Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Ja på insta

Ja, men hur funkar OF då? Hon styr väl vilka som ser?
Citera
2024-11-28, 19:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Ja, men hur funkar OF då? Hon styr väl vilka som ser?
Den som har delat porrvideon är någon av dem som betalat för skiten
Citera
2024-11-28, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja men jag tror att det är två parhästar som just nu går ihop, pippar och super tillsammans. Visst det håller ett tag. Och så är de så pass körda, det eskalerar gradvis och kommer sluta med kaos eller krasch.

Har ingen av dom nåt jobb så ge dem ett par månader högst.

Hon kanske vill göra en Kardashian 😂
Citera
2024-11-28, 19:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rojarraffe
Hon kanske vill göra en Kardashian 😂
Tanken har slagit mig oxå
Citera
2024-11-28, 23:03
Medlem
https://ultrathots.purcremation.com/tags/jackie-ferm-blowjob/

Var ju inte så svårt att hitta
Citera
2024-11-29, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetintebryrmiginte

Vet inte om jag vill kolla alltså 😵‍💫 Om någon har kollat och orkar, vill den skriva en sammanfattning. Inte om ställningar och sådant 😂 Utan är de hemma? Hur lång är videon? Verkar de påverkade av alkohol/droger? Glor Jackie in i kameran lika mycket? I värsta fall får jag väl kolla själv eller vara lyckligt ovetandes om ingen vill sammanfatta 🙃
Citera
2024-11-29, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Tanken har slagit mig oxå

Hon har låst sin Instagram, så frågan är om är ett sätt att få fler följare - för folk blir nyfikna när de hör talas om en käckt sexvideo? Fast hennes Instagram var i och för sig låst när hon lade upp sina stories va?

Det verkar ha hänt förut att hennes sexvideos läckt. Det framkommer inte hur hon reagerade på det, men om hon självmant publicerar sexvideos på nätet så kan hon knappast vara så brydd. Sedan kanske man är mer nöjd med en video man publicerar, än en man bara har i telefonen för ”eget bruk”.

Dessutom hade väl hon sex i Paradise Hotell? Då var hon i och för sig betydligt mycket yngre än nu.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2023/07/03/guidettis-sexfilm-pa-vift/

Om Jackie får problem av att hennes chef får tag på sexfilmen, så är inte problemet att någon sett till att chefen får tag på filmen. Problemet är att Jackie överhuvudtaget publicerar sådant på nätet. Det är inte ett icke-problem bara för att chefen dittills inte kände till det. Samma sak med Patrick. Han arbetar väl på skola? Eller har de fått sparken av andra anledningar och försöker hitta på att de inte fått sparken på grund av misskötsel, utan för att Patricks dumma, elaka, fruktansvärda ex skickade filmen till deras chefer. Varför skulle hon göra det? Det räcker att använda olämpligheten med filmen i vårdnadstvisten samt det faktum att Jackie inte lägger dig direkt hon tar sin sömnmedicin, verkar få ilska och agg emot sonens mamma. Hur lämpligt är det att sonen är där om inte Jackie kan sköta sin medicin? Hur lämpligt är det när Jackie har CPTSD som hon inte har kontroll över? Det finns så mycket annat som sonens mamma kan använda. Visst, blir både Jackie och Partick arbetslösa kan det väl vara plus i kanten (då förlorar väl kanske Patrick sin juristförsäkring). Men samtidigt är det inte sonens mammas fel om det nu mot all förmodan var hon som skickade filmen till chefen. Det är Jackie och Patricks omdömeslösa och olämpliga beslut.
Citera
2024-11-29, 06:22
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetintebryrmiginte

Hahahahaha! Ja, någon ”stor kuk” var det sannerligen INTE i alla fall.
Citera
2024-11-29, 07:03
Avstängd
Citat:
Hon har låst sin Instagram, så frågan är om är ett sätt att få fler följare - för folk blir nyfikna när de hör talas om en käckt sexvideo? Fast hennes Instagram var i och för sig låst när hon lade upp sina stories va?

Det verkar ha hänt förut att hennes sexvideos läckt. Det framkommer inte hur hon reagerade på det, men om hon självmant publicerar sexvideos på nätet så kan hon knappast vara så brydd. Sedan kanske man är mer nöjd med en video man publicerar, än en man bara har i telefonen för ”eget bruk”.

Dessutom hade väl hon sex i Paradise Hotell? Då var hon i och för sig betydligt mycket yngre än nu.

Om Jackie får problem av att hennes chef får tag på sexfilmen, så är inte problemet att någon sett till att chefen får tag på filmen. Problemet är att Jackie överhuvudtaget publicerar sådant på nätet. Det är inte ett icke-problem bara för att chefen dittills inte kände till det. Samma sak med Patrick. Han arbetar väl på skola? Eller har de fått sparken av andra anledningar och försöker hitta på att de inte fått sparken på grund av misskötsel, utan för att Patricks dumma, elaka, fruktansvärda ex skickade filmen till deras chefer. Varför skulle hon göra det? Det räcker att använda olämpligheten med filmen i vårdnadstvisten samt det faktum att Jackie inte lägger dig direkt hon tar sin sömnmedicin, verkar få ilska och agg emot sonens mamma. Hur lämpligt är det att sonen är där om inte Jackie kan sköta sin medicin? Hur lämpligt är det när Jackie har CPTSD som hon inte har kontroll över? Det finns så mycket annat som sonens mamma kan använda. Visst, blir både Jackie och Partick arbetslösa kan det väl vara plus i kanten (då förlorar väl kanske Patrick sin juristförsäkring). Men samtidigt är det inte sonens mammas fel om det nu mot all förmodan var hon som skickade filmen till chefen. Det är Jackie och Patricks omdömeslösa och olämpliga beslut.

Min teori är att P hade samtal igår med tanke på att J lade ut: det kommer gå bra för att senare lägga ut gråt video med antydningar att det skulle vara Ps ex som ”läckt” videos vilket är helt absurt. Dem får stå för sina handlingar för vad dem trodde skulle bli ”snabba & enkla” pengar. P har antagligen fått sparken pga allt detta så fortsättningen kommer nog bli fler hat videos mot exet men det är min teori. Så den som lever får se.
Citera
2024-11-29, 07:37
Medlem
Citat:

Hon har gjort så förr med, med Instagram. Rätt vad det är så låser hon den o öppnar sen. Allt efter sinnesstämning väl? Blir arg på nån blockar o låser ett tag o har sen öppen igen. Inget är väl lönt med så många följare hon inte har en aning om vem de är.
Citera
2024-11-29, 08:22
Medlem
bellesbluess avatar
Jackie la även ut en video där hon onanerade på sin Facebook för några år sedan när hon var påverkad av sin sömnmedicin. Den hann ligga där ett helt dygn innan hon märkte vad som skett. Den gången bara skrattade hon bort det och tyckte det var lite kul. Den har delats i tråden förut. Nu låtsas hon istället vara ledsen över att hennes egenpublicerade videos sprids. Vad trodde hon? Alla vet att det som läggs ut på internet finns på internet
Citera
2024-11-29, 09:20
Medlem
Varför lägger J ut klipp för att sedan ta bort dem. Mer lämpligt att gråta över en sexvideo som spridits än vissa andra saker som läggs upp.

Att hon väljer att lägga upp sexvideos på OF går väl lite hand i hand med hennes bekräftelsebehov. Sen kan jag personligen inte förstå varför man väljer att göra det när man är i en vårdnadstvist. Oklart hur tungt det väger i en utredning dock. Att den skulle spridas var väl rätt självklart, det finns folk som vill skapa kaos och drama för J och P, konstigare om den inte hade spridits.

Vad anses vara ett olämpligt beteende på fritiden för att arbetsgivare ska kunna säga upp sig och att du förlorar i en vårdnadstvist?

I min värld utgår jag alltid från barnen oavsett om de är hos mig eller har en vecka hos andra föräldern. Vill mina barn att jag lägger ut sexvideos som kan spridas och bli en anledning till mobbing och utfrysning? Lägger jag ut filmer när jag är full, halvnäck, visar mitt kön, är väck på medicin osv osv… nej för mitt hela väsen är förälder i alla lägen.
Vi är många med trasig bakgrund, vi är många med trauman men tydligt är att vi formas så olika och hanterar livet så olika.

Sen kan jag tycka att det är förjävligt att läcka andras sexvideos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in