2024-11-24, 00:34
Medlem
Herr Lindström hade också sämre koll på hur bandet såg ut när Wherever I may roam släpptes. Och Cliff Burton var verkligen inte med vid inspelningen av Black Album…
Citera
2024-11-24, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Varför vill du ha PK- Filip i på spåret?

Vet inte. Kan inte förklara. Mer än att han är lite av en personlig favorit. Däremot stör jag mig på hans parhäst Fredrik.

Vem tycker du är lämplig?
Citera
2024-11-24, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
Herr Lindström hade också sämre koll på hur bandet såg ut när Wherever I may roam släpptes. Och Cliff Burton var verkligen inte med vid inspelningen av Black Album…

Kändes som han bara lite lojt drog sin "kunskap" rakt ut ur arslet.
Var ju inte ens nära.
Citera
2024-11-24, 09:45
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Vet inte. Kan inte förklara. Mer än att han är lite av en personlig favorit. Däremot stör jag mig på hans parhäst Fredrik.

Vem tycker du är lämplig?
Har inte funderat på det. Tycker Luuk och Lindström gör det bra
Citera
2024-11-24, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oditnemeuxor
Tycker han växer för varje gång.

Helvete vad het Molly var för övrigt. Bandet i övrigt var som vanligt urkasst, och jag förstår inte varför deltagarna hela tiden måste prisa dem som att det var Metallica själva som stod och spelade.

Het eller fet?

Angående hyllandet, jag tror det är lite som med föräldrar som känner sig tvungna att ge små barn komplimanger för sitt klotter.
Citera
2024-11-24, 14:52
Medlem
Citat:

Helvete vad het Molly var för övrigt. Bandet i övrigt var som vanligt urkasst, och jag förstår inte varför deltagarna hela tiden måste prisa dem som att det var Metallica själva som stod och spelade.
Jag tycker det är kanon, vad är det som är urkasdt menar du?
Citera
2024-11-24, 15:03
Medlem
Citat:

Jag tycker att Dina Ögons sångerska var betydligt hetare, med den röda kroppsnära dräkten som visade hennes figur!
Senast redigerad av Klinoik 2024-11-24 kl. 15:10.
Citera
2024-11-24, 16:10
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinoik
Jag tycker att Dina Ögons sångerska var betydligt hetare, med den röda kroppsnära dräkten som visade hennes figur!
Ja, jävlar vad sexig hon var!
Citera
2024-11-25, 00:19
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidiFM
Ebba von Sydows pattar har verkligen lyft programmet särskilt sist hon var med

AT drar ner henne i förlorarmentaliteten, med Olof Lundh i Alla mot alla briljerar Ebba då OL är allround till skillnad från trökige Tegnell.
Sedan är Marcus Hellner född och uppväxt i Lerdala u Skövde och det var där skidkarriären startade, varför ska det framstå som att MH är Gällivareson? Samma med Truls Möregårdh som Eslövsonen, han är från Hovmantorp i Småland! Ebba verkar förövrigt få nått vått i blicken när hon tänker på Hellner och höll på att säga för mycket..
Och Gry Forsell kan bara en skidåkare och det är.. Jens Byggmark...
Citera
2024-11-26, 13:33
Medlem
Fick youtube-rekommendation i morse på ett gammalt På Spåret-avsnitt från 2012 som nån lagt upp. Började kika, och när andra resan började kändes det j----vligt bekant med en bil framför som kryssar mellan lastbilar. Inte så konstigt då det var exakt samma bilder på vägen in till Delhi som i senaste avsnittet!
Citera
2024-11-26, 13:36
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ticklerZ
Fick youtube-rekommendation i morse på ett gammalt På Spåret-avsnitt från 2012 som nån lagt upp. Började kika, och när andra resan började kändes det j----vligt bekant med en bil framför som kryssar mellan lastbilar. Inte så konstigt då det var exakt samma bilder på vägen in till Delhi som i senaste avsnittet!
Måste bjussa på länk till avsnittet från 2012!
Citera
2024-11-27, 18:35
Medlem
,Någon som vet varför På spåret inte sändes 89, 92 och 94?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in