv. han fattar det. rask däremot gjorde att allt handlade om honom själv. det är inte nyheter

Inte...?

26min50sek:
https://pixeldrain.com/u/m9URdckb
Citera
2024-11-28, 21:03
Avslutad
Citat:

Cluee verkar inte så smart, undra hur det var ang den misshandeln egentligen, tur att Jocke vågar bete sig som en man iaf.
Citera
2024-11-28, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Klart att det är din fulla rätt.

Men du kan inte tycka att det är exakt samma beteende på dessa två herrar, vilket var det jag berättade för dig att du hade totalt exakt fel om.

Så släpp inte detta nu utan känn dig fri att försvara Rask av någon anledning som just du känner dig trygg och nöjd över.

Jag tänker släppa det iaf, diskussionen uppstod av att någon trodde Chrippa var avundsjuk på Rask jag tror inte han är det.

Kommer försvara honom alla dagar i veckan.

Men det låter bra vi avslutar denna diskussion.
Citera
2024-11-28, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ja, bara den är ju vidrig.

Kan inte avgöra vem av dem som är ”överhuvud” över vem, men de har nog olika delar i förhållandet..

Nej jag har svårt när det gäller C & L och veta vem som är värst, men mycket tyder ju på att han styr ekonomin och kan bli väldigt arg, Linnea tror jag blir arg när hon druckit eller tagit något.

Man vet ju att Julia fick låna pengar av andra för att kunna betala kräftan, där var det ekonomisk misshandel.
Citera
2024-11-28, 21:22
Medlem
Ja att Rask inte är en betydligt mer analytisk och begåvad människa än Chrippa är nog få om någon som ens tycker.
Då hör man hemma på mentalsjukhus .
Citera
2024-11-28, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej jag har svårt när det gäller C & L och veta vem som är värst, men mycket tyder ju på att han styr ekonomin och kan bli väldigt arg, Linnea tror jag blir arg när hon druckit eller tagit något.

Man vet ju att Julia fick låna pengar av andra för att kunna betala kräftan, där var det ekonomisk misshandel.

Jag tror han styr ekonomin, men att hon planerar sina grejer, som händelsen för några helger sen.
Citera
2024-11-28, 22:09
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Helt makalöst att Soc är så slappa
Låter lillen bo hos pundare.
Orimligt korkat.

Det händer saker kan jag lova.
Citera
2024-11-28, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Då tar KF det. Det är nåt konto svensk KF inte kan se där man kan göra uttag i Spanien.
Vet du vilken bank han använder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in