2024-11-27, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Nu ska jag vara en sån där "tråkig" person och skriva att man bör då hålla sig till en och samma person som man sexar till det med. För med tiden så brukar man ju vanligtvis börjat känna varandra så pass väl att blygheten har släppt och man har vuxit tillsammans etc etc.

Så tråkig tänkte jag vara med mitt svar..

Ungefär så skrev jag i tråden Legat med 30 tjejer, ingen får orgasm vid penetration. Ha hellre sex 30 gånger med samma tjej...
Citera
2024-11-27, 14:06
Medlem
Har en vibrator som backup ifall, vid de få fallen man inte lyckas nå hela vägen fram. Förspel, att börja lugnt, smeka försiktigt till en början på mindre känsliga ställen. Bara genom att viska rätt ord i örat vid rätt tidpunkt kan ge enorm effekt.
Citera
2024-11-27, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Ungefär så skrev jag i tråden Legat med 30 tjejer, ingen får orgasm vid penetration. Ha hellre sex 30 gånger med samma tjej...
Har inte läst tråden men du har så rätt i det du skriver.
Citera
2024-11-27, 15:26
Medlem
Kvinnor gillar tunga ät piggelin utan att tugga
Citera
2024-11-27, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Enda som ger skillnad är att träna ben och rygg i helkroppsövningar såsom marklyfte, benpress eller ut och gå/spring.

Detta ökar blodflödet enormt mycket samt ökar testosterontillverkningen.

Gymma biceps osv ger inte ett skit förutom minimalt med mer testosteron.

De flesta som får problem med potensen är de som inte aktivt tränar dessa övningar varje vecka.

Så ben och rygg är där man ska lägga störst fokus, intressant. Det hade jag inte trott.
Citera
2024-11-27, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Ät mer ägg! Det är rena potensmedlet.

Så det är potensen man ska fokusera på, inte enskilda övningar så man klarar av positionerna bättre.
Citera
2024-11-27, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Övningarna från skolgymnastiken där man låg på rygg och lyfte benen är övningar som ska vara bra för ståndet. Ett ordentligt stånd är något som de flesta flickor verkar uppskatta

Fast var ska man med stånd till om man inte har orken eller smidigheten
Citera
2024-11-27, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Bäst är nog att träna på exakt det du vill bli bättre på, övning ger färdighet.

Har du inte direkt tillgång till en kvinna som redskap så får du väl nöja dig med att stå på knä i sängen och simulera juckrörelser.

Få upp smidighet, rörelse och uthållighet.

Sen sista kryddan är hjärta. Motivation slår klass. Inlevelse och passion.

Så enligt dig så finns inga gymövningar som gör att man kan bli en bättre älskare.
Citera
2024-11-27, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drMunchhausen
Träna dina gluteus så spänner du när din pojkvän trycker in den, så känns det tight och bra.

Och om man är kille och straight, ska man fortfarande träna röven då
Citera
2024-11-27, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Så det är potensen man ska fokusera på, inte enskilda övningar så man klarar av positionerna bättre.
Det ena ger det andra...
Citera
2024-11-27, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Plankan, armhävningar. Tungstretching.

Dom 2 första låter logiskt. Alla fall när man kör missionären. Stretcha tungan var du seriös där? Finns sådana övningar som folk gör? Förmodar att du tänker att man blir bättre på oralt
Citera
2024-11-27, 15:54
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Dom 2 första låter logiskt. Alla fall när man kör missionären. Stretcha tungan var du seriös där? Finns sådana övningar som folk gör? Förmodar att du tänker att man blir bättre på oralt

Jag själv får alltid kramp i tungan nästan direkt, och det gör ont
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in