Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Nej inte mer naturligt, finns inget naturligt med patriark om man jämför med hur de 800 första generationerna människor levde. Eller måste ha levt om man går efter sunt förnuft.
Stäng av den amerikanska svart/vita propagandan. Mycket är sjukt i det landet.
Om man bara ska utgå från det du säger, med 800 generationer, är det förstås det naturliga. Eller hur menar du att dagens situation skulle vara naturlig? Har den uppstått helt naturligt, eller har den varit kraftigt påverkad av ideologi och politik?
Kanske skulle skicka ut en grupp nakna människor i naturen, utan kännedom om dagens samhälle och se hur deras samhälle skulle utvecklas, helt "naturligt". Eller att du slår upp själva ordet.
Men oavsett det finns det inget naturligt med ett hatisk matriarkaliskt samhälle baserad på falska dogmer och narrativ, som vill avskaffa könen och inte bryr sig om barnens känslor. Ett heterosexuellt hat skull jag vilja påstå. Det är förmodligen det minst naturliga samhälle, som någonsin existerat i världshistorien. Helt artificiellt.
Nu har jag inte pratat om ett patriarkat, utan att alla barn ska få vara som de är rent naturligt. Då är frågan, om det är det du är rädd för, heterobarn som växer upp och är säkra i sin egen könsidentitet. Eller varför menar att det skulle vara fel annars?
Sen har allt du anser, kommit hit från USA, där rörelserna startade. Du tror väl inte du kommit på det själv?
Nu kommer det med stor säkerhet att vända och förmodligen tippa tillbaka, då det som sker i USA, nästan utan undantag även kommer hit, oavsett vad du anser jag läser. Vilket du förstås inte har en aning om, och förmodligen har helt fel om, som vanligt.
Men jag har varnat för att allt ert hat och den splittring ni skapat, kommer att leda till en motreaktion. Ni har aldrig sökt samförstånd, bara splittring och försök till förtryck. Men jag tycker synd om alla andra kvinnor som drabbats av er och förmodligen kommer att drabbas åt andra hållet framöver. För det är inte en utveckling som jag vill ha, som du med din oförmåga att ta till dig vad andra säger, tror. Du verkar bara se alla kritiker som en fiende som ska bekämpas och tystas.