2024-11-27, 18:51
Medlem
Jag har en tjej kompis som klagade på dåligt sex med en kille och en av anledningarna var att han inte hade någon rytm vid själva juckandet. Hon sa att det såg väldigt stelt ut vilket var osexigt så den kan du ju träna på ensam även om det skulle se väldigt konstigt ut.
Citera
2024-11-27, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Ungefär så skrev jag i tråden Legat med 30 tjejer, ingen får orgasm vid penetration. Ha hellre sex 30 gånger med samma tjej...

Väldigt få tjejer får orgasm enbart genom penetration. Krävs oftast beröring av klitoris för de allra flesta eller finger i rumpan samtidigt som man juckar på. Sen hinner de flesta killar redan få utlösning innan tjejen har kommit om man bara kör penetrationssex.
Citera
2024-11-27, 19:17
Moderator
Neksnors avatar
Borde ma inte kunna börja med att kolla i vilka kroppsdelar man får mest träningsvärk efter att ha knullat? Bör väl variera lite då man antagligen inte knullar likadant varje gång.
Citera
2024-11-27, 19:33
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterBear
Jag har en tjej kompis som klagade på dåligt sex med en kille och en av anledningarna var att han inte hade någon rytm vid själva juckandet. Hon sa att det såg väldigt stelt ut vilket var osexigt så den kan du ju träna på ensam även om det skulle se väldigt konstigt ut.

Det kanske inte fanns nån kemi mellan dem? Hon kanske också såg stel ut.
Men visst, träna på att jucka är ju inte fel. Kan man göra i sängen medan man blundar och fantiserar.
Citera
2024-11-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvtittaren123
Har en vibrator som backup ifall, vid de få fallen man inte lyckas nå hela vägen fram.

Haha, fy fan vad jag kan se synen framför mig! Fyra snabba juck och ejakulering, sen bara handen upp i röven och rycker ut megadildon - brrrrrrrrrrrrzzzzzzzz - och börjar veva mot en skräckslagen tjej

Det enda vettiga tipset i hela tråden.
Citera
2024-11-27, 20:29
Medlem
Bamsesfriluftslivs avatar
Hur blir man bättre på att snickra? Man snickrar.
Hur blir man bättre på att jonglera? Man jonglerar.
Hur blir man bättre på att orera? Man orerar.
Hur blir man bättre på att knulla? Man knullar.

Wow, mind blown. Ut och knulla bara, det är inte svårare än så. När jag själv haft en dry spell märker man hur ringrostig man blir (iaf jag), men efter lite regelbundet sex är man Zeus i sängen.
Citera
2024-11-27, 21:32
Medlem
Ett genomsnittligt samlag varar i typ fyra minuter så det är inte nödvändigt men särskilda konditionsövningar. Bäst sex får du antagligen genom att göra din partner trygg och nöjd. Städa lite, töm diskmaskinen, ge komplimanger och var trevlig, så löser sexet sig.
Citera
2024-11-27, 21:34
Medlem
Gå in i gurkodlingen o gör armhävningar.
Citera
2024-11-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonheden
Väldigt få tjejer får orgasm enbart genom penetration. Krävs oftast beröring av klitoris för de allra flesta eller finger i rumpan samtidigt som man juckar på. Sen hinner de flesta killar redan få utlösning innan tjejen har kommit om man bara kör penetrationssex.

Och intresserade kvinnor, i bästa? fall med en erfaren partner, kommer säkert på hur fixa kontakt med klitoris under penetrationen. Rider kvinnan på mannen exempelvis har hon alla möjligheter att styra så att hennes känsliga(ste?) kroppsdel får effektiv närkontakt med penisroten.

En erfaren man brukar klara att synkronisera så att orgasmen blir mer eller mindre samtidig.
Citera
2024-11-27, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterBear

Fast hade hon själv varit bra borde hon kunnat styrt det.

Många brudar är ganska bortskämda.
Citera
2024-11-27, 22:28
Medlem
Dans
Citera
2024-11-27, 23:00
Medlem
Träffa en vuxen kvinna, typ 40+. Hon lär dig allt du behöver veta och kunna samtidigt som hon inte är rädd för säga till om du feljuckar eller glömmer var klittan sitter. Hon är förmodligen duktig på avsugningar också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in